397 kilon penkki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohtahan ne penkkaavat enemmän kuin vetävät :)

ei helvetti kun näytti kevyeltä.

Originally posted by PattiPete
Näyttää kyllä omituiselta nuo nostot nykyään. Tuokaan ei alkanut suorilta käsiltä eikä päättynyt suorille käsille.

Kato noin noi narupetterit nostelee noin järjettömiä painoja; cheatilla. Eikä varmaa ollu ees perse penkissä koko noston ajan.

Niin, ei kai sitä kannata metritolkulla työntää, jos ei tarvis ole.

Kova on penkki. Ja ilman paitaakin on mennyt 323. No, minä edelleen odotan, että Kazmaier tekee come backin ja näyttää pojille mistä pesee. :rolleyes:

En mäkään ehkä ihan hyväksyisi tota nostoa aloitus- ja lopetuskomentojen takia, mutta kuitenkin! Uskomaton tulos! Kaikki kunnioitus nostajalle! Sillä se ei ikinä ole nostajan vika, jos nosto menee läpi!

Liikerata 20cm ja selkä törkeellä kaarella.

Kaaren saanti ei ole heikkous, mutta sen saamattomuus voi olla...

MITÄ VITTUA LÄSSYTÄTTE NOISTA NOSTOISTA,jos se on niin helppoa niin rikkokaa nyt saatana se ennätys.

Säännöt on säännöt ja joka liitossa omalla tavallaan. Uskomaton rauta tuo silti on vaikka ois perse metrin ilmassa. Hendersson jyrää edelleen silti.:D

Originally posted by VahvaJussi
Vittu nää kusee nää 2000 kilon penkkivideot... Liikerata 20cm ja selkä törkeellä kaarella.

VahvaJussille käsiin vaikka 140kg ja tuplapaidat päälle ja silti matka jatkuis.. :D Sinne vaan yrittämään!

Jos se on niin helppoa, niin menes kokeilemaan Juvalle ens kuun 2. päivä kun siellä on penkkikisat.

-edit-

muutin kilomäärää hiukan alemmas.. :lol2:

Originally posted by Kimi
MITÄ VITTUA LÄSSYTÄTTE NOISTA NOSTOISTA,jos se on niin helppoa niin rikkokaa nyt saatana se ennätys.

Juuri näin, jos se on niin helppoa, niin eikun tekemään sama perässä hieman isommilla raudoilla...

**ttu meikäläinen ei edes jaksais lastata 400 kiloa tankoon, saati sitten liikuttaa sitä. Tänääki kyykin kaheksankympin kanssa niin, että hyvä ettei katkennu verisuoni päästä. (Oli kyl vähän hellettä.)

Originally posted by paistijauheliha
VahvaJussille käsiin vaikka 140kg ja tuplapaidat päälle ja silti matka jatkuis.. :D Sinne vaan yrittämään!

Jos se on niin helppoa, niin menes kokeilemaan Juvalle ens kuun 2. päivä kun siellä on penkkikisat.

Sanoo paistijauheliha, 12v. No kerrohan, missä kohtaa postaustani sanoin pystyväni samaan? Eli mitään ei saa kritisoida, jota ei itse pystyisi tekemään paremmin, niinkö? Paskaa elokuvaa ei siis saa kritisoida, jos itse ei pysty parempaan. Mä en menekään puntilla vetämään maksimia 20 sentin liikeradalla ja selkä puolenympyrän muotoisena.

Onhan tuo totta, että ei noi painot paljoa liikkunut. Toisaalta se matka minkä ne liikkui meni aika kevyen näköisesti. Noh, minä jäisin tangon alle jokatapauksessa vaikka tuosta otettaisiin reippaasti yli puoletkin pois.

Kyllä on kaverilla voimaa. :worship:

Originally posted by VahvaJussi
Sanoo paistijauheliha, 12v. No kerrohan, missä kohtaa postaustani sanoin pystyväni samaan? Eli mitään ei saa kritisoida, jota ei itse pystyisi tekemään paremmin, niinkö? Paskaa elokuvaa ei siis saa kritisoida, jos itse ei pysty parempaan. Mä en menekään puntilla vetämään maksimia 20 sentin liikeradalla ja selkä puolenympyrän muotoisena.

Avautuu VahvaJussi 60kg.

Miten sun penkkitreenit liittyy MITENKÄÄN tohon ennätysnostoon? Tai yleensäkään kisapenkkiin -HÄ?
Voimanosto on voimanostoa ja treenit on treenit!

Mua vaan nyppii tollaset pojanklopit jotka on puntannu vuoden ja penkki on saatu satasen yli, niin sitten kritisoidaan suureen ääneen maailmanluokantuloksia tyyliin:

"Vittu mikä vittu 2000kg vittu perse vittu ilmassa vittu penkki vittu selkä vittu kaarella vittu sentin vittu liike vittu! Mulla vittu selkä viistää vittu penkkiä vittu kun penkkaan vittu ja tangon ja vittu rinnan väliin vittu jää kuusmetriä vittu! Nyt vituttaa!" ilman minkäänlaista kunnioitusta!

Mullekin kävit aikoinaan jossain penkkithreadissa avautumaan "vittu oot vittu viljelly vittu maata vittu!".

Kohteliaamminkin voi asiansa ilmaista. Luulen, että jos treenattaisiin vaikka samalla salilla, niin oon aika varma ettet uskaltais edes juttusille tulla. Puhumattakaan, että alkaisit huutelemaan jotain viljelystä hirveiden vittuparvien saattelemana.

Se mitä tässä haen, on se, että vois sitä kunnioitusta hiukan osoittaa edes maailmanennätysnostoille eikä olla suunapäänä kritisoimassa, että vittu sitä ja vittu tätä vaikka netissä ollaankin!

Paistis: miten mulle tuli ihan sama ajatus mieleen threadia lukiessani ;)

VahvaJussille tiedoksi, että voimanosto on ihan oma lajinsa. Siinä tarkoituksena on nostaa mahdollisimman paljon rautaa sääntöjen sallimissa puitteissa. Ts. tyyli on vapaa, kunhan sääntöjen sisällä pysytään. Ja kyllä sun, Jussi, mielipiteeltäs putoaa pohja pois, jos et edes lajin periaatteita tajua. Joskus saattaisi olla hyvä pitää ne mielipiteet ihan omana tietonaan.

Aivan! Pelkästään tuollaisen raudan ottaminen käsille on äärimmäisen vaativa ja hieno suoritus. Noin vahvoille miehille kuuluu kaikki kunnioitus, vaikka varsinainen nosto tehtäisiin nosturilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom