2x4 penkkiä järkevää?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Et sie mihinkään ylikuntoon pauku, syöt vaan hyvin. :) Toki tuota systeemiä saa (ja kannattaa) käyttää kyykkyyn ja vetoon myös.

Ps. Penkille hyvä apuliike on lattiapenkki. Mikäli alat tekemään niin sama meininki siinäkin, 5x5 4vko -> 5x3 2vko jne...

Tuommonen 2x4 kova sarja vois olla ihan ok niinkuin sarjojen lopuks? esim jos penkki maximi ois vaikka 100 ja tekis aluks 5x5x60,65,70,75,80 ja sitten yrittäs 85kilolla tehä 2x4 kovaa? tyhmää ehkä mutta minkäs mahtaa kun on:david:

Tuommonen 2x4 kova sarja vois olla ihan ok niinkuin sarjojen lopuks? esim jos penkki maximi ois vaikka 100 ja tekis aluks 5x5x60,65,70,75,80 ja sitten yrittäs 85kilolla tehä 2x4 kovaa? tyhmää ehkä mutta minkäs mahtaa kun on:david:

Ei nuita sarjoja kannata minun mielestä nuin paljon hinkata.

Minä sain vajaassa kahdessa kuukaudessa joulu-tammikuussa penkin sarjapainoihin 12.5kg lisää tekemällä ainoastaan 1x6 ja perään vinopenkki 1x6.Ja nuo sarjat oli kovuudeltaan sitä luokkaa,että seitsemäs toisto olisi voinut vielä tulla.

jep eikös se savolainenkin sanonut että vähn sarjoja mutta kovaa? Itse en muista minkälaisia sarjoi tein sillo ekana vuotena. varmaan ihan hulluja ne oli. Luin jostain vanhasta vihosta näin ittelläni 10*20, 10*40, 8*50, 3*70, 1*80, 1*90 tuo oli eka kerta kun nostin 90kg , tuommoisilla ihan kaheleilla sarjoilla kehitys tuli silloin. EI päätä eikä tolkkua ollut ittelläni ennen nuisssa:david:

Menikös tuo 5x5 jotenkin näin (siis kaivettu tälläsen tredin alta. Treeniasiaa "normikehoiluun" kyllästyneelle (5X5, dual/single factor-teoriat, DFHT))

sanotaan että saan 90kg vitosen.

1-treeni: 90x5, 85x5, 80x5, 75x5, 70x5

2-treeni: 92.5x5, 87.5x5,.....

3-treeni: 90x5, 85x5.......

4-treeni: 95x5, 90x5......

5-treeni: 92.5x5, 87.5x5....

??

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Menikös tuo 5x5 jotenkin näin (siis kaivettu tälläsen tredin alta. Treeniasiaa "normikehoiluun" kyllästyneelle (5X5, dual/single factor-teoriat, DFHT))

sanotaan että saan 90kg vitosen.

1-treeni: 90x5, 85x5, 80x5, 75x5, 70x5

2-treeni: 92.5x5, 87.5x5,.....

3-treeni: 90x5, 85x5.......

4-treeni: 95x5, 90x5......

5-treeni: 92.5x5, 87.5x5....

??

En tiedä meneekö systeemi noin, mutta kukaan ei tainnut suositella pelkkää 5x5 systeemiä, niin taitaa olla tuo juttu väärässä threadissa?

Penkkipäivän antia:

5x5 -> 70kg - 75kg - 80kg - 85kg - 90kg

Tuliko tehtyä vähän liian keveysti noi pari ekaa? Ainakain tuntu että ne meni lämmittelyn puolelle.

Ensi kerraksi vikaksi 92.5kg. Mistähän kannattais alottaa?

Ota rollipeikko se koko SF ohjelmarunko käyttöön, excel-taulukoineen kaikkineen. Saat pomminvarmaa kehitystä, eikä tartte säätää eikä miettiä mitään, ja samalla kyykky ja mave pomppaa uusiin sfääreihin. Siinä nuo sarjojen väliset korotukset on vielä paljon isompia, ja näin ollen ensimmäiset sarjat paljon kevyempiä kuin tuossa viimeisessä viestissäsi, suurinpiirtein 50-60-70-80-90. Mutta kuten sanoin, kannattaa ottaa se koko ohjelma käyttöön, niin ei tarvitse miettiä mitään.

mitä suosittelisitte kapeanpenkin nostamiseen?
jos tekisin rintatreenien jälkeen kevyemmin, ja sitten toisenkerran viikossa ekana liikkeenä..

Ota rollipeikko se koko SF ohjelmarunko käyttöön, excel-taulukoineen kaikkineen. Saat pomminvarmaa kehitystä, eikä tartte säätää eikä miettiä mitään, ja samalla kyykky ja mave pomppaa uusiin sfääreihin. Siinä nuo sarjojen väliset korotukset on vielä paljon isompia, ja näin ollen ensimmäiset sarjat paljon kevyempiä kuin tuossa viimeisessä viestissäsi, suurinpiirtein 50-60-70-80-90. Mutta kuten sanoin, kannattaa ottaa se koko ohjelma käyttöön, niin ei tarvitse miettiä mitään.

Mistähän tällänen rolli:david:peikko löytäis ohjeet ja excelit SF ohjelmaan?

Kiitos Marde84:lle. :hyvä:

Laskuri tossa linkissä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1582470&postcount=1050
ei toiminu.

Systeemi vaikutti hyvältä mutta ajattelin kuitenkin jatkaa jo aloittamaani 3-jakoista settiä. Eli mulla on tyypilliset rinta-selkä-jalka päivät. Tossa 5x5:sessa toi äijä teki jollain säädetyllä 1-jakoisella.

Mä ottaisin mun penkkipäivään varmaan ton maanantain treenit. Eli 5x5 alkaa jostain kevyestä ja jatkuu 12.5% korotuksilla aina 5x5 maksimiin. 2.5% maksimin korotusta viikoittain.

Toimiiko tää ilman noita keskiviikon ja perjantain treenejä?

En tiiä. Voi se jollain lailla toimiakkin, miksei. Kokeile nyt noin ja sitten joskus koko ohjelma käyttöön. Tuo laskuri ei kuulemma toimi oikein Officen Excelillä, mutta openofficen taulukkolaskennalla kyllä toimii.

Back
Ylös Bottom