2x6 ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu
Toimiiko tuo 2x6 ohjelma vain aloittelijalla?Onko kukaan kokeneempi treenallu tolla penkkiä?Onko 2x6 viikossa liian vähän,tuntuu vaan siltä et on?

-Bull- sanoi:
Toimiiko tuo 2x6 ohjelma vain aloittelijalla?Onko kukaan kokeneempi treenallu tolla penkkiä?Onko 2x6 viikossa liian vähän,tuntuu vaan siltä et on?
Ainakin mulla toiminu, tuleehan siinä myös kapea penkki myöhemmin samalla viikolla sekä itse olen ottanu penkkipäivänä lisäksi 3 sarjaa vinopenkissä käsipainoilla.
Minua nyt ei varmaan voi vielä kolmen vuoden jälkeen kokeneeksi kutsua mutta toivottavasti oli vastauksesta jotain hyötyä :D

Hm... Eikäs tuo käytännössä toimi niin pitkälle kun jaksaa vaan painaa... Tosin jossain pisteessä kehitys taitaa olla niin hidasta, että muut ohjelmat toimivat paremmin.

Down bye one sanoi:
Eikös treeni metodin isä mikekin aika isoja painoja ole liikutellut tolla 2x6 systeemillä. :rock:
Ja hyvällä tuloksella :thumbs:

Eikös Mike kuullut tuon "metodin" festareiden järkkäriltä?

Mike sanoi:
Juu, vuonna -95 olin Ranta rockissa Vaasassa ja pienessä myötäisessä uskaltauduin yhden vitun ison poken juttusille. Nostin 120kg penkistä silloin, kaveri neuvoi kuten itse olen nyt kaikkia neuvonut. 6kk tästä nostin 155kg ykkösen, tämä natuna alle 75 kiloisena.
Pirun kova tulos ton kokoisena ja vielä natuna :rock: :rock: :rock:

Pakko kysyä että viitsiikö joku laittaa linkkiä tuohon 2x6?
Kun en sitä alkuperäistä threadia millään löytänyt. Vai onko siinä mitään sen kummempaa kuin lämmittelyt ja sitten nostetaan se 2x6?

-Bull- sanoi:

Eipä juuri iloa ollut minulle. Tuntu että tulee liian vähän treeniä

Mike sanoi:
Juu, vuonna -95 olin Ranta rockissa Vaasassa ja pienessä myötäisessä uskaltauduin yhden vitun ison poken juttusille. Nostin 120kg penkistä silloin, kaveri neuvoi kuten itse olen nyt kaikkia neuvonut. 6kk tästä nostin 155kg ykkösen, tämä natuna alle 75 kiloisena.

Et oo saanut selville poken nimeä,ihan mielenkiinnosta näin jälkeenpäin? Voi olla kyllä aika vaikea selvittää :)
Ei kyllä ollut mikään :david: kun noin toimivan systeemin kertoi sulle :rock:
Oisko ollut Vilponen,kun kerran Vaasassa tapahtui? ;)

Voiko ton 2x6 tehdä 3x viikossa kun tuntuu niin vähäiseltä treeniltä kerran viikkoon?Onhan venäläisessä penkkiohjelmassakin 3xviikossa ja vielä enemmän sarjoja.

En ymmärrä, että minkä takia sitä penkkiä pitäisi enemmän tehdä? penkkiä 2x6 + muut liikkeet luulisi riittävän rinnalle.

Tietysti jos vertaa, voimanosto-ohjelmiin joissa useissa tunnutaan penkkiä tekevän väh. 3 kertaa viikossa eri tavoilla, niin silloin tuo 2x6 saattaa kuulostaa vähältä :)

Kuulostaa kyllä todella vähältä tuo 2x6 juttu. Ite kun tein ensimmäiset puoli vuotta seuraavaa hyvällä menestyksellä:

10-20, tanko
10x40
10x50
10x60
10x70
6-10x80
ykkönen

Tuolloin nostin n. 90 kg penkiltä, nyt tehnyt tuolla lailla vieläkin välillä ja saan punnerrettua 90kg:hen asti kymppejä, satasella 3-6 ja maksimi 120kg. En tiedä mutta tuntuu että oli hyvä runkata noita pieniä painoja aika paljon? Ei ole ainakaan mitään vaivoja ollut nivelten kanssa? Tiedä noista.

Pitänee varmaan kokeilla tuota 2x6 systeemiä.

mappana sanoi:
Kuulostaa kyllä todella vähältä tuo 2x6 juttu. Ite kun tein ensimmäiset puoli vuotta seuraavaa hyvällä menestyksellä:

10-20, tanko
10x40
10x50
10x60
10x70
6-10x80
ykkönen

Tuolloin nostin n. 90 kg penkiltä, nyt tehnyt tuolla lailla vieläkin välillä ja saan punnerrettua 90kg:hen asti kymppejä, satasella 3-6 ja maksimi 120kg. En tiedä mutta tuntuu että oli hyvä runkata noita pieniä painoja aika paljon? Ei ole ainakaan mitään vaivoja ollut nivelten kanssa? Tiedä noista.

Pitänee varmaan kokeilla tuota 2x6 systeemiä.

siis eihän nuo 2 kuuden sarjaa ole ainoat sarjat tuossa? ne ovat vain ne kovat sarjat, kyllä niitä lämmittelyjä voi varmaan tehä vaikka treenaisikin 2x6 tyyliin.

Back
Ylös Bottom