4400

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nyt on season 2 jakso 6 menossa ja pitkälle on menty ensimmäisten jaksojen vaikutelmasta.

tää se02e06 oli aika ovela, tuli kunnon wtf fiilikset kun ei tiennyt mitä ihmettä tapahtuu. siltikään mun mielestä näistä kyvyistä ei revitä tarpeeks irti. ja en vieläkään tykkää kun välillä menee saippuaromanssiks.

erkjetter sanoi:
nyt on season 2 jakso 6 menossa ja pitkälle on menty ensimmäisten jaksojen vaikutelmasta.

Silti tämä 4400 hakkaa juonellaan esim. Lost:n 110%:sti.

Vittu mitä koukkuja ja juonen käänteitä ja välillä tunteita.

Jos tämä sarja ei menesty niin ei mikään.

2.kausi katsottuna.

edit: Heitän itse ennustaen, että tämä 2 kausi voisi pokata Emmyn kuten 1. kausi;).

2 kauden 1 jakso menossa

Härski äijä se Jordan. Käyttää hyväkseen 4400 joukkoon kuuluvien yliluonnollisia ominaisuuksia. Kuuluukohan mies itse oikeasti edes kyseiseen joukkoon?

jpm sanoi:
*epäilee Masan kirjoittaneen salaa Even nickillä* :D

Joo, siis mä en todellakaan ole tänne tämmöstä kirjottanut! Megamasa on lainannu mun nickiä kun se ei kehtaa tunnustaa nyyhkineensä nessupaketin kanssa tv:n äärellä ;) :lol2:

:evil:

eilen tuli katottua season 2 jakso 12 joka taitaa olla viimeisin mitä on ulos pyörähtänyt. täytyy taas todeta että erittäin tylsän alun jälkeen laatua löytyi ja urakalla, muuttuu vaan paremmaks mitä pidemmälle mennään.

... silti lost vie selvän voiton mielestäni.

erkjetter sanoi:
eilen tuli katottua season 2 jakso 12 joka taitaa olla viimeisin mitä on ulos pyörähtänyt. täytyy taas todeta että erittäin tylsän alun jälkeen laatua löytyi ja urakalla, muuttuu vaan paremmaks mitä pidemmälle mennään.

... silti lost vie selvän voiton mielestäni.

Juu, tuli itsekin katottua tuo jakso. Richard sai lopussa uuden kyvyn ja Jordan Collier palasi elävien joukkoon! :eek: Saa nähä nyt kun ne syyttää Keviniä Jordanin murhasta ja itse murhattu tuleekin esiin. :]

Milloinkohan 4400 sarja taas jatkuu?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on ykkösseason katottu ja täytyypä myöntää että aikas jännä sarja :) Ehkä välillä hieman liian yliluonnollisia juttuja, mutta who cares, teeveetähän tää vaan on. Pakko kyllä lataa jo kakkosseasoniki, sen verran jäi koukkuun :nolo:
Lost on silti ykkönen :worship:

jaNsu sanoi:
Nyt on ykkösseason katottu ja täytyypä myöntää että aikas jännä sarja :) Ehkä välillä hieman liian yliluonnollisia juttuja, mutta who cares, teeveetähän tää vaan on. Pakko kyllä lataa jo kakkosseasoniki, sen verran jäi koukkuun :nolo:
Lost on silti ykkönen :worship:

Lost sukkaa. Eihän siinä edes tapahdu mitään...;).

Menin sitten ostamaan ekan kauden, eka tuntui että Nyyssis on vedättänyt ja paskan möivät Anttilassa, mutta sittenpä jäinkin koukkuun ja katoin putkeen koko kauden. Pakkohan se on mennä friikkiin nyt hakees toinen kausi.

laitappa samantien linjat laulamaan ja imuta 3tuotantokauden tähän asti tulleet 9 jaksoa. ja joka maanantai aamuyöllä odotetaan sitä uutta jaksoa ilmestyväksi jakoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom