Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä itse ainakin on huomannut että vaparissa näitä "viisaita" yksilöitä on suhteessa enemmän kuin esimerkiksi judon taikka muiden perinteisten lajien äärellä.
Johtuu omasta mielestä lajin imagosta eikä itse lajista. Vapaaottelusta on tullut se "kovien jätkien laji", mutta ne kovimmat jätkät ei siellä yleensä viihdy peruskurssia pidempään.
Kyllä itse ainakin on huomannut että vaparissa näitä "viisaita" yksilöitä on suhteessa enemmän kuin esimerkiksi judon taikka muiden perinteisten lajien äärellä.
Mutta kuinka monet näistä "viisaista" yksilöistä jaksaa jatkaa tätä harrastusta pidemmälle.
Ja huom ennen tätä vapaaottelu buumia oli potkynyrkkeily sitä ennen karate jne, joihin ne kaikki "kovat jätkät" meni, mutta joista ne myös lähti pois vähintään peruskurssin jälkeen. Että ei tää ole niin ennenkuulumatonta että näitä jamppoja on jotka menee johonkin lajiin näyttääkseen kuinka kovia ne on.
Aiheen on pakko olla jotenkin arka, sillä ei ko. ohjelmasta tulisi muuten näin paljon huutoa ja pahaa mieletä ennen kuin kukaan on edes nähnyt sitä :D Ihannoidaanko kamppailusaleilla mediavastaisuutta?
Aiheen on pakko olla jotenkin arka, sillä ei ko. ohjelmasta tulisi muuten näin paljon huutoa ja pahaa mieletä ennen kuin kukaan on edes nähnyt sitä :D Ihannoidaanko kamppailusaleilla mediavastaisuutta?
Suomalainen vapaaottelija hakkasi bussikuskin pois työelämästä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... uomiostaan
No on se tässäkin ketjussa moneen kertaan nähty, kuinka reilua sakkia on nää vapaamiehet kun pitää tajutonta vielä vetää kaksi tai kolme kertaa päähän, vaikka lyhty on sammunut kauan sitten. No niin kauan ok kun hakkaavat toisiaan, mutta tuo on kyllä törkeä juttu. Nauraen poistuivat paikalta kun bussikuski oli ensin hakattu ja potkittu vammaiseksi.
Hoitokodissa joutuu asumaan uhri vieläkin.
No mikäli ei trollista ole kyse... Positio on siis nimeltään "mount", ja onhan tuolla alla olevalla paljonkin puolustusmahdollisuuksia vaikka erittäin huono positio tälle onkin. Käsiä voi pistää eteen, jaloilla ja lantiolla voi viedä päälle olevan tasapainoa, voi uhata sweepeillä eli position "käännöillä", jotta pääsisi itse päälle tahi pystyyn, ja muutenkin olla aika liukas kaveri. Matossa lyönteihin ei myöskään täysiä voimia saa, kun jalat on poissa pelistä ja pitää ylipäätään yrittää pitää sitä positiotaan vastustajan sweeppejä sun muita vastaan.Vähän Off topiccia...
En ole vapaaottelua harrastanut vaan muita kamppailulajeja, mutta olen aina ihmetellyt kun nään kaverit matsissa toinen hajareisin toisen päällä ja nyrkillä nassuun.
Imetyttää moinen kun itse tuntuu että vastaavassa tilanteessa yks kaks niittiä pitäis riittää viemään alla olevalta tajun kankaalle.
Miten vitussa eivät yleensä saa mitään aikaiseksi vastaavassa tilanteessa?