4400

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
B-luokan komeettavouhotuksen olisi voinut jättää pois: Taivaalla paistavat ohjukset, homeland security -jäykistely, pliisut jäähyväispuhelut, surkeat tehosteet ja lehdistö joka löytää itsensä erämaan järvelle ennen komeettaa (mutta kuvaavatkin vain reportteria). Eih...

Loppuosalta tarina hitusen parani.

Mä tykkäsin tästä. Katson televisiota vain torstaisin kun tulee tuo Lost, ehkä sitä tämän ohjelman takia voi tunnilla lisätä viikoittaista katseluaikaa :)

AM sanoi:
Btw: Naurettava tämä Suomen "kerran viikossa" näyttötapa. Muualla tulee pari jaksoa päivässä TV:stä joka päivä.
Eikä tule, esim. Lostia esitetään Jenkeissä muistaakseni tiistaisin.
Nimim. 25+16 jaksoa katsoneena... Viikonloppuna jos katsoisi taas 4 jaksoa putkeen 2-kaudesta :hyper: :D

Tykkäsin :) Paljon sellaisia juttuja mistä mä tykkään, kunhan ei liian yliluonnolliseksi mene. Sit jää katsominen siihen, jos jonkun tyypin sisältä tulee joku limainen alien :D

Lost ei enää oikein jaksa innostaa..en oikein tiedä mikä siihen tuli...

Mike sanoi:
28.6 tulee suomenkielinen boxi friikkiin myyntiin, pitää venttaa sinne asti.

jos löytyy 0-regionin DVD-soitin, niin Subotailta löytyy Amazonilta ostettu jenkki-DVD ekasta tuotantokaudesta. Ihan Ok sarja. Melkein enempi draamaa ku scifii. Ei todellakaan mitään Lost -tasoa..
:2: ½

Voin Mike vaihtaa ton vaikka pariin prode-patukkaan, ku pitää mennä leffaan kuiteskin jne. :D
Eli voin vipata lätyn kaupalle, jos kiinnostaa

Huppe sanoi:
Eikä tule, esim. Lostia esitetään Jenkeissä muistaakseni tiistaisin.
Nimim. 25+16 jaksoa katsoneena... Viikonloppuna jos katsoisi taas 4 jaksoa putkeen 2-kaudesta :hyper: :D

Täytyy muistaa, että jenkeissä ja briteissä ovat uusintojen uusintojen uusinnat aivan tavallisia. Uudet jaksot tulee kerran viikossa ja muuten tulee kaapelin täydeltä samaa sarjaa uusintana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
28.6 tulee suomenkielinen boxi friikkiin myyntiin, pitää venttaa sinne asti.
Marssitaan myskihärän lailla yhdessä sinne ja sanotaan että paas pari neljätuhattanäljääsataa.........;)

....[KUISKATEN]ja pari Brokepäck Mauntainia siihen päälle![/KUISKATEN]:hyper: :hyper: :hyper:

Uhoh, että oli paska avausjakso. Ammutaan ohjuksia 30 sekunnissa kuun takana viipottavaan komeettaan, 'etulinjassa' peippailee joku valtion virkanainen kaverinaan Takenista repäisty ukko, yliluonnollisia kykyjä lapsella, ihmissuhdeitkentää, ...

Jos se vaikka myöhemmin paranee?? Vaikuttaa tosin halvalla tehdyltä ihmissuhdesaippualta...

Mun mielestäm aika saatanan hyvältä toi sarja vaikuttaa. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa jaksoa.

Ei pidä ottaa niin vakavasti =)

Onhan 24 aivan vitun hyvä vaikka bauveri tappaaki yksin kokonaisen pataljoonan miehiä, ei sekään OIKEASTI ole mahdollista :)

1 kauden katsoin putkeen ja onhan ekan kauden päätösjakso kutkuttava.
Kyllä tässä ne omat koukkunsa on.

Sopranosissa silti on eniten tunnelmaa, muut eivät pääse siihen tasolle:whip:.

Itestäkin tuo ensimmäinen jakso vaikutti ihan mielenkiintoiselta, pitää kattoa seuraavatkin jaksot ja katsoa josko mielenkiinto säilyy =) Hyviä sarjoja tulee tänä päivänä kuitenkin sen verran vähän että toivon että tämä kuuluisi niihin hyviin.

Kurja sanoi:
Itestäkin tuo ensimmäinen jakso vaikutti ihan mielenkiintoiselta, pitää kattoa seuraavatkin jaksot ja katsoa josko mielenkiinto säilyy =) Hyviä sarjoja tulee tänä päivänä kuitenkin sen verran vähän että toivon että tämä kuuluisi niihin hyviin.

Jeps, alussa oli hieman wtf olo kun katsoi, mutta loppua kohden rupesi saamaan juonesta kiinni ja näillä näkymin myös tämän miehen koukkuun. ;)

Tulipa katsottua. Siis ei voi olla totta: JÄLLEEN KERRAN pikkutyttö/poika jolla on supervoimia. Siis eikö näitä nyt jo ole tarpeeksi? Lost, Taken, 4400...

Ja se yksi jäbä joka ilmeisesti herätti linnun henkiin, iski flashback Carnivalesta jossa taisi myös olla yksi jäbä joka parantelee ihmisiä/eläimiä. Ei jaksaisi ihmetellä samantapaisia ihmeitä monessa sarjassa.

Onneksi sentään se Orson vai kuka lie omisti jotain erikoisempaa kykyä. Mikä sitten olikaan, lasin räjäyttely/tappaminen?

No kuitenkin kohtuu alku sarjalle, täytyy katsoa miten jatkuu ensi kerralla.

Itse olen nähnyt ensimmäisen kauden ja toisesta puolet ja tarvii sanoa, että omat koukkunsa sarjassa on mutta ei minusta mitenkään sarjoista parhaimmasta päästä. Parempi kuin lost kuitenkin on ollut. Lostissa pitkitellään liikaa eikä sitä jaksa sen takia. 2.kausi on minusta ollut parempi kuin 1.kausi.

Asia joka minua eniten häiritsee on, ettei kaikki näyttelijät minusta ole kovinkaan vahvoja. Joidenkin näyttelijöiden suoritukset eivät ole uskottavia ja se yleensä pilaa ne kohtaukset, joissa nämä henkilöt esiintyvät. Onneksi päähenkilöt ovat kuitenkin ihan ok näyttelijöitä.

oon nyt kattonut 5 ensimmäistä jaksoa ja ihme paskaa alkaa olla.

ei oo mitään juonijuttua mutta laitan silti spoilereihin.
ihme saippuadraamaa on ihan helvetisti, jos semmonen kiinnostaa niin sitten on oc, noista yliluonnollisista kyvistä ei oo revitty juuri mitään irti paitsi se koomasta herännyt jätkä ja pikkutytön tulevaisuusennusteet.

pari jaksoa katon vielä ja jos ei ala tuleen mitään laadukasta juttua niin lopetan.

edit:
prkl... pitikin kirjottaa kesken jakson, s01e05 lopussa tapahtuukin jotakin erikoista mikä nostaa mielenkiintoa vähän reilummin, tulee vastausta ketkä ja miksi on 4400 ihmisen katoamisen, paluun ja kykyjen takana. ehkäpä tätä sittenkin jaksaa

Mun mielestä aika hemmetin mielenkiintoinen ja mukaansatempaava ainakin piloottijakson perusteella. Ei kyllä mitenkään hakkaa Lostia.. mutta tätä voi kattoa aina uutta Lost-jaksoa odotellessa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom