260 kg putoaa rinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Voimah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Dopey sanoi:
Yllättävän yleinen kuolinsyy muuten USAssa autotallitreenaajien keskuudessa tukehtua levytangon alle vinopenassa.

Tosa täytyy sit olla joku smitti (oks se tosakaan mahollista) tai jokin muu outo laite... ei ole mahdollista vapaillapainoilla.... :eek:

Toi on muten aika ihmeellinen juttu kuinka tolla penkillä voi vaikka tappaa ittensä... Jos ajattelee, niin ranteet pettää tai ote lipee ja vaikka 100kg tipahtaa kaulalle ja yksinsalilla ---> henki pois...
Ittellä on pari kertaa käyny niin, että jäi 90kg kotona rinnalle, alkaa miettimään huudanko alakertan jollekin apua?, ei liian noloa, alakautta? ei sattuu liikaa kun ei tällasesta aiempaa kokemusta oo ja sit vaan raivolla kipataan ne kiekot ensin toiselle puolelle rymähtää mukavasti:hyper: ja toiselle puolelle kolot lattiassa ja maalit lähtee pois kiekoista ja levytangossa urat...:(

Front Raise sanoi:
Toi on muten aika ihmeellinen juttu kuinka tolla penkillä voi vaikka tappaa ittensä... Jos ajattelee, niin ranteet pettää tai ote lipee ja vaikka 100kg tipahtaa kaulalle ja yksinsalilla ---> henki pois...
Ittellä on pari kertaa käyny niin, että jäi 90kg kotona rinnalle, alkaa miettimään huudanko alakertan jollekin apua?, ei liian noloa, alakautta? ei sattuu liikaa kun ei tällasesta aiempaa kokemusta oo ja sit vaan raivolla kipataan ne kiekot ensin toiselle puolelle rymähtää mukavasti:hyper: ja toiselle puolelle kolot lattiassa ja maalit lähtee pois kiekoista ja levytangossa urat...:(

tos on viel ikävä jos on lukot päissä
ps. mielenkiintonen threadin nosto:D

Olisikohan jollain vielä tuohon threadin aloittajan videoon jotain uutta linkkiä? kun ei näytä kyseinen enää toimivan..

Naurattaa vieläkin kun vuosia sitten olin kaverin kanssa kahdeltaan salilla ja tämä viimeisessä penkki sarjassa (80kg) päätti yrittää viimeistä toistoa pienellä pompautuksella. Sepäs pompahtakin sitten suoraan kaulan päälle. Noh olin ite tekemässä hauista kun kuuluu vitunmoinen pihinä vähän taaempaa. Siellähän tämä kaverini sähis se tanko kurkulla. Eipä siinä sitten muuta kun tanko nostamaan pois ja aijai sitä naurua mitkä irtos tälle mestari penkkaajalle :lol2:
Hauskaa siinä oli lähinnä se kun tämä kaveri luuli olevansakin joku kovakin penkkimies ja egoili aina olemattomilla tuloksilla ja sit vaan pääs käymään pikku "vahinko"..

Ei saa nauraa tuollaisille! Itse olin salilla ja katsoin kun paikallinen voiman nostaja veti maasta 320 kiloa ja yks tyyppi tuli tökkäs sitä sormella kylkeen jonka seurauksena se tanko tippu sen tökkääjän varpaille(!!!!!!!!!!!!!!) huuto oli kyllä melkoinen:)

AAAAAAAAAAAAAAAARHG!!!!!!!!!!!!!!!!:hyper:

Hieman:offtopic:

Mut tänään meijän salilla sellanen 120kg äijä puski 320kilolla boxikyykkyä ja ainoo kuka sitä varmisti oli sen noin 45kg muija :D Vittu mitä menoa

Ei saa nauraa tuollaisille! Itse olin salilla ja katsoin kun paikallinen voiman nostaja veti maasta 320 kiloa ja yks tyyppi tuli tökkäs sitä sormella kylkeen jonka seurauksena se tanko tippu sen tökkääjän varpaille(!!!!!!!!!!!!!!) huuto oli kyllä melkoinen:)

Miten kukaan voi olla noin idiootti, että menee tökkäämään kesken 320kg:n suorituksen kylkeen? Tökkääjälle käy aina paskasti; joko painot tippuvat äijän päälle tai nostaja vetää turpiin.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Hieman:offtopic:

Mut tänään meijän salilla sellanen 120kg äijä puski 320kilolla boxikyykkyä ja ainoo kuka sitä varmisti oli sen noin 45kg muija :D Vittu mitä menoa

Paha yhdistelmä tollanen: kun/jos se 120kg karju kaatuu/painot tippuu niin se muija torppaa kyllä armotta maihin mukana. Parempi varmaan olis sen katella kauempana ja olla valmiina alkaa kirkumaan apua

Paha yhdistelmä tollanen: kun/jos se 120kg karju kaatuu/painot tippuu niin se muija torppaa kyllä armotta maihin mukana. Parempi varmaan olis sen katella kauempana ja olla valmiina alkaa kirkumaan apua

niin no käytännössähän, jos siltä 120kg ukolta pettää jalka alta niin kyllä se 320kg hallitsemattomasti tippuessaan tiputtaa parikin varmistajaa. käytännössähän se 45kg muija on siinä vaan vähän avittamassa viimeistä toistoa, jos ei meinaa muuten tulla ylös. muutenkin vähän ihmetyttää tuollainen 320kg varmistaminen yleensäkkin.. jos siltä kyykkääjältä menee ne jalat alta niin siinähän varmistajien pitäis olla sitä kokoluokkaa et ne heittelee 320kg koppeja 4 hengen porukassa.

niin no käytännössähän, jos siltä 120kg ukolta pettää jalka alta niin kyllä se 320kg hallitsemattomasti tippuessaan tiputtaa parikin varmistajaa. käytännössähän se 45kg muija on siinä vaan vähän avittamassa viimeistä toistoa, jos ei meinaa muuten tulla ylös. muutenkin vähän ihmetyttää tuollainen 320kg varmistaminen yleensäkkin.. jos siltä kyykkääjältä menee ne jalat alta niin siinähän varmistajien pitäis olla sitä kokoluokkaa et ne heittelee 320kg koppeja 4 hengen porukassa.

totta. eiköhän se oo ollu "henkisenä" tukena siellä takana.

oon itekki ollu todistamassa kun eräs sankari pökkäs salilla 220 penkistä ja n50kilonen nainen oli varmistamassa. tosin olin valmiudessa juoksemaan paikalle, jos sattuu ettei se tulekaan, no tulihan se :)

Ite en oo paljoo tarvinnu varmistajia kun on nuo raudat (luojan lykky, tietäiskin monestikko on jääny tanko rinnalle penkissä :rolleyes: ) Itelle ei oo kummosempia vahinkoja penkissä sattunu *koputtaa puuta* mutta ylätaljasta katkesi tässä menneellä viikolla vaijeri....ois voinu käyvä pahastikkin kun oli reilut 100 kiloa vastassa. Onneksi vaan katkesi siinä vaiheessa kun oli menossa istumaan penkkiin eikä vetovaiheessa vähän niskan yläpuolella:D

AAAAAAAAAAAAAAAARHG!!!!!!!!!!!!!!!!:hyper:

Haha! :lol2: :lol2:

Tais kuitenkin olla pienempi paha se painot varpaille kuin saada 320kg mavettajalta myllytystä... :D

"Älä häiritse mavettavaa körmyä."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom