5*5 penkki ohjelmani.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joze86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Iltoja!, mitä mieltä porukka on tämmöisestä penkki reenistä missä tehdään 5 toistoa ja 5 sarjaa, semmoisilla painoilla että se 5x menee juuri ja juuri, oon aatellu nyt vetää tämmöstä reeniä ainakin 1kk normi penkissa. Onko mitään kommentoitavaa onko kukaan tehnyt samalla ohjelmalla? korjattavaa?. :david: :) .
tänään tein rintareenin 5x 95kg, 5x 90kg, 5x 85kg, 5x 80kg, 5x 80kg.
tuolla sai kyllä ihan hyvän tuntuman rintoihin mutta en sitte tiiä että tuleekohan tuolla tulosta?, riittäisikö 3 sarjaa tai jopa 2?. kertokaa omakohtaisia kokemuksia :) :kippis1: .

Kiitän. ;) :whip:
ps, modet siirtäkää tuonne aloittejoiden osioon vaan suoraa jos siltä tuntuu, mutta itse katsoin treadin kuuluvan tänne enempi, kun en itsekkään mikään aloittelia ole 3v reenausta takana, vaikkei se nyt paljon edes ole.

Entäpäs tuo voima- osio, ihankuin siellä olisi ollut mega threadi tästä ohjelmasta.

en pikavilkaisulla löytänyt kylä just tätä ohjelmaa. mutta pistäkäs nyt kommenttia tuosta ohjelmasta ! :), siis ne joilla on ollu käytössä tuo.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22726

enpä ole kuullut sarjamaksimeita käytettävän jokaisessa sarjassa... ja mitä itse ohjelmaan tulee, olen itse tehnyt sillä kyykyn ja penkin. ihan ooko tuntui olevan, tosin monet voimanostajat ovat sanoneet että tuolla olisi tullut vähiten tuloksia verrattuna muihin systeemeihin. tosin niin henkilökohtaista että ei auta kuin kokeilla itse.

nevahood sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22726

enpä ole kuullut sarjamaksimeita käytettävän jokaisessa sarjassa... ja mitä itse ohjelmaan tulee, olen itse tehnyt sillä kyykyn ja penkin. ihan ooko tuntui olevan, tosin monet voimanostajat ovat sanoneet että tuolla olisi tullut vähiten tuloksia verrattuna muihin systeemeihin. tosin niin henkilökohtaista että ei auta kuin kokeilla itse.

kiitokset, linkistä. melkonen puu silmä meikäläine :david: :evil:

Back
Ylös Bottom