24H syömättä

Tuli tuosta Hulluin mäsäytyksesi? threadista mieleen ajatus, kuinka moni pakkislainen on valmis olemaan 24 tuntia syömättä kuten oli Bam Margeran isä Viva La Bamin ensimmäisen tuotantokauden toisessa jaksossa, löytyy torrent-saiteilta.

Kenenkään kunto tuskin menee perseelleen tällaisesta mutta kellä on sisua olla syömättä 24H vai meneekö pakkislaiset täysin toimintakyvyttömiksi jos ei murkinaa tule rinnan alle joka toinen tunti? Olen mukana jos tällainen skaba tulee mutta se on teistä kiinni! :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bronx1984 sanoi:
kuinka moni pakkislainen on valmis olemaan 24 tuntia syömättä

Mä oon pro-ana. Arvaa vaan, kuinka helppoa toi on mulle. Ja tää on mun elämäntapa!!!!1111

Jees, oon itse ollut 78h syömättä puolitoistavuotta sitten :eek: . Minulle tehtiin joku sokeripaasto-testi tms. Eli seurattiin verensokerin laskua. Mutta ei se sitten laskenu liian alas ja olin ihan kunnossa :rock:
Mutta toi syömättömyys oli kyllä aika hirveetä, sai juoda ainoastaan vettä. En kyl uudestaan menisi siihen testiin.
Jos joku on ollut pidempään ni pointsit hänelle.

Ei tuon nyt ylivoimaisen raskasta pitäisi olla kenellekään ja tuskin yhtään sen epäterveellisempää kuin yllämainitussa threadissa esitetyt mässyt.

Olin 4 päivää mehupaastolla. Helppo juttu, vikana aamuna vaan vähä vippas päästä ja avokin mielestä näytin kuihtuneelta (olis nyt edes ollut tyytyväinen kun kerrankin näytin ruikulta!)
Ens vuonna olen sitten viikon mehupaastolla.

Pari vuotta sitten kesälomalla söin illalla n. klo 18, sitten jotain näpräsin ja nukkumaan yöllä. Heräsin kolmelta ja ajattelin että kun näin lähellä ollaan niin ollaanpa sitten vuorokausi syömättä. Pahaa teki, mutta 24h tuli mittariin.

piece of cake, opiskeluaikoina oli yhden kerran rahat niin totaalisen lopussa, ruokaa ei kertakaikkiaan ollut yhtään. Olin 30h syömättä :D Tuli vedettyä melko lahjakkaasti ruokaa, kun tilille nasahti op-tuki.

ace-oo- sanoi:
piece of cake, opiskeluaikoina oli yhden kerran rahat niin totaalisen lopussa, ruokaa ei kertakaikkiaan ollut yhtään. Olin 30h syömättä :D Tuli vedettyä melko lahjakkaasti ruokaa, kun tilille nasahti op-tuki.

Juu itsekin ollaan joskus oltu rumpalina maailmalla. Mielummin sitä odottelee opintorahaa ilman ruokaa kun vetää jotain spagettia mäkkäristä pöllityn ketsupin kera. 24 tuntia on piis of kakkupala. Tämä on opiskelijoiden threadi selkeästi :lol2:

Viime pe-la olin tuon 24h syömättä. 9 aikaan illalla vedin rahkan ennen pubiin lähtöä..söin kyllä seuraavana aamuna 2 sipsiä, jotka äänestivät jaloillaan ja poistuivat minuutin kuluttua. Pelkkä vesikin tuli vielä ulos 6:n aikaan illalla, niin jäi vähän ruokailut vähiin. Oli aika voittajafiilis.

"en juo enää koskaan"

kyllähän nyt 24h onnistuu keltävaan, juo vaan vettä niin vitukseen että maha tuntuu vähän täydeltä.. Nukkumaanmeno lienee vaan aika vaikeeta, ite en ainakaan nälkäisenä saa unta!

Kolme kertaa oon ollu 7pv putkeen syömättä. Höpöpuhetta että siitä lihat lähtisi, oma paino ei pudonnut edes kiloa noiden aikana.

Mua alkaa yleensä vituttamaan jos olen ollut yli kolme tuntia syömättä.

Joitain vuosia sitten pystyin helposti olemaan päivän syömättä mtn. Joskus en vaan ehtinyt syömään ja saatoin syödä vaan yhden sämpylän päivässä. Nykyään tuo syömättömyys ei välttämättä onnistuis. Meikä tarvii ruokaa melkein jatkuvasti. Jos syön liin vähän, niin alan kärsiä päänsärystä. :jahas:

Sairaana olin 16-v 6vrk syömättä ja myös join liian vähän. Alkoi olemaan kunto sitä, että edes ryömiminen ei oikein onnistunut ja äiti uhkaili, että jos et huomisaamuun mennessä sekä syö että juo paljon, niin lähdet polille, niin laitetaan tippa suoneen. Söin yöllä kanelikorppuja teessä liotettuna ja aamulla ison kasan nakkeja ja perunasalaattia sekä purkkipersikoita, eli kaikkea, mistä silloin tykkäsin kovasti ja tykkään vieläkin. :kuola: Paranin aika nopeasti sen jälkeen. :) Vaarallisintahan tossa em. oli vähäinen juomani nesteen määrä. 6vrk liian vähällä nesteellä alkaa jo olemaan vaarallista.

Niin, siis sairautena oli aivotärähdys ja kuumetta sen jälkeen reippaasti. Meni ruokahalu täysin.

24h ruoatta ei ole yhtään mitään, juomatta kylläkin. Järkeä tommosessa ei ole myöskään yhtään. :rolleyes:

7pvä olin syömättä pelkällä vedellä, ihan vaan kokeilu mielessä. Olisi voinut olla pitempään, mutta ei rohkeus riittäny :) Esimmäiset päivät pahimpia, mutta sitten helpottaa niin ettei syöminen edes käy enää mielessä.

Pystyisin varmasti olemaan tuon 24 h syömättä, mutta silloin ei kyllä kannattaisi kanssaihmisten juurikaan lähestyä meikäläistä... olen nälissäni melkoisen räjähdysaltis tapaus :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom