4D Dokumentti 27.9 Pelottaako??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Pecman sanoi:
Useimmat ikätoverit eivät treenanneet useita tunteja päivässä, joten heihin on aika turha verrata.
joo no nuilla kriteereillä kehonrakentajiakaan ei voi sanoa friikeiksi, koska toinen on aina reenannut vähemmän aikaa kuin toinen tai vähemmällä intesiteetillä jne.... :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
joo no nuilla kriteereillä kehonrakentajiakaan ei voi sanoa friikeiksi, koska toinen on aina reenannut vähemmän aikaa kuin toinen tai vähemmällä intesiteetillä jne.... :)
Pointti oli siinä, että vatsapalojen näkymisen perusteella on aika typerää päätellä junnun varmuudella käyttäneen roippeita. Se, että ton kuntosia pentuja ei yleensä kävele vastaan, johtuu juuri siitä, että harvemmin kukaan alkaa tossa iässä tosissaan treenaamaan.

Pecman sanoi:
Pointti oli siinä, että vatsapalojen näkymisen perusteella on aika typerää päätellä junnun varmuudella käyttäneen roippeita. Se, että ton kuntosia pentuja ei yleensä kävele vastaan, johtuu juuri siitä, että harvemmin kukaan alkaa tossa iässä tosissaan treenaamaan.
minä en sen kunnon takia ensimmäisenä epäilisi häntä roippeitten käytöstä, vaan siksi, koska hänen isänsä oli niin sairas että aivan varmasti oli valmis "antamaan" pojallensa steroideja. sen takia ensi sijaisesti epäilen että riku on doupannut, huom epäilen.

neutraali sanoi:
minä en sen kunnon takia ensimmäisenä epäilisi häntä roippeitten käytöstä, vaan siksi, koska hänen isänsä oli niin sairas että aivan varmasti oli valmis "antamaan" pojallensa steroideja. sen takia ensi sijaisesti epäilen että riku on doupannut, huom epäilen.

Samoilla linjoilla neutraalin kanssa olen minäkin. Tuo prässisuorituskin oli kyllä aika :eek: , sehän veti jalat siinä lukkoon ja alasottaessa ei ollut 90 asteen kulmasta tietoakaan. Onhan tuo 95kg penkistä mahdollinen jos siinä on ollut "varmistamassa" (eli nostamassa puolet) se isä. Jos tuo penkkitulos on totta ja se on kuvattu niin veikkaan, että sitä ei sen takia näytetty kun tekniikka oli niin perssiillään.

neutraali sanoi:

Niin no Richardin isä kieltäytyi valheenpaljastus kokeesta. Mutta se, että hän pisti Richardin hakkaamaan säkkiä 6h-7h putkeen sun muuta mukavaa ei ole tyhjästä tempaistuja juttuja. Sen takiahan se sai ekan kerran niin paljon julkisuutta. Ei sen halpisleffojen takia, vaan koska se oli treenimasHIIIIinnnn!

Bricktop sanoi:
Kai Arnold vähän tuota paremmin osasi puhua?

Ei itse asiassa. Minulla on Pumping Iron. 10 vuotias pikkuserkkuni nauroi kun Arnold selitti mitä kehonrakennus on:

"I mean some people might look at you and think it's kind of strange what you're doing.. but those are the people who... don't know much about it... I mean as soon as you find out about what the whole thing is about, then it's just like another thing- I mean it's not any stranger, than getting into a car, and going a quarter mile five seconds, that's for me strange"

En mäkään siihen oikein itse usko että se sitä olis nostanu. Toisaalta kuitenkin luulis että joku tollanen dokumentti kun tehään niin otetaan asioista selvää eikä mitään kuulopuheita vaan laitella siihen ohjelmaan. Mikäs dokumentti se semmonen enää on.

:offtopic: Dokumenteista puheenollen oli muuten aika karu dokkari eilen maikkarilla. Se yks missä se toinen äijä oli syöny sen toisen.

ZweCCo sanoi:
En mäkään siihen oikein itse usko että se sitä olis nostanu. Toisaalta kuitenkin luulis että joku tollanen dokumentti kun tehään niin otetaan asioista selvää eikä mitään kuulopuheita vaan laitella siihen ohjelmaan. Mikäs dokumentti se semmonen enää on.

:offtopic: Dokumenteista puheenollen oli muuten aika karu dokkari eilen maikkarilla. Se yks missä se toinen äijä oli syöny sen toisen.
On dokumentteja ja dokumentteja. Nuo dokumentin tekijät eivät itse varmaan koskaan ole punttisalilla käyneetkään. Monella muullakin varmaan meni läpi sen penskan "nostot". Tai ehkä dokumentin tekijät ymmärsivät, että ei se itse niitä painoja nosta, mutta tiesivät se, että enemmistö uskoo sen kuitenkin nostavan. Kiinnostavampi ohjelma->enemmän rahaa. Näin se menee aika usein.

Sitä voi sitten vain miettiä paljonko muissakin dokumenteissa ihmisiä vedätetään, kun aiheet alkaa olemaan sitä luokkaa, että kukaan tavallinen kansalainen ei osaa sanoa onko väittämät tosia vai ei.

joo, kaikkeenhan voi uskoa. mm bror-erik wallenius sanoi yks vuosi maailman vahvinmies kisoissa, että sven karlssenin vyötärön paksuus on 94cm. tosin hän oli jostain sen tiedon saanut, mutta näkeehän sen jo svenistä heti ettei vyötärö todellakaan ole mitään 94cm, ukkohan painaakin jonku 140-150kiloa. eli aina ei kannata uskoa mitä sanotaan. kannattaa välillä ajatella niillä omillakin aivoilla. http://www.gymratgear.com/images/gymratgear_1785_2837234.gif tuossa sven on kaiken lisäksi huomatavasti laihempi mitä siinä WSM kisassa missä vyötärön paksuudeksi sanottiin 94cm

neutraali sanoi:
lyön pääni pantiksi että se ei ole nostanut sitä millään tyylillä. olkoon tyyli mikä tahansa niin 95kg on niin paljon etten usko sitä. videon jos näen niin ehkä sitten uskon. 95 on todella paljon rautaa pienelle pojalle ja kun katsoo sitä sen 40kilonkin penkkausta niin se entisestään tukee väittämääni, vaikka hän oli siinä huomattavasti painavampi kuin silloin kun on muka penkannut sen 95kg. se polonen ei saa edes hakasista irti sitä 95kiloa itse saati että se rinnalta inahtas mihinkään suuntaan, näin uskallan väittää :)

täysin samaa mieltä... 95kg penkistä ja P-A-S-K-A-T :) harmi kun tommoset ihmiset tekee lapsia :(

penasta toi on ottanu korkeintaan 50 kiloo, se on yksikertaisesti jo niin paljon tollaselle pikkupojalle... ja harmi muuten tosiaan, ku kaveri jää varmaan metrin mittaseks. Mutta hauskinta oli se prässin teko, korkeintaan viiden sentin liikerata.. :D

halpishera sanoi:
penasta toi on ottanu korkeintaan 50 kiloo, se on yksikertaisesti jo niin paljon tollaselle pikkupojalle... ja harmi muuten tosiaan, ku kaveri jää varmaan metrin mittaseks. Mutta hauskinta oli se prässin teko, korkeintaan viiden sentin liikerata.. :D

Katkeruudesta on pitkä tie skeptisyyteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom