Mietin vaan miten esim tuo käsitreeni ohjelma toimii kun siinä ei tehdä muutakin käsiä 3 kertaa viikkoon?Jo kolme viikkoa ? Teepä alkuun 3 kuukautta. Ei ohjelmia vaihdeta viikon parin välein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin vaan miten esim tuo käsitreeni ohjelma toimii kun siinä ei tehdä muutakin käsiä 3 kertaa viikkoon?Jo kolme viikkoa ? Teepä alkuun 3 kuukautta. Ei ohjelmia vaihdeta viikon parin välein.
Mihin ohjelmaan viittaat "tuolla"? Kyllä jokaisessa järkevässä treeniohjelmassa treenataan koko kroppaa, vaikka siinä painotettaisiinkin jotain tiettyä lihasryhmää / -ryhmiä.Mietin vaan miten esim tuo käsitreeni ohjelma toimii kun siinä ei tehdä muutakin käsiä 3 kertaa viikkoon?
Ei kuulosta ohjelmalta. Ei missään systeemissä treenata pelkästään kropan paria pikkulihasta. Olet sangen hukassa ihan treenin alkeista.Mietin vaan miten esim tuo käsitreeni ohjelma toimii kun siinä ei tehdä muutakin käsiä 3 kertaa viikkoon?
Mihin ohjelmaan viittaat "tuolla"? Kyllä jokaisessa järkevässä treeniohjelmassa treenataan koko kroppaa, vaikka siinä painotettaisiinkin jotain tiettyä lihasryhmää / -ryhmiä.
Oletko sä oikeasti noin ulalla vai trollaatko? Tuo on käsille tarkoitettu erikoisohjelma, kyllä muuta kroppaa sen kanssa kuuluu myös treenata. Ja jos tuo on nyyssölän maksullinen ohjelma niin ei välttämättä tykkää kun sä jaat sen tänne kaikkien luettavaksi ilmaiseksi.katso liitettä 227853Esim tuo pelkkiä käsiä?
Ei mua kiinnosta pätkääkään miltä mun kädet näyttää, kysymys oli se miten nuo ohjelmat toimii tehdäänkö sivussa muitakin lihasryhmiä.Oletko sä oikeasti noin ulalla vai trollaatko? Tuo on käsille tarkoitettu erikoisohjelma, kyllä muuta kroppaa sen kanssa kuuluu myös treenata. Ja jos tuo on nyyssölän maksullinen ohjelma niin ei välttämättä tykkää kun sä jaat sen tänne kaikkien luettavaksi ilmaiseksi.
Nyt menet tuonne alottelijoiden osiolle ja luet sieltä treenamisen perusteista.
Sä olet nyt 3 vkoa tehnyt 3 jakoista ja taas pitäisi vaihtaa ohjelmaa? Ei tule poka mithään tommosesta.
Teet jotakin ohjelmaa nyt useamman kk, ei muutamassa viikossa mitään tuloksia tule.
Odotatko että saat bro bodarin massat hetkessä ja sen takia vaihdat ohjelmaa koko ajan?
Pitkäjänteisyyttä tarvittet nyt, kesäksi et paljon muutoksia kroppaan saa jos se on tavoite,vuosia ja vuosia saat reenata varsinkin jos natuna olet ja toivottavasti olet jos vasta 15v olet.
Mietin vaan miten nuo toimii miten muut lihasryhmät treenataan yms. (Tietoa)No tommosella ohjelmalla on kyllä oltava erittäin spesifi käyttötarkoitus. Mene nyt vaan sinne salille treenaamaan tasapainoisella ohjelmalla johon kuuluu sopivasti kaikkea. Aloittelijalla ei ole heikkoja kohtia jotka tarvitsisi erityishuomiota, kaikki on heikkoa.
Juu kyllä noissa tehdään sivussa muutkin lihasryhmät mutta ei yhtä paljon kuin noita käsiä, ei sellaista kauan jaksaisi.Ei mua kiinnosta pätkääkään miltä mun kädet näyttää, kysymys oli se miten nuo ohjelmat toimii tehdäänkö sivussa muitakin lihasryhmiä.
Vihdoin sain sen vastauksenJuu kyllä noissa tehdään sivussa muutkin lihasryhmät mutta ei yhtä paljon kuin noita käsiä, ei sellaista kauan jaksaisi.
Voi tehdä.Vihdoin sain sen vastauksen
Voiko nuo muut lihas ryhmät tehdä jollain toisella treeni ohjelmalla
Täytyy kokeilla sitten kun kokemusta on kertynyt vähän enemmänVoi tehdä.
Jep, sinulla tuskin on tarvetta noin spesifiin käsiohjelmaan moneen vuoteen. Eri ohjelmia miksatessa pitäisi olla jo aika hyvä ymmärrys eri liikkeiden epäsuorista vaikutuksista sekä siitä mitä oma keho sietää/tarvitsee.Täytyy kokeilla sitten kun kokemusta on kertynyt vähän enemmän![]()
Mulla on kädet ollu aina vahvuus, veikkaan että mun ei tarvis tehdä käsiä lainkaan sillä epäsuorat vaikutukset tehoaa hyvin.Jep, sinulla tuskin on tarvetta noin spesifiin käsiohjelmaan moneen vuoteen. Eri ohjelmia miksatessa pitäisi olla jo aika hyvä ymmärrys eri liikkeiden epäsuorista vaikutuksista sekä siitä mitä oma keho sietää/tarvitsee.
Kuva ois kiva käsistä.Mulla on kädet ollu aina vahvuus, veikkaan että mun ei tarvis tehdä käsiä lainkaan sillä epäsuorat vaikutukset tehoaa hyvin.
Olisiko jollakin vinkkejä miten nuo raskaus arvet saisi pois käsistä, koittanut pistää rasvaa mutta eipä ole auttanu.
Treeniohjelmaan ja sen toteutukseen liittyvät kysymykset kannattaa ensisijaisesti tietenkin esittää valmentajalle, keneltä on ohjelman ostanutkatso liitettä 227853Esim tuo pelkkiä käsiä?
Ei ole ku 40cm arvet lisää 1cm täympärysmittaa(:Kuva ois kiva käsistä.
Epäilen...Ei ole ku 40cm arvet lisää 1cm täympärysmittaa(: