4D: Yli inhimillisen sietorajan klo 22:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Kohan muistutan.

4D: Yli inhimillisen sietorajan

Monet ihmiset etsivät henkistä puhtautta, valaistumista ja jumaluuden läheisyyttä kiduttamalla itseään. Kipu, nälkä, mielihalujen kieltäminen ja fyysiset rääkit ovat testejä, joihin monet asettavat itsensä todistaakseen uskoaan. Mikä ajaa ihmiset moiseen käytökseen? Miten ihmiset valmistautuvat ja selviävät itsensä kiduttamisesta? Pääseekö itseään kiduttamalla lähemmäs omaa jumalaansa? Tuotanto BBC. Kesto 50'

in case you missed it.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Justiinsa joo.. Ja mä ku luulin että tänään tulee se kehonrakennus 4D, mutta sehän tuleeki perkele vasta ens viikolla!

Originally posted by RoadRunner
opettakaa mulle miten vaivutaan transsiin eikä tunneta mitään ? :worship:

Pari perhekossua, niin alkaa olla aika transsissa..
Tosin aamulla saattaa olla tuntoja senkin edestä.

Originally posted by Hullu-Jari
Laatua. Kaikki asiat pitää sanoa 5-10 kertaa, että jokainen varmasti ymmärtäisi. :david:

Jep. Paska dokkari muutenkin. Jonkun toimittajan ois pitäny mennä kysyy ihan pokkana niiltä ristiinnaulituilta jätkiltä, joilta valuu kuola suupielestä ja joilla silmät pyöri ympyrää: "Onks nyt siistii?" :)

Originally posted by Hullu-Jari
Laatua. Kaikki asiat pitää sanoa 5-10 kertaa, että jokainen varmasti ymmärtäisi. :david:
Joo se toistaminen oli tosi rasittavaa,en tiedä mille kehareille ohjelma oli tarkoitettu. Mutta aihe oli neuropsykologisessa mielessä tosi kiinnostava. Se oli aika ihme homma et ne sadhut pystyi eliminoimaan hermoimpulssien menon aivoihin ja sitä kautta eivät kokeneet kipua siinä missä tavalliset tallaajat.

Mitä uutta?

Oliko tossa eilisessä jotain uutta? Jos on ikinä tehnyt tosissaan jotain fyysistä niin tietää että kolhut tuntuu vasta myöhemmin. Sitä shaolin munkkia katsellessa tuli vaan mieleen että mitäs jos olis lyöty vaikka joku luu poikki? Olisko jo pulssi noussut? Tosin olen nähnyt niistä jonkun toisen ohjelman missä oli oikeesti uskomattomia juttuja. Esim hehkuvan lapion nuoleminen jne...

Re: Mitä uutta?

Originally posted by J.Jake
Oliko tossa eilisessä jotain uutta? Jos on ikinä tehnyt tosissaan jotain fyysistä niin tietää että kolhut tuntuu vasta myöhemmin. . .
Ero onkin siinä, että sä et itse tee itseäsi tunnottomaksi toisin kun noi ihmeäijät (väitetysti).

mut eipä toi doccari nyt kovin tieteellinen ollut. :down:

Aika perse dokkari oli. Kaveria hakattiin laihoilla puunpätkillä käteen, jos olisi oikeasti vedetty, niin luut olisi naksuneet poikki. Oletteko muuten ikinä katkaisseet lyijykynää sormien välissä, sillai lyömällä? Jos lyö liian hiljaa eikä se mene poikki, sattuu perkeleesti, mutta jos lyö tarpeeksi lujaa ja se antaa periksi menemällä poikki, ei satu ollenkaan.

Originally posted by Mike
Oletteko muuten ikinä katkaisseet lyijykynää sormien välissä, sillai lyömällä? Jos lyö liian hiljaa eikä se mene poikki, sattuu perkeleesti, mutta jos lyö tarpeeksi lujaa ja se antaa periksi menemällä poikki, ei satu ollenkaan.
Joo, pienempänä esittelin mun luokkakavereille tota temppua:D Ihanaa oli ku löi oikeen kovaa, vaan kynäpä ei katkennukaan:curs:

Mut toi dokumentti... arvatkaapa kuka sitä katellessaan suurimman osan ajasta tökki itteään taskuveitsellä kyynärvarteen yrittäen hallita kipuaan. Koitin painaa sitä mun rannetta vasten pitkään ja yrittää unohtaa sen kivun.:curs: Mun ei pitäs katella tollasia dokumentteja

Mä osaan poistaa kivun hammaslääkärissä porauksen yhteydessä. Osaan myös olla kutiamatta jos haluan. Muuten kyllä kutia, mutta osaan lopettaa kutiamisen.

Suuremiissa kipu jutuissa en ole kokeillut toimivuutta...

Originally posted by Ande
Mä osaan poistaa kivun hammaslääkärissä porauksen yhteydessä...

Hammaslääkärissä se nyt on helppoa keskittyä muihin asioihin tai vaikka nipistää itteensä sormesta lujaa niin se itse hammaskipu unohtuu:thumbs:

Mutta kokeilkaas yleislääkärillä kun poistetaan puukolla kuollutta ihoa hiertymän ympäriltä!....joo niin se lääkärikin sano et ei tää satu :lol2:
siinä sai jo tosissaan miettiä iloisia asioita.
(eikä voinu valittaa kun oli terkkarityttö harjoittelemassa vieressä)
...anyway... kyllä toi toimii ei siinä mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom