Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos olisit joskus tehnyt jalkaprässiä niin tietäisit, ettei se jaloille tuleva vastus ole sama kuin laitteeseen ladotut painot, vaan n. 30%-50% siitä.Pumper sanoi:Jätkä teki jalkaprässiäkin 245kg:lla (jos muistan oikein), vaikka liikerata oli perkeleen lyhyt niin pelkästään semmonen paino jalkojen päällä toistuvasti hidastaa pituuskasvua rajusti.
Pumper sanoi:Eikä tuo pituuskasvu oo ainoa ongelma, luultavasti kaverin hartiat jää aika kapeiksi luustoltaan, samoin kuin koko kroppa.
kuvista päätellenhän riku oli 6-8 vuotiaana paljon kovemmissa massoissa mitä siinä dokkarin loppu puolella jossa hän oli n,12v.reino sanoi:cuscus, sen verran mitä kattelin, niin asiantuntijalääkäri kertoi poikien oman testosterituotannon alkavan about 10-13 -vuotiaana. Mutta ei vielä 6-vuotiaana. Tästä olin ymmärtävinäni, että Riku oli ollut aika kondiksessa jo 6-vuotiaana.
neutraali sanoi:kummasti katos pojalta lihasmassaa kun isi lähti pois kotoa "taikajuomineen". toki olihan siinä reeni taukoakin, mutta oli silloin aivan juniorina jolloin isä oli antanut hänelle sitä taikajuomaa aivan huippu tikissä.
Kyllä kyllä, mutta oli se silti "luonnottoman" kireä ja normaalia paljon enemmän pattia. Mutta se, että ei sitä lihasta pahemmin ollut lähtenyt olen aivan samaa mieltä, vähän fättiä vaan oli kertynyt jolloin ei niin friikiltä enää näyttänyt vaikka vieläkin aika rajut vatsat omasi.Heikki722 sanoi:Eikös muuten testosteroni taikajuomassa olisi aiheuttanut myös karvojen kasvua ja äänen madaltumista? Näitä ei kuitenkaan ollut havaittavissa dokkarin perusteella. Eihän siinä tietysti munia näytetty, mutta aika normaalin oloinen poika se minusta oli nyt 12 vuotiaana. Ja tuosta lihasmassan poislähtemisestä olen hieman eri mieltä. Eihän sitä lihasta niin älyttömästi ollut 6 vuotiaanakaan vaan kireyttä, ja kun siihen lyö läskiä päälle, niin näyttää ihan normaalilta muksulta.
nevahood sanoi:huomasko kukaan muuten pientä piilomainontaa tuossa uuden valmentajan osalta?
vinkki. TV-shop.
skuge sanoi:Oli kyllä aika huvittavan näköstä.. Viel tais olla ylhäällä jalat aina suoraksi..
VoimaSuomi sanoi:En kyllä 11-vuotiaana omistanu tollasia lihaksia, mutta voimissa en paljoo hävinny...
Kyykky 2*140kg, penkki 62,5kg, veto 115kg sillo ku olin 11.
Ei kyllä tehnyt hyvää kun katto sitä videoo, missä se oli 6-vuotias :urjo:
Ei tollasta voi olla
Pecman sanoi:Jos olisit joskus tehnyt jalkaprässiä niin tietäisit, ettei se jaloille tuleva vastus ole sama kuin laitteeseen ladotut painot, vaan n. 30%-50% siitä.
Paljon kovemmille voimille Richardin jalat altistuisivat, jos hän harrastaisi esim. korkeushyppyä.
ace-oo- sanoi:Kävikö kenelläkkään muulle kipeää, kun äiti venytteli pientä tyttöä?