4-jakoinen ja lenkkeily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päiviä!

Joo olen tässä ajatellut ruveta lenkkeilemään salin ohessa, jotta tuo kunto paranisi vähän. Olen ajatellut aluksi kahta tai kolmea kertaa viikossa. Siis kävelyä tai kevyttä hölkkää aluksi. Yleensä salilla teen seuraavasti:
MA: rinta,hauis
TI: jalat
KE: -
TO: ojentajat, olkapäät
PE: Selkä
LA: -
SU: -

Eli miten kannattaisi jakaa nuo lenkit? Ajattelin tuossa tammikuussa aloittaa myös dietin ja aloittaa aamuaerobiset. Saa nähdä kannattaako vaihtaa treenijakoa dietille?

Ozma1 sanoi:
Päiviä!

Joo olen tässä ajatellut ruveta lenkkeilemään salin ohessa, jotta tuo kunto paranisi vähän. Olen ajatellut aluksi kahta tai kolmea kertaa viikossa. Siis kävelyä tai kevyttä hölkkää aluksi. Yleensä salilla teen seuraavasti:
MA: rinta,hauis
TI: jalat
KE: -
TO: ojentajat, olkapäät
PE: Selkä
LA: -
SU: -

Eli miten kannattaisi jakaa nuo lenkit? Ajattelin tuossa tammikuussa aloittaa myös dietin ja aloittaa aamuaerobiset. Saa nähdä kannattaako vaihtaa treenijakoa dietille?
Minusta ei kannata vaihtaa tutoa 4-jakoistaa mihinkään vaikka dietille rupeat. Sinuna tekisin lenkit välipäivinä ja jotain aerobista treenin jälkeen. Itsekkin aijon aloittaa dietin 26 päivä ja pyrin vetämään aamuaerobisia noin 3-5 kertaa viikossa ja siihe päälle ennen ja jälkeen treeniä teen vähän aerobista. Minusta se on niin kivaa.:rolleyes:

Joo tuli tuossa läskiveto tehtyä. 10kg pois ja 4 kuukautta aikaa. alkaen 2.1.06. Ei nyt mikään paha haaste, mutta en ole ennen dietillä ollut niin alku voi olla vaikea. Eikun vaan aerobista kehiin ja kovaa treeniä niin eiköhän se siitä.

Ozma1 sanoi:
Joo tuli tuossa läskiveto tehtyä. 10kg pois ja 4 kuukautta aikaa. alkaen 2.1.06. Ei nyt mikään paha haaste, mutta en ole ennen dietillä ollut niin alku voi olla vaikea. Eikun vaan aerobista kehiin ja kovaa treeniä niin eiköhän se siitä.

jos 4kk meinaat diettailla niin kannattaa miettiä tarviiko sitä aerobista heti alussa. mitä pidemmälle dietti kulkee sitä hankalammaksi se käy, joten aerobista tuskin kannattaa heti alussa pitää mukana, ensin kalorit miinukselle, sitten lepopäiville vaikka aamuaerobista, kaloreita vähän lisää miinukselle, jokapäivä aamuaerobista, kaloreita vähän lisää miinukselle, joka aamu + treenin jälkeen aerobista. eli lisäät kalorivajetta sitä mukaa mitä pidemmälle dietti kulkee. tämäkin on aika yksilöllistä joten ole tarkkana ja kuuntele kehoasi.

Hei,

Itse treenaan / diettaan just samalla jaolla ja vielä samoina päivinäkin. Minä tein sillätavalla, että vedin aamuaerobiset lauantaina ja sunnuntaina. Joinain viikkoina vain joko lauantaina, tai sunnuntaina pelkästään, sekä pyrin vetämään 2-3krt viikossa normi treenin päälle kevyttä juoksua matolla n. 15min.. Rasva paloi tautisen hyvin ;)

Älä vaihda ohjelmaasi. Vedä aerobiset v.loppuna ja normi treenin perään ja hyvää tulee! Muista myös välillä höllätä ja antaa kropalle aikaa palautua.

Back
Ylös Bottom