Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DickSteel sanoi:no mitäs jos tekisit vaikkapa näin:
ma: rinta, hauis, olkapää
Ke: jalat
pe: selkä, ojentajat
mahtuu ne jalat ihan hyvin kolmijakoiseenkin..
Timba79 sanoi:Juuri näin. Tai sitten jo aiemmin ehdotetulla 2-jakoisella, yksi hyvä jako on:
1. rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
2. selkä, takareidet, pohkeet hauis

MrAmatööri sanoi:yleensä pe,la vihteel... pakko päästä nollaa, onko se muka tosi huono kehityksen kannalta tuo pe,la juominen?
Jos meet joka viikko vetämään perseet olalle ja viel 2 kertaa viikossa ni unohda kehitys. Alkoholi ei sovi yhteen bodailun kanssa.MrAmatööri sanoi:yleensä pe,la vihteel... pakko päästä nollaa, onko se muka tosi huono kehityksen kannalta tuo pe,la juominen?
Timba79 sanoi:Ekana tulee mieleen se, että sulla on nyt olkapäitä rasittavia liikkeitä jokaisessa päivässä. Itse tekisin niin, että yhtenä päivänä ei olisi mitään olkapäille.
Teksin varmaan itse Rinnan ja kädet ja vaihtasin rintapäivältä vatsat tonne jalkapäivään.
Edit: sulla ei muuten ollut ihan perinteistä olkapäätreeniä ollenkaan. Onko tähän jokin syy? Minä en ainakaan huomannut kun noi takaolkapäät tuolla.
blackie lawless sanoi:Mietin että kun olkapäät saa epäsuoraa treeniä koko viikon ajan, niin eivät tarvitsisi omaa 'treenipäivää' etteivät rasitu liikaa.
Toisaalta jo kapean penkin ottaa pois treenistä niin olapäät tuskin rasittuu kovin paljon ranskalaisesta?
Treenin tavoitteena on pääasiassa penkin, maastavedon ja kyykyn tulosten nostaminen ja samalla yrittää treenata koko kroppa läpi kevyesti.
Ohjelmassa olisi tärkeää että treenit olisi about samanpituisia ja helppo vetää läpi päivästä riippumatta.
Timba79 sanoi:Pystypunnerruksista ei vissiin taida olla kun haittaa jos penkkitulosta haluaa tosissaan kasvattaa.
Konna sanoi:OK. Miksi?
liikkeitä, sarjoja, toistoja miten nyt on tuntunu hyvältä minäkin päivänä.. Otin kuitenkin seuraavanlaisen ohjelman (pitäisi olla perus-settiä) käyttöön kaverilta tässä vähän aikaa sitten kun rupesi tuntua että turhaan siellä heiluu tuloksetta: