Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siitä mitään haittaa ole. Mutta kuten Mike taisi tuossa aiemmin sanoa, niin sulla tod.näk se optimaalisin rasvanpolttosyke on noin 140 luokkaa.
Mun oma ohjeistus on, että liiku monipuolisesti ja eri sykealueilla. En huomannut mistään, että käytkö salilla. Mutta neuvoisin sen liittämään projektiisi, jos yhtään saat itseäsi siihen motivoitua.
Armeijassa, tuossa Suomen suurimmassa kuntokoulussa minulla tippui paino puolessa vuodessa noin 25 kiloa, vaikka lomat ryyppäsin ja söin paskaruokaa niin paljon kuin kerkesin. Vapaaehtoista liikuntaa aloitin harrastamaan vasta noin kolmen kuukauden kohdalla. Tietenkin lähtötaso oli aika karmiva 185/125.
Sitten jos ottaa vielä kantaa armeijan ruokaan jne, niin varmasti kurinalaisella toiminnalla tuo 34kg on mahdollista.
Tsemppiä!
Tällä hetkellä -7kg(aloituspaino heitti vähän kun en ollut uskaltanut käydä vaa'alla eli se oli 132kg). Ja jos tätä vaihtia jatkan niin on normaalikokonen armeijaan mennessä.
Kunto noussut huomattavasti, jaksan paljon pidempään ja että saan sykkeen korkeammalle joudun tekemään jotain, pelkkä reipas kävely ei enää riitä nostamaan sitä sykettä yli 130(aikasemmin 160). Vaikeinta tällä hetkellä on lähteä sinne lenkille, ihan mukavaa se on kun on päässyt ylös mutta se lähtö vaan on niin vaikeeta. Sitten kanssa toi tunnin kasaan saaminen. Aikasemmin meni helposti mutta lenkkipolut muuttuu kokoajan lyhyemmiks ja asfaltille en mielelläni vieläkään mene. Tähän ois helppo ratkasu se että rupeis vaan pyöräileen enemmän mutta jotenkin toi lenkkeily on mielenkiintosempaa ja tehokkaampaa.
Ruoan kanssa ollu aika helppoo, en oo kertaakaan sortunu herkkuihin vaikka vähän tekis mieli nappaa joku hyvä karkkipussi ja seurata hyvää jalkapalloa peliä.
Kirjotin tän lähinnä omaks motivaatioks, tulee hyvä mieli kun pääsee kertomaan kuinka tyytyväinen oon tän hyvän alun jälkeen