Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SIIS MITÄ VITTUA?
Kaveri muuttaa viikoksi asumaan 50km päähän duunistaan.
En suosittelisi kokeilemaan, lihakset katoaa, polvet räjähtää... Paskapuhetta!
Tottakai kokeilet. Juuri siksihän tollaisia juttuja tehdään että nähdään pystyykö. Varmasti olet paskana, varmasti särkee,
aivan satavarmasti vituttaa vastatuuli, varmasti tiedät 2vkoa myöhemminkin polkeneesi. Viikossa ei tapahdu amatööri kehoilijan
kropalle yhtään mitään sellaista mikä ei viimeistään kahdessa viikossa palaudu. ...okei, voi toki kuolla
Mä muuttaisin sen että turhaan mietit diettiäsi tuona aikana. Syö vitusti!
Tottakai lopetat jos ITSE koet sen mahdottomaksi tai järjettömäksi suorittaa loppuun.
+ Pull-Docilla hyviä pointteja. Valmistaudu onnistumaan!
Kertomasi mukaan on toi yksi viikko mahdollista kokeilla. Jos olet moista suunnitellut niin nyt on ainoa hetki.
Nyt kun olet aivan varma niin pistäppä tähän kaksi hyvää perustelua miksi?Mites tuo lihojen lahto ? Ei viikossa lahde se on varma.
Itsella ei lahde viikossa lihakset, eika niita myoskaan isommin saa lisaa viikossa. Yksi viiko ei ole kovin pitka aika.
Eli toi sun kommentti ei perustu mitenkään logiikkaan vaan siihen uskomukseen että viikoksi voi hypätä vaikka kaivoon ja jatkaa seuraavalla viikolla siitä mihin jäi?
Eli toi sun kommentti ei perustu mitenkään logiikkaan vaan siihen uskomukseen että viikoksi voi hypätä vaikka kaivoon ja jatkaa seuraavalla viikolla siitä mihin jäi?
Hei postaaja? Lähditkö ollenkaan leikkiin? Pistä jotain päivitystä...
Kokeilin tässä toista challengea --> eli juoda lava kaljaa 7 pvänä putkeen.
Vielä mulla olisi kolme viikkoa aikaa toteuttaa tää.. Eikä kelitkään olis enää hassummat.