2x3 vinkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Javis
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Moro oon aika aloittelia sali hommissa oon noin vuoden reenaillut tavoitteellisesti ja suunittelin itelleni ohjelman olisi kiva kuulla kokeneemmilta mitä kannattaisi mahollisesti tehdä toisin.
Ohjelma on siis perus 2x3 tyyliin tehty
Jalka liikkeet sentakia noin vähäset kun olen armeijassa tällä hetkellä niin ei ole kun vapaita painoja

Liitteet

• F838DA8B-AC78-4A22-9B2C-797B4EF9B415.png
    F838DA8B-AC78-4A22-9B2C-797B4EF9B415.png
    184,6 KB · Katsottu: 215
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
- Keksit vaan kyykylle, penkille ja vedolle progressiot. Mavea tuskin kovin pitkään pystyy tekemään 3x3 ennen kun homma tyssää.

- Soudut ja muut pienemmät liikkeet on bodailua ja ne kannattaa tehdä sillä ajatuksella, eli toistot 10-15. Ranskalaisilla kutosia kuulostaa pahalta kyynärpäille. Kapea penkki, jm press ym. on sellasia liikkeitä jotka soveltuu paremmin voimaliikkeiksi ja niillä on yleensä jokin siirtovaikutus penkkiin. Vahvempi ranskalainen tai pushdown tuskin auttaa penkkiin kiloakaan vaan isommalla lihaksella on isompi potentiaali kun sen soveltaa penkkiin.

- Vaihtaisin tiistain ja torstain paikat, arvaat varmaan miksi. Mielellään vaikka tekisin vaan neljän päivän jaon: voima ala, voima ylä, volyymi ala, volyymi ylä.

- On ihme jos tuon kaiken kerkeät intissä tekemään, varautuisin siihen että teet vaan seuraavan treenin kun pystyt/jaksat/kerkeät. Vaikka tuohon kiertoon menisi kaksi tai kolme viikkoa. Riippuu toki mitä siellä kanalassa tekee.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom