Ei aina kannata välttämättä tehdä tuolla ajatuksella, että saa sen epäsuoran ja suoran rasituksen edut.
Itse tein sillä tavalla pitkään ja nyt vaihteluksi vaihdoin niin, että rasitus niille tulee vain samassa treenissä. IMHO vaihtelua tässäkin kannattaa hakea.
Voihan sen toki tehdä niinkin kuin NEUTRAALI sanoi, että toisena päivänä tekee sen "normaalin" treenin niille, ja toisena päivänä jotain pumppisarjoja yms.
Toki kannattaa vaihdella. Mutta ei mene jakeluun miksi treenata 3-jakoisella jos pitää päästä hauista vääntämään useammin kun kerran kierron aikana? Miksei sitten suoraan tee vaikka 2-jakoiselal ja 4 treeniä viikossa?
Ja siitä olen samaa mieltä, että varsinkaan kädet eivät koskaan ole liian isot. Eikä sitä nyt tartte pelätä että ne kädet jotenkin kasvaisi tuhottomasti muuta kroppaa edellä, kyllä se keho tasapainosta huolehtii. Mutta muistakaa se OJENTAJA, se kuitenkin on 2/3 koko olkavarren paksuudesta.

Tai sitten mulla vain hauis ei kehity:( Ympärys 42cm, mutta se hauis on mielestäni TODELLA pieni. Eli toisinsanoen liikaa tuli sarjoja. Ahneella on paskanen loppu! :evil: