Aa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt jää kyllä kyseisen peli pelaaminen multa. Voinko muka olla niin paska, että 10 kertaa 10:stä, kun olen face to face vihollisen kanssa, niin se tappaa mut ennen kuin ehdin laukaustakaan ampua? Ja useimmiten vielä niin, että olen vähintään kyykyssä ja tähtään tähtäinten läpi.

Kuinka suuri vaikutus pingillä on? Vieläkään ei tuon ASE:n kautta ole löytynyt servereitä, joissa olisi pienempi pingi kuin 70, missä muut kuitenkin pelaa jollain 10:n pingillä, mutta ei kai tuo enää mikään ratkaiseva ero ole?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lej sanoi:
Nyt jää kyllä kyseisen peli pelaaminen multa. Voinko muka olla niin paska, että 10 kertaa 10:stä, kun olen face to face vihollisen kanssa, niin se tappaa mut ennen kuin ehdin laukaustakaan ampua? Ja useimmiten vielä niin, että olen vähintään kyykyssä ja tähtään tähtäinten läpi.

Kuinka suuri vaikutus pingillä on? Vieläkään ei tuon ASE:n kautta ole löytynyt servereitä, joissa olisi pienempi pingi kuin 70, missä muut kuitenkin pelaa jollain 10:n pingillä, mutta ei kai tuo enää mikään ratkaiseva ero ole?

Alle satasen jos on pingit niin yleensä siinä ei enää niin suurta eroa ole, vaikka tietysti jos asuu serverin naapurihuoneessa niin etua tietysti tulee. ASE on kieltämättä hyvä peli servun hakuun, itse olen pärjännyt AA:n omalla browserilla ja valinnut servun jonka pingi on satasen kieppeillä.

Mitä tuohon face-to-face-tilanteissa häviämiseen tulee, niin jos olet ihan lähikontaktissa on yleensä turhaa tähdätä tähtäinten läpi vaan harrastaa ihan perus sivulta sivulle-väistelyä ja osoittaa tähtäin vihollisen pään kohdalle. Jotkut harrastavat myös ylös-alas-kyykkyjumppaa ko. tilanteissa vaihtelevalla menestyksellä. Kauempaa sitten tietysti tähtäinten käyttö on pakollista. Yleensä ottaen kuitenkin pitää pyrkiä tekemään itsestään mahdollisimman vaikeasti osuttava maali olemalla jatkuvassa liikkeessä.

Mullaki lagii tai nykii niin ettei pelaamisesta tuu oikeen vittujakaan. Ottaa aivoon. Mun yhteys on kait ihan kakka.

Ilmeisesti mä en sitten vain osaa pelata. Olen pelannut lisää dinkin ohjeilla, mutta ei nekään auta, koska siinä vaiheessa, kun vihollisen näkee niin henki lähtee ennen kuin ehtii edes sinne päin tähtäämään. Tähtää päähän, my ass.

Ainoa keino millä jonkun hengiltä saa, on ampua konekiväärillä ihan saatanasti.

lej sanoi:
Ilmeisesti mä en sitten vain osaa pelata. Olen pelannut lisää dinkin ohjeilla, mutta ei nekään auta, koska siinä vaiheessa, kun vihollisen näkee niin henki lähtee ennen kuin ehtii edes sinne päin tähtäämään. Tähtää päähän, my ass.

Ainoa keino millä jonkun hengiltä saa, on ampua konekiväärillä ihan saatanasti.

Muista peleistä poikkeava CEM ominaisuus ja erikoinen rekyyli palkitsee ne jotka jaksavat vaan hakata päätä seinään ja opetella kunnes alkaa sujumaan. Joillain ei ala koskaan. Jos yhteytesi on kunnossa, niin olet ihan samalla viivalla kuin muutkin.

Parin kaverin kanssa ollaan tän viikon aikana kuritettu niin ankaralla kädellä kokemattomampia tiimejä ja mietitty että aika moni varmaan lopettaa pelaamisen lyhyeen kun homma ei sujukaan niinkuin muisssa peleissä :(
Aloittelijaa vastaan 1 on 1 tilanne on vähän sama kuin nyrkkitappelu 5 vuotiasta vastaan.

Itse nautin suunnattomasti siitä että hyppiväpomppiva counterstrike soturi saa isän kädestä AA:ta yrittäessään. Oppiipahan et peleissä on muutakin ku hyppynappi ja aimbotit.

tuossa linkki meikäläisen trackeriin, katsopa alhaalta paria edellistä sessiota border kentässä. 3,5 vuoden panostus peliin :rock:

Onhan tuo juuri siitä parempi, että niitä saatanan pomppu-niiloja ei pelissä ole. Tai sellaisia, jotka jaksaisivat käydä serverillä ampumassa omia, kunnes viskataan ulos. Eikä niitä, jotka valittavat, että sniperit ovat epäreiluja, kun ampuvat toisia näkymättömistä.

Mutta kyllä välillä ottaa päähän reilusti, kun olo on sama, kuin sillä 5-vuotiaalla, joka saa turpaan.

Osaako joku sanoa mitkä kartat voisi olla sellaisia, että niissä ei joudu tappelemaan vain sellaisia vastaa, joilla honor on 90.

Laitetaas tähän vähän jotain neuvoja. Ulkokentästä puhutaan vaikka.

Ensin se tekninen puoli eli hiiri ja näppis haltuun niin että pystyt tekemään kaiken selkärangasta ja mahdollisimman lyhyessä ajassa avaamaan tulen vihollista kohti. Opettele se tuntuma CEM mittariin, osaat arvioida kauan kestää tähtäinten noston jälkeen ennen kuin tuli on tarkkaa.

Tämän kun opit niin jos satut vaikka juoksemaan mars mars vauhtia suoraan vihun syliin osaat heti tehdä oiken ratkaisun heittäytyäkö piiloon vaiko yrittää ampua se. Jos sä oot juoksussa ja toinen jo paikoillaan valmiiksi sinua kohti niin heikoilla ollaan.. Ko. tilanteessa makuulle ja suojaan !

Koita koko ajan näyttää itsestäs vihollisen suuntaan mahdollisimman vähän, tähystäessä kurki kiven yli niin että pääset 0.1 sekunnissa suojaan jos joku ampuu takaisin. Ruudun yläkulmalla katsottaessa näet pidemmälle sumuun (pelienginen ominaisuus), tätä kannattaa käyttää tähystämiseen kaukaata niin että olet itse sumun vuoksi näkymättömissä jos vihollinen katsoo suoraan kohti.

Hommaa kuulokkeet ja kytke eax päälle, kuuloaisti on "toinen näkö" tässä pelissä. Kun sä kuulet sen vihollisen ottavan kranaatin esille, tai vetävän sokasta niin usein paras puolustus on rynnätä kohti ja napata se "housut kintuissa" karkuun juoksemisen sijaan.

Koita koko ajan pysytellä tietoisena kuka on missäkin. Niin omien kuin vihollisten suhteen. Paina mieleen pelaajien nimiä kun ne reportoi, ja vihujen nimiä kun ne tappaa sun joukkuetta.

Jos vaikka sun joukkuees apina1 reportoi objektiivi A:lta ja heti perään vihun megahax0r44 snaippaa sen, sä mietit missä se sniper yleensä on kun se objektiivia A kyttää.

AA on enemmänkin älypeli :kippis1:

edit: ja kun oot kuollut niin seuraa sen ukon peliä jolla on eniten tappoja :) Katso miten se liikkuu ja reagoi eri tilanteisiin.

Hyviä neuvoja Pyranhalla tuossa. AA tosiaan vaatii sitä että seuraa tilannetta ja missä muut omat liikkuu, hyvällä taktiikkasilmällä ja kenttätuntemuksella pystyy mainiosti paikkaamaan hitaita refleksejä ja huonoa hiirisilmää (köh..:nolo: ).

PS. Pyranha, pelaatko Borderissa enemmän deffua vai assaulttia? ;)

Hyvä peli kyllä on. Yli viikko sitten aloitin pelaamisen ja honor on nyt tasolla 18.
Olisi kyllä ollut kiva tietää noista valmiista vastauksista niihin tentteihin. :D Noo, on ne kuitenkin läpi menty, suurin osa vielä ensimmäisellä kerralla. :)

dink sanoi:
Hyviä neuvoja Pyranhalla tuossa. AA tosiaan vaatii sitä että seuraa tilannetta ja missä muut omat liikkuu, hyvällä taktiikkasilmällä ja kenttätuntemuksella pystyy mainiosti paikkaamaan hitaita refleksejä ja huonoa hiirisilmää (köh..:nolo: ).

PS. Pyranha, pelaatko Borderissa enemmän deffua vai assaulttia? ;)

Varmaan 2/3 osa ajasta menny defencessä. Harmittavan usein adminit on siirtämässä väkisin assaultiin. :D

Kipi I sanoi:
Bridge on aika tylsä mutta se ei lagita. Saan siinäki tapettua, mutta honori ei nouse :(
Kummalla puolella? Multa lähtee aina henki viimeistään siinä ekalla "kaarella" hyökätessä. Ärsyttävin kenttä mitä olten pelannut.

lej sanoi:
Kummalla puolella? Multa lähtee aina henki viimeistään siinä ekalla "kaarella" hyökätessä. Ärsyttävin kenttä mitä olten pelannut.

Defence totta kai. Towerista laatikoiden päältä helppo snipata.

Mara sanoi:
2.6 versiota tulee pelattua koska on uusin. En tiiä onko linuxille jo?

Ei taida Linuxille vielä löytyä, kuten ei löydy Macillekään. Sikäli huono homma että noita 2.5-versiota käyttäviä servereitä on aika harvassa -> peliseuraa on hankala löytää.

Tällä hetkellä linuxi on 4gigan kovolla, eihän siihen tommosta AA:ta mahu. Windows versio (tosin se on 2.6) vaatii tuplaten tehoja verrattuna Linux versioon, turha toivo, ei toimi kuitenkaan.

Ennen toimi, mutta AA on varmaan päivittynyt niistä ajoista. (Vai onko AA:sta jokin toinenkin "versio"?)

Kas Kas lisää lihaa myllyyn :D
Tervetuloa AA:n ihmeelliseen maailmaan.
Muutaman vuoden olen sotinut muistaakseni 1.7 lähtien ja vieläkin tulee peliporukkaa vedettyä.
Tuohon isohonoristen väistelyyn on 2 mahdollisuutta.
1) laitat AA:n servufilttereihin MAX honor esim 50 ja kokeilet onneasi jos joku on servulleen MAX rajan laitttanut.(en tiedä ASE:n mahdollisuuksia tuohon)
2) pelaat pienemmillä servuilla jotka ovat yleensä uusien/aloittelevien pelaajien omia/lainattuja jne jne.

[-PB-]CorpsMiC nikillä ja yleensä suurehkon Nallelauman kera servuilta löytyy.

Tuossa SF traningissa kun pitää vakoillen ryömiä johonkin pisteeseen A. jne. Niin mistä hemmetistä tiedän missä se piste on ja mihin pitää ryömiä? Aina joku vartija näkee mut :(

Kompassi ruudun yläreunassa kertoo... on muuten pirun vaikea ko tehtävä.
Ei näytä olevan mitään logiikkaan milloin vartijat huomaavat sut ja milloin eivät.
Varaa olutta kaappiin hermoja viilentämään :D

Varmaan parasta on ryömiä koko matka aina sinne C:lle asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom