4400

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Menny ehkä vähän överiks mun mielestä noi jutut. Liikaa kaikkea yliluonnollista ja pikkasen menny jo maku. Mutta mielenkiinto pysyny kuitenkin niin että on jaksanu aina kattoa. Tähän mennessä on jo 3/8 katottu. :)

Varsinkin Isabellen juttu menny omasta mielestäni vähän huonoon suuntaan. Pakkokihloihin Shawnin kanssa, ym. shittiä.

3 kausi loppuu kohta ja jää todella kinkkiseen paikkaan varmasti:D.

4400 on mun mielestäni draamaa useimmiten kuin sci-fiä ja yllättävän vahvoja roolisuorituksia senkin takia.

Siinä mielessä tämä sarja voisi hyvinkin vedota suhteellisen laajaan katsojakuntaan, mikä melko harvinaista.

Oliko se viime viikon jakso siis 3. seasonin viimeinen? jäi mokoma välistä ku pitää kattoa nuita mokomia reality ohjelmia. Varmaan wareversio löytyy aika helposti?

Aluks oli kyseistä sarjaa kohtaan aikamoiset ennakkoluulot. Noh alottelin eilen katselemaan tätä sarjaa. Lopputuloksena on viimeisen 24h sisään tullu kateltua Season 1 & 2 sekä kolmonen alkaa olemaan puolessa välissä. Jäin koukkuun ja sarja on mitä mainiointa viihdettä! (ainakin tähän asti)..

Oli kyllä sellaista skeidaa tuo kolmoskausi että huhhuh. Kun katsoin Deadwoodia samaan aikaan niin huomasi kumpi on laatua ja kumpaa kirjoitettiin lennosta :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä sellaista skeidaa tuo kolmoskausi että huhhuh. Kun katsoin Deadwoodia samaan aikaan niin huomasi kumpi on laatua ja kumpaa kirjoitettiin lennosta :(

Täytyy myöntää, että olipahan paska kausi. Loistavan kakkoskauden jälkeen odotuksiin ei kyllä vastattu. Saa nähdä jaksaako 4. kautta enää edes katsoa, tuskin jos meno samanlaisena pysyy.

Kolme ekaa kautta nyt katottu ja kyllähän toi kolmos kausi vähän jäi harmittamaan, että olisivat nyt samalla tehneet siitä yhtän hyvän kun kahdesta ekastakin. Mutta sen verran tohon koukkuun jäi että kyllä se nelos kausikin on pakko kattoa sitten ku alkaa.

Tietääkö muuten kukaan koska alkaa??

Kolmos seasongin loppuosassa oli nähtävissä, että tekijöillä ei selvästi ollut tietoa
siitä jatkuuko sarja neloskaudelle. Joten sarjassa selvästi oiottiin mutkia ja haluttiin saada homma pakettiin viimeisessä jaksossa. Tuo seikka mun mielestä tiputti kauden tasoa verrattuna kahteen edelliseen.

Kolmos seasongin loppuosassa oli nähtävissä, että tekijöillä ei selvästi ollut tietoa
siitä jatkuuko sarja neloskaudelle. Joten sarjassa selvästi oiottiin mutkia ja haluttiin saada homma pakettiin viimeisessä jaksossa. Tuo seikka mun mielestä tiputti kauden tasoa verrattuna kahteen edelliseen.
taisivat oikoa vähä liikaakii 3 jaksoo katottu 4 kaudesta ja vähän on ollu semmonen "täytejakso" fiilis kaikissa toivotaan että vielä löytys vähä potkua loppua kohden muutenkin kuin siinä perinteisessä viimesessä jaksossa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom