3- jakoinen saliohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mosse, Mä oon käyny sellanen puol vuotta salilla vähän reilu, mut oon tehny yleensä fiilispohjalta niitä reenei. Nyt aattelin ruveta reenaan kunnolla tollein 2-jakoisella ohjelmalla 3-4 x viikossa. Ja oon syöny hyvin ruokaa ja käytän heraproteiiniia ja maltoa.

Ma: etureidet, rinta, ojentajat, olkapäät(työntävät)
Ke: selkä, hauis, takareidet, pohkeet(vetävät)
Pe: sama kuin Ma
jne.

Tuo toistojen varastoon ottaminen pitää tehdä sekä pitkillä että lyhyillä toistomäärillä treenatessa. Eli otat semmoisen painon jolla saat juuri ja juuri 9-10 toistoa, mutta lopetatkin sarjan 8:nen toiston jälkeen.

Tuohon vielä kysymys: Kun tekee rintoja, niin kun siihen on niin monta liikettä niin kannattaako tehdä kerralla pari liiketta kunnolla esim.penkki,taljat yhtena ja vinopenkki,penkki käsipainoilla toisena? miten on?

2 liikettä riittää mainiosti rinnalle. Yleensäkin treenaamisessa kannattaa koittaa panostaa pariin kunnon liikkeeseen vrt. tehdä jokaista liikettä mitä keksii joka lihakselle.

Asia selvä marde84

3 kertaa sali 2 kertaa juoksu

Elikkä, Tarkotus ois käydä 3 kertaa viikos ja 2 kertaa juoksemassa dietti kaudella. Tälläsellä aattelin mennä

Rinta,Ojentajat,Olkapäät

Juoksu

Selkä,Haukka

Isot liikkeet Selkä,Rinta ja vähän käsii

Aamulenkki

Ja sit kotona jonkun verran käsiä

Miltä kuulostaa??

Kun kysyt, niin eihän tuo hyvältä kuulosta, tai siis tuosta ei paljoa irti saa miten treenaat. Minkä kokoinen kaveri olet, kun meinaat diettaamaan alkaa?

pituutta se 185 cm ja painoa n.92kg
ja miks tost ei oo hyötyy???

jätin jalat sen takii pois kun aattelin sen ajan nyt dietti kaudella polkee tsygää siihen loppuun ja sit taas kun dietti on ohi nii jalat mukaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tuolla mitään toista käsipäivää tarvita, vaan treenaat ne jalat ihan normaalisti. Tai omahan on asiasi, jos haluat että ne jäävät jälkeen. Laita ihan liikkeet ja sarjat noista treeneistäs.
e.minkälainen jako ylipäänsä?

HessuHopo1 sanoi:
jätin jalat sen takii pois kun aattelin sen ajan nyt dietti kaudella polkee tsygää siihen loppuun ja sit taas kun dietti on ohi nii jalat mukaan.
Vaikka jalat saavatkin vähän rasitusta polkiessa ja juostessa kannattaa silti niitä jalkoja treenata.

Okei otan jalat messii tohon mut teen vaa 2 liike sarjaa kaikille, ja jos joku viitti kertoo miks toi ei hyödytä mitään niinku noi jotkut sanoo

Millä perusteella se ei hyödytä?? täytyyhän käydä kädetkin pari kertaa läpi?

Mitäs haittaa sitä muka on jos treenaa 2 suurinta lihasryhmää samassa? Kyllä ne on samanlaista lihaa kuin muuallakin.

E: En väitä että kannattaa tehdä 2 suurinta samalla kertaa! Heitin vain tuollaisen kysymyksen. Enkä kyllä löytänyt pika söörtsillä mitään ohjelmaa missä olisi jalat+selkä.

Back
Ylös Bottom