3kk kuntoon, Onnistuuko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tammikuussa olisin lähdössä thaimaaseen, mutta eihän siellä kehtaa liikkuu jos on ihan hirveessä kunnos :kuola: Niin että jos joku pystyisi tehdä mulle "3:ssa kuukaudessa kuntoon" ohjelman :hyper:
Olen 180cm, 80kg, muutaman kerran salilla käynyt ,mut nyt tämä hieno harrastus saa alkaa :D

Jos voisit vähän määritellä että mitä tuolla kunnolla tarkoitat? Kolme kuukautta on aika hemmetin lyhyt aika, ei siinä kerkee mitään massiivisia muskeleita saamaan mutta kyllä tossa ajassa kerkeis laihduttaa jonkun verran jos sitä haluut?

joo, sitähän mä tarkoitin et laihduttais noi ylimääräiset rasvat pois ja samaan aikaan treenais. Eli onnistuuko että on samaan aikaan dietilää ja kasvattaa lihasta?

lumbago sanoi:
Ei. Lihaa ei pahemmin voi kasvatella dieetil.
Koska jamppa on vielä näkojään nuori ja käynyt salillakin vain muutaman hassun kerran niin jos 3kk ajan painaa hommia täysillä, treenaa kovaa ja oikein ja safkaa hyvin niin kyllä sitä siinäkin ajassa jotain saa aikaan. Väittäisin, että nuoren ja lähes salineitsyen tapauksessa lihaa tulee ja rasvaa palaa jos hommat tekee oikein, näin ainakin monella käy alussa.

jeps... ja kannattaakin miettiä minkä takia treenaa salilla...
Tarkotan, että kaikki treenit/tavoitteet, jotka on asetettu LIIAN TIUKIKSI (EI välttämättä sun!!!) kaatuu motivaation puutteeseen.. Treenaamiseen PITÄÄ OLLA MUKAVAA :D :D :hyper: :hyper: :rock: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom