Volodja Liittynyt 20.9.2013 Viestejä 127 8.8.2014 #1 Harrastaako kukaan aamujumppaa? Ja jos kyllä, niin minkälaista? Olen miettinyt aamujumppa joka voisi sisältäisi mm. keskivartaloliikkeitä, näin salilla jäisi enemmän aikaa itse lihastreeniin. Minkälaista ohjelmaa suosittelisit?
Harrastaako kukaan aamujumppaa? Ja jos kyllä, niin minkälaista? Olen miettinyt aamujumppa joka voisi sisältäisi mm. keskivartaloliikkeitä, näin salilla jäisi enemmän aikaa itse lihastreeniin. Minkälaista ohjelmaa suosittelisit?
kimilaba Liittynyt 6.1.2007 Viestejä 112 9.8.2014 #2 15-30min kevyt juoksu. Lähtee päivä hyvin käyntiin. Lisäksi tulee hyvin ns "ilmaisia" juoksukilometrejä pitkällä tähtäimellä.
15-30min kevyt juoksu. Lähtee päivä hyvin käyntiin. Lisäksi tulee hyvin ns "ilmaisia" juoksukilometrejä pitkällä tähtäimellä.
The Monkey Liittynyt 27.12.2011 Viestejä 5 017 10.8.2014 #3 En itse ainakaan mitään keskivartalotreeniä tekisi aamulla ja illalla sitten heikolla keskikropalla mavettelisi.
En itse ainakaan mitään keskivartalotreeniä tekisi aamulla ja illalla sitten heikolla keskikropalla mavettelisi.