4 litraa maitoa päivässä [GOMAD]

Noni, ei ehkä se 4litraa ole mennyt aina vaikka vasta alotinkin. 3-4 olen nyt juonut ja menee helposti normisafkojen niskaan.
Ei mitään ongelmia vatsan kanssa ollut, voi toki johtua siitä että olen aina juonut joka aterialla reilusti maitoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä päin menee 5 litraa päivässä maitoa. Olen jo armeijassa jo melko kuuluisa. :) Mitään ongelmaa ei ole tullut, maito on vaan niin hyvää!

Kahden vuoden ajan oon saanut päivässä kevyesti 3000-4000mg kalsiumia, eikä toistaiseksi oo havaittavissa oireita munuaisten pettämisestä eikä sen puoleen mitään ongelmia ruuansulatuksenkaan kanssa. Ruokavalio on ollut hyvin proteiinipitoista kuten kuuluukin ja uskoisin, että yksilöllisiä eroja on tässäkin asiassa esim. sukupuolen, pituuden ja painon erojen vuoksi. Raportoin jos munuaiset sanovat itsensä irti, mutta luulis että tässä vaiheessa jo oireilisivat jos tämä määrä olisi haitallinen yliannostus.

Eikohan tama maidon juonti ole ihan tuttu juttu armeijasta ? Aamupalalla 2 isoa mukia, luonaalla 2 - 3 mukia, paivallisella 2 - 3 mukia. tasta tulee about 3 litraa paiva.

3-4 l maitoo + 1-2 l juguu + 2-4 rahkaa päivässä noin 8 v ajan ja tähän viimiset 2v 10000 IU/päivässä D vitskuu päälle.

Koska mun munuaiset poksahtaa?

itellä menee nyt 3-5l 2.5% tai 3.5% maitoa päivässä kun olen ulkomailla...päälle vielä paljon lihaa kalaa kanaa :) täähän on mun perus ruokavalio , niinkuin suomessa.

Itse asiassa kaikki ihmiset ovat jossakin määrin laktoosi-intolerantteja, toiset vaan reagoivat siihen rajummin. Laktoosilla kun ei ole mitään toiminnallista funktiota ihmiskropassa. Se, jos parissa vuodessa ei ole kohdannut vielä mitään ongelmia maidon käytön kanssa, ei mielestäni todista vielä mitään.

Laktoosilla kun ei ole mitään toiminnallista funktiota ihmiskropassa.
Eikös se oo energianlähde siinä missä kaikki muutkin ihmiskehon käyttämät hiilarit? Mikäli siis kykenee sitä pilkkomaan.
Se, jos parissa vuodessa ei ole kohdannut vielä mitään ongelmia maidon käytön kanssa, ei mielestäni todista vielä mitään.
Onko näyttöä/todisteita/tutkimuksia, jotka osoittavat että 4L maitoa päivässä on ihmiselle haitallista pitkällä aikavälillä? Ja nyt puhutaan terveistä ihmisistä ja mielummin vielä niistä, joille laktoosi ei tuota ongelmia.

Eikös se oo energianlähde siinä missä kaikki muutkin ihmiskehon käyttämät hiilarit? Mikäli siis kykenee sitä pilkkomaan.
On toki, mutta lähinnä vauvoille, jotka eivät siis vielä pysty muista lähteistä energiaansa saamaan (eikä keho pystyisi niitä edes käsittelemään). Laktoosin pilkkomiskyky elimistössä heikkenee merkittävästi imeväisiän jälkeen. Toisten kroppa toki pilkkoo sitä edelleen tehokkaammin kuin toisten, ja täten toisille se aiheuttaa enemmän oireita kuin toisille.

Onko näyttöä/todisteita/tutkimuksia, jotka osoittavat että 4L maitoa päivässä on ihmiselle haitallista pitkällä aikavälillä? Ja nyt puhutaan terveistä ihmisistä ja mielummin vielä niistä, joille laktoosi ei tuota ongelmia.
Tähän en valitettavasti osaa sanoa oikein mitään. Pitänee tutkia josko jotain löytyisi.

Laskeskelin tuossa eilen hyvin vuoksi, että paljon itselläni menee maitoa päivän aikana. 4-5L tulee juotua itsekin ilman, että sitä erityisemmin joisin väkisin tai väkipakolla. Palkkariin, heradrinkkiin, aterioilla ja loput janoon..

Tuli vaan mieleen että jos neljää litraa alkaa juomaan päivässä.. niin eikö olis sama lisätä siihen sekaan sitten vaikka lisäprotskua? Sillon riittäis jo 2 litraa per päivä helposti.. ja tulis enemmä kaloreita ku pelkästä 4 litrasta.. vai mitä bodygurut sanoo :D ?

Ehdottaisin että syöt vaikka 100g manteleita ja toiset 100g saksanpähkinöitä.

Nojoo, mikä ettei. Miten pakki kestää, ei se tätä dieettiä yhtään huonommaksi voi tehdä

Vedän ite litran täysmaitoa treenin jälkeen palkkarin kans (heraa + steviaa + joskus dextroa ruokalusikallinen) ja ei mulle ainakaan tuota ongelmaa, mutta vittu 4l kuulostaa jo munki korvaan hooceeltä.

Vedän ite litran täysmaitoa treenin jälkeen palkkarin kans (heraa + steviaa + joskus dextroa ruokalusikallinen) ja ei mulle ainakaan tuota ongelmaa, mutta vittu 4l kuulostaa jo munki korvaan hooceeltä.

Entäs tuo yllämainittu 4l maitoa, 2l jogurttia ja 4 rahkaa = 7 kiloa maitomättöä päivässä = mitä vittua.

no mikä ongelma se sulle on jos ei se mulle ole? ei mitään vatsavaivoja mitä nyt parki kertaa viikossa pierasen. Lihas kasvaa ja rasvat on kympin pinnassa jatkuvasti. Nykyajan ihmiset syö niinpaljon paskaa einesruokaa ynnä muuta makeutettuu paskaa että tuskin mä olen maitoineni terveysongelmissa ainakaan yhtään aikasemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom