Scot Mendelson penkkasi eilen 397 kg (875 lbs) Venice Beachillä järjestetyissä kisoissa. Video löytyy täältä http://www.lentv.net/MOV00584.MPG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by PattiPete
Näyttää kyllä omituiselta nuo nostot nykyään. Tuokaan ei alkanut suorilta käsiltä eikä päättynyt suorille käsille.
Liikerata 20cm ja selkä törkeellä kaarella.
Originally posted by VahvaJussi
Vittu nää kusee nää 2000 kilon penkkivideot... Liikerata 20cm ja selkä törkeellä kaarella.
Originally posted by Kimi
MITÄ VITTUA LÄSSYTÄTTE NOISTA NOSTOISTA,jos se on niin helppoa niin rikkokaa nyt saatana se ennätys.
Originally posted by paistijauheliha
VahvaJussille käsiin vaikka 140kg ja tuplapaidat päälle ja silti matka jatkuis.. :D Sinne vaan yrittämään!
Jos se on niin helppoa, niin menes kokeilemaan Juvalle ens kuun 2. päivä kun siellä on penkkikisat.
Originally posted by VahvaJussi
Sanoo paistijauheliha, 12v. No kerrohan, missä kohtaa postaustani sanoin pystyväni samaan? Eli mitään ei saa kritisoida, jota ei itse pystyisi tekemään paremmin, niinkö? Paskaa elokuvaa ei siis saa kritisoida, jos itse ei pysty parempaan. Mä en menekään puntilla vetämään maksimia 20 sentin liikeradalla ja selkä puolenympyrän muotoisena.