Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kokeileppa vaikka 2x5, ehkä sulla ei juuri tuo 6vaan toimi-Bull- sanoi:Muutenkin ollu aika hidasta kehittyminen ja joutunu suht. kauan samoilla painoilla aina nostella ennenkuin tulee 2x6
, muista myös tehdä apuliikkeitä. Esim itselleni 6 on jo liian pitkä sarja penkkiin
, yleensä teen korkeintaan 5 toistoa.HidastaKuukkeli sanoi:Miten hidasta?
Muista, että kaikki ovat kuitenkin yksilöitä, kaikki ei sovi kaikille.
Edit:siis bullille.
. 5kiloo 6:ssa viikossa 
Apuliikkeenä oon käytäny kapeeta penkkiä ja 2x6 päivänä oon tehny vinopenkin 3x6.neutraali sanoi:No kokeileppa vaikka 2x5, ehkä sulla ei juuri tuo 6vaan toimi, muista myös tehdä apuliikkeitä. Esim itselleni 6 on jo liian pitkä sarja penkkiin
, yleensä teen korkeintaan 5 toistoa.
Ota tuota kapeeta penkkiä vaikka se 2x6, normi penkin jälkeen olevan vinopenkin voit tehdä esim 3x6-12, ei tuota vinoa penkkiä enään kannata tuollain hinkata että 3x6, menee helposti "tukkoon" ja penkki ei välttämättä sen takiakaan nouse niinkuin odotat.-Bull- sanoi:Apuliikkeenä oon käytäny kapeeta penkkiä ja 2x6 päivänä oon tehny vinopenkin 3x6.
Ööö... tolla vauhdilla ois yli 40kg vuodessa. Onkos tuo mielestäs liian hidasta? hyvinhän tuo näyttäs potkivan.-Bull- sanoi:Hidasta. 5kiloo 6:ssa viikossa
![]()
Nii mut kaikki sanoo että ainakin alku viikoilla saa lähes joka viikko lisätä 2.5kg lisää rautaa.Kuukkeli sanoi:Ööö... tolla vauhdilla ois yli 40kg vuodessa. Onkos tuo mielestäs liian hidasta? hyvinhän tuo näyttäs potkivan.
se kestääkin ihan muutoman viikon n. 5-10kg itekin lähdin tekemään 60kg nous 67,5kg ihan kevyesti mutta siihen se hidastukin-Bull- sanoi:Nii mut kaikki sanoo että ainakin alku viikoilla saa lähes joka viikko lisätä 2.5kg lisää rautaa.
MrBuffet sanoi:Jos kolmeen viikkoon ei ole tapahtunut kehitystä sarjapainoissa, kannattaa tosiaankin vaihtaa ohjelmaa. 2*6 ei varmaan ole kaikille paras ohjelma. Minä en saanut sillä oikein mitään aikaiseksi, mutta kun vaihdoin 5*5 ohjelmaan, on kehitystä tullut mukavasti.
Pitkäjännitteisyyttä Buffet hyvä ;)Meinasin lähinnä sitä, että jos pitempään on jo tehnyt tuota 2*6 ja sitten on kehitys pysähtynyt. Turhaa hakata päätään seinään, parempi silloin vaihtaa ohjelmaa. Vaihtelu on hyvä asia ja pitkäjänteisyys, mutta sitä ei minulta löydyHalffi- sanoi:Mulla ei tapahtunut kolmeen viikkoon juuri mitään kehitystä. Sen jälkeen sitä sitten rupesikin tapahtumaanPitkäjännitteisyyttä Buffet hyvä ;)

Teet vaikka sillä 2x6 nyt tai 2x5, esim näin, sisältää rinnan ja ojentajat.-Bull- sanoi:Siis kannattaako minun yrittää vielä tolla 2x6 ohjelmalla vai vaihtaa toiseen.Voisin mä vielä 2x6:lla tehdä kun viimeks maanantaina sain tehtyä sen 2x6.