Aa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Kuka pelaa America`s Armya? Miten kauan pitää pelata, että saa sniperin käyttöön? Tai mitä pitää tehä sen eteen? Snipukoulu on läpäisty.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sniperin saa käyttöön kun tuo koulutus on käyty läpi ja sitten itse pelin aikana saat tarpeeksi pisteitä jotta olet se eka/toka joka saa valita aselajin. Eli pärjäät matseissa hyvin niin saat sen.

Minä olen pelannut aao:ta about 3 vuotta nyt.:rock:
Kaikissa kentissä ei muuten ole snipua ja servulla pitää olla jonkun verran pelaajia ennenkun se tulee mahdolliseksi ottaa.
Honorilla 68 olen tällä hetkellä...peliä on tullut luukutettua noin 640.6 tuntia:rolleyes:
Sinä vissiin aloitit just pelaamisen?

Niin eli lyhyesti: ekana siitä M-16-ammunnasta pitää saada maksimipisteet (valitettavasti TODELLA rasittava urakka) ja sitten mennään snipukoulu läpi (helppo homma). Tämän jälkeen ei näissä avarammissa mapeissa ole muuta pelättävää ku toiset sniput :D

Deat sanoi:
Niin eli lyhyesti: ekana siitä M-16-ammunnasta pitää saada maksimipisteet (valitettavasti TODELLA rasittava urakka) ja sitten mennään snipukoulu läpi (helppo homma). Tämän jälkeen ei näissä avarammissa mapeissa ole muuta pelättävää ku toiset sniput :D

Ei tarvi saada edes täysiä pisteitä. 36/40 riittää! No 37 sain heti. Mut on tehty snipumieheksi :evil: Mediciksi ei kyllä jaksa edes yrittää. Jotain helvetin luentoja, sekä tenttejä joita ei jaksa.

Hep!
Mullaki on toi AA, mut ei oo tullu vähää aikaa pelailtuu, toiset jo tässä selittelikin et koulutus se pitää vetää läpi. En nyt tarkallee muista miten mun snipa koulutus meni läpi, mut kait sen helpomman osan sain suoritettuu, kait siinä on ainaki kaks eri snipu tasoo vai miten se meni? En oo pelannu ku on vähä liian realistine mun makuu.:D

Kipi I sanoi:
Ei tarvi saada edes täysiä pisteitä. 36/40 riittää! No 37 sain heti. Mut on tehty snipumieheksi :evil: Mediciksi ei kyllä jaksa edes yrittää. Jotain helvetin luentoja, sekä tenttejä joita ei jaksa.

Niihin on netissä oikeet vastaukset. En niitä ala pistään, koska menin ne ite rehellisesti läpi ja se on aika perseestä huijata iiden kans

Edit: niissä oppii oikeasti

Itsellä ei ainakaan riittänyt kärsivällisyys muinoin niiden medic training kenttien kanssa. :D

Medic test answers:

Airway management: A, A, A, C, C, B, A, B, D, B, A, E, A, C, C, A, A, D
Control bleeding: B, B, A, B, C, D, A, C
Treat shock: B, D, B, C, B, B, B

Special Forces test answers:

First set: B, B, C
Second set: A, A, A
Third set: A, C, D
Fourth set: A, D, B
Fifth set: B, C, B

Uzhima sanoi:
Itsellä ei ainakaan riittänyt kärsivällisyys muinoin niiden medic training kenttien kanssa. :D

Medic test answers:

Airway management: A, A, A, C, C, B, A, B, D, B, A, E, A, C, C, A, A, D
Control bleeding: B, B, A, B, C, D, A, C
Treat shock: B, D, B, C, B, B, B

Special Forces test answers:

First set: B, B, C
Second set: A, A, A
Third set: A, C, D
Fourth set: A, D, B
Fifth set: B, C, B

:hyper:

Tää on se paras nettiräiskintä mitä löytyy. Ja ennenkaikkea ilmainen. :thumbs: Honööriä 90 ja pelattu on vuodesta 2003.

dink sanoi:
Tää on se paras nettiräiskintä mitä löytyy. Ja ennenkaikkea ilmainen. :thumbs: Honööriä 90 ja pelattu on vuodesta 2003.

Liian vaikea tosin ku kuolen aina.:jahas:

Eniten vitutti tossa se lagisuus. Ampu siellä öljynpumppausaseman käytävillä niin luodit kilahteli seiniin sekunti liipasimen painamisen jälkeen.

Deat sanoi:
Eniten vitutti tossa se lagisuus. Ampu siellä öljynpumppausaseman käytävillä niin luodit kilahteli seiniin sekunti liipasimen painamisen jälkeen.

Katso että pelaat euroserverillä, jenkkiservuilla lagi on jatkuva ongelma. Itse en ikinä mene pelaamaan serverille jonka pingi on yli 200, tuosta seuraa vain hammastenkiristystä muiden pelaajien varppaillessa ja luotien hävitessä ilmaan.

Liian vaikea tosin ku kuolen aina.

No jaa, itse kokeilin Counterstrikeä vasta AA:n jälkeen ja turpiin tuli jatkuvasti. Ei millään pääse mukaan siihen CS:n nopeatempoisuuteen Armyn yleensä aika hitaan ja taktisemman tyylin jälkeen.

Minkä kautta noita euroservereitä kannattaa hakea. AA:N kautta ei löytynyt yhtään ja kokeilin useamapaa kenttää.

Mitä toi alla oleva tarkoittaa?

Experience 5387
Honor 10
Experience Required for Next Level 613

Mä ymmärrän kyllä, että honor on 10, mutta noi kaksi muuta ei oiken mene maalaisjärjen mukaan. Jos seuraavaan tasoon tarvitaan 613 pistettä niin mulla on kuitenkin 5387 pistettä???

Eiku 5387+613=6000. Sitäkö se tarkoittaakin, että 613 uupuu? Taisin vastata itse kysymykseen vai? Näkeekö jotain pisterajoja jostain tarkemmin?

lej sanoi:
Taisin vastata itse kysymykseen vai? Näkeekö jotain pisterajoja jostain tarkemmin?

http://www.aafi.arkku.net/honor.php Tuolta näkee nuo pisterajat.

Itse nykyään katson vaan pingin perusteella mihin servulle menen, tai sitten menen tutulle servulle. Tuolta AA Finlandin sivuilla on lista suomalaisista servuista (osasta?). Joskus kattelin IP osoitteesta missä servut sijaitsee, mutta nykyään en ole noista perillä kun uusi(a) servun tarjoajia on tullut.

Itekkin pelannut jo toista vuotta ja honoria kertynyt 75. Huippu nettipeli tosiaan :thumbs:

Pingin perusteella mäkin yritin katsoa, mutta 30 pingin on aina pelin alkaessa 200.

dink sanoi:

Niinhän se on. Pelattu versiosta 1.0 ja honooria 73. Ja parilla muulla accountilla 40-65 heh heh heh. SF Hospitaalia ei tueta, ja mitäs väliä sillä numerolla muutenkaan ;)

Sanokaatten morjens nimimerkille =The_Pyranha= jos vastaan osuu. Borderia olen hakannut kiukulla viime aikoina, olen isäntä ko. kentässä :whip:

Täytyy koittaa tuota ASE:a. Tuntuu 200:n pingi olevan vähän liian iso. Toki peli on perusräiskintöjä vähän vaikeampi, mutta kokeilin äsken ampua ihan jotain tynnyriä niin kestää "ikuisuuden", että luoti osuu siihen. Alkoi jo vituttaa koko peli, kun monen tunnin tahkoamisen jälkeen ei saanut ketään hengiltä, vaikka kuinka oli ampuvinaan osumia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom