Tossa ainakin mun pointti.jto sanoi:...jne ja keskittyä vaan siihen treenaamiseen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa ainakin mun pointti.jto sanoi:...jne ja keskittyä vaan siihen treenaamiseen...

voi olla mahdollista ettet nosta-Bull- sanoi:Tätä menoo jos kehityn nii en tuu koskaan nostamaan penkistä 500kiloa :( :D :D :D :D

Jep :itku:Jampsu sanoi:voi olla mahdollista ettet nosta![]()
Vuosivauhti: (5kg/6vko x 52vko)/v≈40kg/v. Otetaan alkupisteeksi alakanttiin sellainen 60kg penkki, etten sorru liioitteluun. 500kg-60kg=440kg. (440kg/40kg)v=11v.-Bull- sanoi:Tätä menoo jos kehityn nii en tuu koskaan nostamaan penkistä 500kiloa :( :D :D :D :D
Kuukkeli sanoi:Vuosivauhti: (5kg/6vko x 52vko)/v≈40kg/v. Otetaan alkupisteeksi alakanttiin sellainen 60kg penkki, etten sorru liioitteluun. 500kg-60kg=440kg. (440kg/40kg)v=11v.
Eli kaikki mahdollinen alakanttiin arvioituna tolla vauhdilla sä penkkaisit 11 vuoden päästä 500kg. Siitä sitten yrittämään! :thumbs:

Ote leveyttä on mahdoton sanoa, joillakin toimii kapee ote ja joillakin leveee, toki voit kokeilla eri oteleveyksiä ja tietysti nostaa parhaalla oteleveydellä ne maksimit, itse sarjat voit tehdä noin kämmenen verran kapeemmalla millä suoritat maksimi nostot.Bodypena sanoi:Mulla kans toi 2x6 on tuonut aika hyvin![]()
17.1. tuli 2x5x68 ja 7.2. tulloo 2x6x72.5
Mulla taitaa kyl olla aika erikoisen kapea normaali ote, n.53cm![]()
Voiko toi oteleveys joskus hidastaa kehitystä, että pitäiskö pikkuhiljaa alkaa ottaa vaikka 1cm leveempi ote/viikko ?
Mullakii on oteleveys jotain 50-55cm. Toivottavasti se ei hidasta kehitystä.Bodypena sanoi:Mulla kans toi 2x6 on tuonut aika hyvin![]()
Voiko toi oteleveys joskus hidastaa kehitystä, että pitäiskö pikkuhiljaa alkaa ottaa vaikka 1cm leveempi ote/viikko ?
Bodypena sanoi:Mulla kans toi 2x6 on tuonut aika hyvin![]()
ota kapea penkki sillä 2x6 myös ja vino penkissä ottaisin toisto alueeksi 6-12 esim näin, aluksi sellaiset painot joilla tulee 6, toiseen satsiin sellaiset millä tulee 8-10 ja kolmanteen pitkä sarja tyyliin 10-12, lisäksi voisit vemputtaa rinnalle esim pari sarjaa ristikkäis taljaa. olkapäille: vipareita sivuille ja eteen ja taka olkia, kutakin ainakin 2sarjaa. Toki jos virtaa on niin voit vipunostoja sivulle liikkeen tilalle ottaa pystypunnerruksen.-Bull- sanoi:Oon nyt muotoillu tota penkkiohjelmaa viime viikosta ja se olis tällanen:
Ma: Penkki 2x6, Vinopenkki 2-3x6-8 ja olkapäät 3x10
To: Kapea penkki 3x8-10, Ranskikset 3x8-12
Ennen se oli tämmönen:
Ma: penkki 2x6, Vinopenkki 3x6 ja olkapäät 3x10
To: Kapea penkki 4-5x6-10
Vaikuttaako hyvältä jos kattelee tuota vähän uudistettua ohjelmaa?
Onko nuo ranskikset ihan ok? vinopenkin meinasin tehdä useimmiten 2x8.neutraali sanoi:ota kapea penkki sillä 2x6 myös ja vino penkissä ottaisin toisto alueeksi 6-12 esim näin, aluksi sellaiset painot joilla tulee 6, toiseen satsiin sellaiset millä tulee 8-10 ja kolmanteen pitkä sarja tyyliin 10-12, lisäksi voisit vemputtaa rinnalle esim pari sarjaa ristikkäis taljaa. olkapäille: vipareita sivuille ja eteen ja taka olkia, kutakin ainakin 2sarjaa. Toki jos virtaa on niin voit vipunostoja sivulle liikkeen tilalle ottaa pystypunnerruksen.
On-Bull- sanoi:Onko nuo ranskikset ihan ok? vinopenkin meinasin tehdä useimmiten 2x8.