24H syömättä

Ei paha lainkaan jos saa nukkua välissä. Ens alkuun kiskasee 14 tunnin tirsat niin eipä jää kuin 10 tuntia ilman. Varmaan menis kohtuu helposti. Tosin nukkuminen taitaa olla huijausta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pariin otteeseen ainakin on tullut oltua se vuorokausi ilman sapuskaa. Päätä siinä alkaa vain särkemään, muuten nou problem.

Hah, eihän toi ole temppu eikä mikään... varsinkaan kun joutuu opintotuella elämään.

Itse asiassa mulla on nyt joku kesäflunssakin vielä päällä ja oon nukkunut suurimman osan ajasta, joten muutamaa teekupillista lukuunottamatta oon ollut viimeset about 24 tuntia syömättä (kurkku niin kipeenä ettei paljon edes huvita syödä mitään), kohta jos jotain aamupalaa yrittäis.

:offtopic:
Onko tosiaan ihan yleistä että jengi vetää opintotuen voimalla tili nollilla kuukaudesta toiseen vai onko kyseessä vaan yksittäisten ikävien sattumien kautta tapahtuneita väliaikaisia talousongelmia? Itse en ainakaan pystyisi varmaan elämään (ilman mieletöntä stressiä) jos tili ehtisi tyhjentyä juuri ennen seuraavaa tukierää. Mielummin vaikka tekee pari kuukautta töitä ja pitää sen pari tonnia varalla _aina_.

Armeijassa loppusodassa tuli oltua pikkasen yli ton 24h syömättä. Itte piti safkat väsätä ja sattu ensin viestihomma, joka vei ihan tolkuttoman kauan kun oli yli 10km:n päässä ja sen jälkeen oli partiohäirintää kahdeksan tunnin huki, jonka päälle tukikohtaan siirtymiset. Siitä tulee aika häiriintynyt ja voimaton olo, kun vielä joutuu liikkumaan syömättä. Siittä en sitten tiedä laskettiinko armeijaa tähän.

Kyllä ton vielä pystyy siis olemaan varsinkin kun ei tarvitse rasittaa itseään tona aikana. Tosin ei varmaan tunnu miltään mahtavalta.

lypsäjä sanoi:
Tuohan on sitten ihan helppo homma, oon pari kertaa nukkunutkin n. 30 tuntia putkeen.

????

30 tuntia putkeen on mahdotonta. Oma paras tulos on varmaan joku 15h ja siitä moni jo sanoo että ei muuten monelta onnistu.

Joskus oksennustaudissa on varmasti oltu 24h syömättä, kun kaikki mitä menee sisään tulee ulos 20 minuutin kuluttua. Vesikin.

Laiffah sanoi:
:offtopic:
Onko tosiaan ihan yleistä että jengi vetää opintotuen voimalla tili nollilla kuukaudesta toiseen vai onko kyseessä vaan yksittäisten ikävien sattumien kautta tapahtuneita väliaikaisia talousongelmia? Itse en ainakaan pystyisi varmaan elämään (ilman mieletöntä stressiä) jos tili ehtisi tyhjentyä juuri ennen seuraavaa tukierää. Mielummin vaikka tekee pari kuukautta töitä ja pitää sen pari tonnia varalla _aina_.

OT; kyllä.
Itse nämä kesällä töitä tehden hankkimat massit menee lentolippuihin opiskelupaikalle ja siellä kaikki raha kirjoihin ja matskuihin. Opiskelu ja työnteko eivät sovi yhteen itselläni tällä hetkellä (lukiossa kyllä), sitten jäisi treenitkin nollille ja unta ei saisi yhtään. Töitä (ulkomailla yliopistokaupungissa itse opiskellessa) on vähän vaikea saada. Vähemmän se stressaa odotella niitä rahoja parit päivät kuin kirota jokainen päivä. Tuo pari tonnia ylimääräistä-heitto naurattaa itseäni kovastikin. Ehkä sitten tutkinnon jälkeen...

<- :david:

Edit: Tajusin väärin ja olen hölmö poika. Päivän opetuksena se että luetaan se lähde ennen kuin lähdetään selittämään.

Mä meen sekaisin jos oon syömättä neljä tuntia, joten toi 24h on aika kova. Kyllähän toi onnistuis jos sais hyvän hinnan mutta hermot ois tosi kireällä ja pitäis laittaa jonnekin häkkiin. Kyllä on tullut oltua syömättä lähes vuorokauden verran esim. mahataudissa ja krapulassa mut silloin on muutenkin niin koomassa, ettei tajua yhtään mitään.

lypsäjä sanoi:
Melkein. 10 pulloa Ediä ja muutama pannu kahvia ja yks mikrossa lämmitettävä pitsa.

no just. eihän tuo nyt oo sama asia ku syömättä jos sä vedät kahvia ja energialimua naamaan, sekä toi pitsa!

mxm sanoi:
Mä meen sekaisin jos oon syömättä neljä tuntia, joten toi 24h on aika kova. Kyllähän toi onnistuis jos sais hyvän hinnan mutta hermot ois tosi kireällä ja pitäis laittaa jonnekin häkkiin. Kyllä on tullut oltua syömättä lähes vuorokauden verran esim. mahataudissa ja krapulassa mut silloin on muutenkin niin koomassa, ettei tajua yhtään mitään.

Sama. Sairaana olen ollut syömättä ehkä juuri tuon 24 tuntia, mutta terveenä 6 tuntia tuntuu jo todella pahalta. Pelkät miinuskalorit riittävät laskemaan oman verensokerin välillä niin alas, että läheltä alkavat hajoamaan seinät, ovet, näppäimistöt jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom