Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpi jako olisi parempi rinta/olkapäät/ojentajat ja selkä/hauis ja jalat/vatsat vaiko rinta/selkä ja hauis/ojentajat/ojentajat ja jalat vatsat
Ei vi****umun kolmijakoinen on jotakuinki näin: 1. rinta ja kädet 2. selkä 3. kädet ja olkapäät. Kehitystä on tullut. noin 14 kg lihasmassaa viime vuonna. Jalat treenaan erikseen joka viikko kahdesti sähly höntsäilyllä ja hiihdolla noin kerran kuussa.

mun kolmijakoinen on jotakuinki näin: 1. rinta ja kädet 2. selkä 3. kädet ja olkapäät. Kehitystä on tullut. noin 14 kg lihasmassaa viime vuonna. Jalat treenaan erikseen joka viikko kahdesti sähly höntsäilyllä ja hiihdolla noin kerran kuussa.
Vatsoja duunailen yleensä joka toinen kerta, riippuu vähän muista treeneistä nekin.Selkä/Hauis
Hauiskp
Hauistanko
Mave
Kulmasoutu
Alatalja
Ylätalja
Jalat/Vatsat
Kyykky
Prässi
Pohkeet
Reidenkoukistus
Vatsat
Olkapäät/Ojentajat/Rinta
Penkki
Vinopenkkikp
Ristikkäistalja
Pystypunnerus
Pystysoutu
Viparit sivulle
Ranskalainen punnerrus
Ojentajat taljassa
Mitä mieltä olette ? tarpeeksi liikkeitä ?
Niin missä siinä sählyssä/hiihdossa tulee sama rasitus kun edes yhdellä sarjalla kyykkyä? Kerro toki.
mun sählymaila on tehtykki rautakangesta johon on lapa teipattu plus kenkiin on teipattu viiden kilon eestä painoja
mun sählymaila on tehtykki rautakangesta johon on lapa teipattu plus kenkiin on teipattu viiden kilon eestä painoja
Tässä paranneltu versio 3-jakoisestani: