Terve.
Ensinnäkin, kiitos kaikkille boardin pitäjille ja poustaajille. Tämä sivusto on korvaamaton.
Olen uudistamassa omaa treeni ohjelmaani. Tätä ohjelmaa olen noudattanut viimeiset neljä kuukautta. Meinasin että voisi vaihtaa välillä hieman. Luettuani sivusto pari päivää hyvinkin aktiivisesti huomasin että vatsoja tein esimerkiksi jokseenkin liikaa. Uudistetun ohjelman toiveena olisi kehittää rintaa ja olkapäitä ja selkää kokonaisvaltaisesti. Olisi hienoa jos pystyisitte antamaan ehdotuksia millaista ohjelmaa kannattaisi tulevaisuudessa tehdä.
Tässä alla on nykyinen ohjelmani.. termit ohjelmassani eivät ole aivan kunnossa, löytyy netistä jotain sivustoa josta löytäisin oikeat termit liikkeille ja laitteille kootusti?
--------------------------------------------------------
Päivä 1 - Kädet
3 x Vatsa
3 x Selkä
3 x Scottipenkki
3 x Ojentajat (ranskalainen)
3 x Ranteet
3 x Vipunosto
3 x Vapaapainoilla hauis (kämmenet sisäänpäin)
3 x Ylätalja ojentaja liike
3 x Vatsa
Päivä 2
3 x Vatsa
3 x Selkä
3 x "Jalkanosto" (reisi)
3 x "Jalkakoukku" (reisi)
3 x Jalkaprässi
3 x Pohkeet
3 x Kyykky
3 x Vatsa
Päivä 3
3 x Vatsa
3 x Penkki
3 x Hartianosto
3 x Vinopenkki
3 x Vapaapaino sivuille
3 x alatalja hartialiike
3 x Vatsa
-------------------------------------------------------
Kommentoikaa aivan avoimesti ja olisi hieno kuulla ehdotuksianne.
Kiitos
Ensinnäkin, kiitos kaikkille boardin pitäjille ja poustaajille. Tämä sivusto on korvaamaton.
Olen uudistamassa omaa treeni ohjelmaani. Tätä ohjelmaa olen noudattanut viimeiset neljä kuukautta. Meinasin että voisi vaihtaa välillä hieman. Luettuani sivusto pari päivää hyvinkin aktiivisesti huomasin että vatsoja tein esimerkiksi jokseenkin liikaa. Uudistetun ohjelman toiveena olisi kehittää rintaa ja olkapäitä ja selkää kokonaisvaltaisesti. Olisi hienoa jos pystyisitte antamaan ehdotuksia millaista ohjelmaa kannattaisi tulevaisuudessa tehdä.
Tässä alla on nykyinen ohjelmani.. termit ohjelmassani eivät ole aivan kunnossa, löytyy netistä jotain sivustoa josta löytäisin oikeat termit liikkeille ja laitteille kootusti?
--------------------------------------------------------
Päivä 1 - Kädet
3 x Vatsa
3 x Selkä
3 x Scottipenkki
3 x Ojentajat (ranskalainen)
3 x Ranteet
3 x Vipunosto
3 x Vapaapainoilla hauis (kämmenet sisäänpäin)
3 x Ylätalja ojentaja liike
3 x Vatsa
Päivä 2
3 x Vatsa
3 x Selkä
3 x "Jalkanosto" (reisi)
3 x "Jalkakoukku" (reisi)
3 x Jalkaprässi
3 x Pohkeet
3 x Kyykky
3 x Vatsa
Päivä 3
3 x Vatsa
3 x Penkki
3 x Hartianosto
3 x Vinopenkki
3 x Vapaapaino sivuille
3 x alatalja hartialiike
3 x Vatsa
-------------------------------------------------------
Kommentoikaa aivan avoimesti ja olisi hieno kuulla ehdotuksianne.
Kiitos