Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin mulla toiminu, tuleehan siinä myös kapea penkki myöhemmin samalla viikolla sekä itse olen ottanu penkkipäivänä lisäksi 3 sarjaa vinopenkissä käsipainoilla.-Bull- sanoi:Toimiiko tuo 2x6 ohjelma vain aloittelijalla?Onko kukaan kokeneempi treenallu tolla penkkiä?Onko 2x6 viikossa liian vähän,tuntuu vaan siltä et on?
Down bye one sanoi:Eikös treeni metodin isä mikekin aika isoja painoja ole liikutellut tolla 2x6 systeemillä.![]()
Ja hyvällä tuloksella :thumbs:
Pirun kova tulos ton kokoisena ja vielä natunaMike sanoi:Juu, vuonna -95 olin Ranta rockissa Vaasassa ja pienessä myötäisessä uskaltauduin yhden vitun ison poken juttusille. Nostin 120kg penkistä silloin, kaveri neuvoi kuten itse olen nyt kaikkia neuvonut. 6kk tästä nostin 155kg ykkösen, tämä natuna alle 75 kiloisena.

Nykyään nyt ei enää penkkailla sen kummemmin. Parhaimmillaan tulos oli salilla 220kg ja kisoissa raw 217,5kg.TomBombadil sanoi:Ja nykyään se tulos on jo varmasti vielä kovempi...
Tossa on jo aika paljo rautaa tangossa!Mike sanoi:Nykyään nyt ei enää penkkailla sen kummemmin. Parhaimmillaan tulos oli salilla 220kg ja kisoissa raw 217,5kg.

Down bye one sanoi:
-Bull- sanoi:Toimiiko tuo 2x6 ohjelma vain aloittelijalla?Onko kukaan kokeneempi treenallu tolla penkkiä?Onko 2x6 viikossa liian vähän,tuntuu vaan siltä et on?
Mike sanoi:Juu, vuonna -95 olin Ranta rockissa Vaasassa ja pienessä myötäisessä uskaltauduin yhden vitun ison poken juttusille. Nostin 120kg penkistä silloin, kaveri neuvoi kuten itse olen nyt kaikkia neuvonut. 6kk tästä nostin 155kg ykkösen, tämä natuna alle 75 kiloisena.
kun noin toimivan systeemin kertoi sulle

mappana sanoi:Kuulostaa kyllä todella vähältä tuo 2x6 juttu. Ite kun tein ensimmäiset puoli vuotta seuraavaa hyvällä menestyksellä:
10-20, tanko
10x40
10x50
10x60
10x70
6-10x80
ykkönen
Tuolloin nostin n. 90 kg penkiltä, nyt tehnyt tuolla lailla vieläkin välillä ja saan punnerrettua 90kg:hen asti kymppejä, satasella 3-6 ja maksimi 120kg. En tiedä mutta tuntuu että oli hyvä runkata noita pieniä painoja aika paljon? Ei ole ainakaan mitään vaivoja ollut nivelten kanssa? Tiedä noista.
Pitänee varmaan kokeilla tuota 2x6 systeemiä.