Savatestahan on katuoloihin luotu Savate Defense, jota tuo Savate Club ainakin mainostaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Pientä" etukäteishysteriaa havaittavissa. Näin ohjelman jossa pohdittiin kiihkottomasti kysymystä: Aiheuttaako vapaaottelu katutappeluita? Härdelli pystyssä täällä jo ennen ohjelman esittämistä.
Pakko palata vielä kommentoimaan tota tuomiota 4,5v. Omassa kotikaupungissani oli jonkin aikaa sitten oikeudenkäynti erästä kuljetusfirman omistajaa vastaan, kyseinen herra oli salakuljettanut tupakkaa Suomeen ja Eurooppaan, herran tuomio oli ensikertalaisena ilman rikosrekisteriä yli 7 vuotta ja korvattavaa tuli reilu neljä miljoonaa euroa, kumpi oli vakavampi rikos?
Löytyykö netistä ko. juttu?
Ei vastuuta voi vierittää kenellekään, eikä se ole edes tarpeellista. Ihminen on itse vastuussa omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Tervejärkiselle (nuorellekin) ihmiselle on selvää, ettei toisia ihmisiä saa pahoinpidellä. Jos tämä tervejärkinen oppii kamppailutekniikoita, niin tuo selvä asia tulee entistä selvemmäksi, kun hän tajuaa millaista vahinkoa esim. yhdellä lyönnillä voi saada aikaan. Sanoohan sen nyt ihan maalaisjärkikin?Kehittämishaastetta pukkaa kamppailuseuroille, koska kyllä siellä pitäisi olla työkalut karsia tällaiset tapaukset pois. Minun mielestäni tuota vastuuta ei voi oikein kellekkään muulle vierittää. Eri asia on, että miten se käytännössä olisi mahdollista.
Olin tästä kovin ihmeissäni, mutta totta se kuulemma on. Miettikää, mitä pelleilyä se sitten on: Käyt puntilla, lenkillä ja treenaat vaparia, niin olipas paha "istuminen". Safkatkin maksetaan ja on se niiiiiiiiin väärin kun monella normi-tyypillä ko. kaltainen elämä olisi jonkinasteinen ihanne.
Kaikkihan meistä haaveilee vapauden menettämisestä. Eiku. Ehkä idea tuossa kaikessa on se, että Seppo (nimi muutettu) pystyis noitten virikkeiden ja harrastusten kautta hakemaan kenties kanavaa miten purkaa elämänsä solmut ettei taas parin kuukauden päästä naapurin Riitta-Liisa saa rappurallista ohimoon.