30 000 kcal pyöräilyä viikossa. Onko järkeä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ojuni
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos kaveri on vahankaan harrastanut urheilua, niin ei tuo mitaan ongelmia tuota. Ajelee vaan riittavan hitaasti etta ei mee hapoille. tahdaanhan sita toitakin 8tuntia paivassa. Kavellaan koko ajan, kannetaankin viela jotakin turvakengat jalassa, jne.

Yksi asia mika tassa menee vaarin, niin kaveri suunnitelee tekevansa taman - 2000 kaloria paiva.

Mites tuo lihojen lahto ? Ei viikossa lahde se on varma.

Mites lihaksien lahtoon vaikuttaa tuo lahtotaso ? Verrataan vaikka bodari, jalkapalloilija ?

SIIS MITÄ VITTUA?

Kaveri muuttaa viikoksi asumaan 50km päähän duunistaan.

En suosittelisi kokeilemaan, lihakset katoaa, polvet räjähtää... Paskapuhetta!

Tottakai kokeilet. Juuri siksihän tollaisia juttuja tehdään että nähdään pystyykö. Varmasti olet paskana, varmasti särkee,
aivan satavarmasti vituttaa vastatuuli, varmasti tiedät 2vkoa myöhemminkin polkeneesi. Viikossa ei tapahdu amatööri kehoilijan
kropalle yhtään mitään sellaista mikä ei viimeistään kahdessa viikossa palaudu. ...okei, voi toki kuolla :)

Mä muuttaisin sen että turhaan mietit diettiäsi tuona aikana. Syö vitusti!

Tottakai lopetat jos ITSE koet sen mahdottomaksi tai järjettömäksi suorittaa loppuun.

+ Pull-Docilla hyviä pointteja. Valmistaudu onnistumaan!

Kertomasi mukaan on toi yksi viikko mahdollista kokeilla. Jos olet moista suunnitellut niin nyt on ainoa hetki.

Heh, tossahan olikin jo kaikki mita asiasta ajattelen.

Itsella ei lahde viikossa lihakset, eika niita myoskaan isommin saa lisaa viikossa. Yksi viiko ei ole kovin pitka aika.

Itsella ei lahde viikossa lihakset, eika niita myoskaan isommin saa lisaa viikossa. Yksi viiko ei ole kovin pitka aika.

Eli toi sun kommentti ei perustu mitenkään logiikkaan vaan siihen uskomukseen että viikoksi voi hypätä vaikka kaivoon ja jatkaa seuraavalla viikolla siitä mihin jäi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli toi sun kommentti ei perustu mitenkään logiikkaan vaan siihen uskomukseen että viikoksi voi hypätä vaikka kaivoon ja jatkaa seuraavalla viikolla siitä mihin jäi?

Ei mutta se liityy siihen että voi olla vaikka viikon viruksen aiheuttamassa oksennus ja paskannustaudissa, siitä 2vkoa normitreeniä ja kaikki on ennallaan.

Jos sä et pysty niin sori, kaikki muut pystyy.

Hei postaaja? Lähditkö ollenkaan leikkiin? Pistä jotain päivitystä...

Viimeksi muokattu:

Tarkennetaan viela etta tassa olisi tarkoitus pyorailla 5 paivaa. ei viikkoa.
Tuosta menee jalat tukkoon ja silla hyva. Palautuu alle viikossa.
En vaan ymmarra tuota lihakset lahtee pelkoa se on jotenkin taala liioiteltua.

En usko että kroppa haluaa ikinä hävittää suurta määrää lihasmassaa, ei pelkästään siksi että lihaksilla on tarkoitus, vaan myös siksi että voimakas katabolia on hengenvaarallinen tila.

Hei postaaja? Lähditkö ollenkaan leikkiin? Pistä jotain päivitystä...

Kokeilin tässä toista challengea --> eli juoda lava kaljaa 7 pvänä putkeen.

Vielä mulla olisi kolme viikkoa aikaa toteuttaa tää.. Eikä kelitkään olis enää hassummat.

Itse alotin tuossa fillaroimaan sen kummempaa miettimättä kolmisen vkoa sitten. Olen vedellyt melkein jokapvä 20-30km lenkkejä konan hybridillä, eikä kyllä ole hanukassa rakkoja tai reidet huuda helevettiä. Päinvastoin kunto on parantunut kun on vedellyt lähet maksimivauhtia, ja treenit (telinevoimistelu) on kulkenu jopa paremmin kun ennen tätä "liian" aeroobbisen treenin alottamista. Mulla on tarkoituksena ollu syödä normaalisti, ja pikkuhiljaa pudotella paino kaheksaankymppiin tai pari kiloa alle, koska tavotteena on helpottaa mm. yhen käden käsinseisontaa sekä muita kehonpainoskillsejä.

Se pari grammaa mitä lihoja pyöräillessä saattaa lähteä ei oo korvaamattomia, ne tulee kyllä takasin, ja nopeasti. Plus että sulla on ton viikon jälkeen rautanen kunto joka auttaa elämän joka osa-alueella. Muista toki kuunnella kroppaa ja venytellä, sekä palautella duuniviikon jälkeen muutenkin, eli ota rennosti vkloppu. Anna mennä vaan ja tsemppiä!!!

Ja se mp3 -soitin auttaa varsinkin ekoina päivinä kun jalat ei oo vielä tottunu veteleen kovalla sykkeellä pitempiä matkoja. Vastatuuli kun vituttaa niin lissää ääntä. Yhtiömme suosittelee raskaampaa musiikkia pitkiin pyärälenkkeihin, varsinkin jos ja kun matkan varrella on sitä vastatuulta sekä pitkiä ylämäkiä joissa viimestään alkaa se hilla kypsymään pakostakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom