Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Janne sanoi:Tosin nukkuminen taitaa olla huijausta.
Bliss sanoi:Ei kai tässä valvomiskisasta ollu kysymys vaan syömättömyydestä..? Ei varmaan ollu tarkotus valvoa 24h
lypsäjä sanoi:Tuohan on sitten ihan helppo homma, oon pari kertaa nukkunutkin n. 30 tuntia putkeen.
Laiffah sanoi:
Onko tosiaan ihan yleistä että jengi vetää opintotuen voimalla tili nollilla kuukaudesta toiseen vai onko kyseessä vaan yksittäisten ikävien sattumien kautta tapahtuneita väliaikaisia talousongelmia? Itse en ainakaan pystyisi varmaan elämään (ilman mieletöntä stressiä) jos tili ehtisi tyhjentyä juuri ennen seuraavaa tukierää. Mielummin vaikka tekee pari kuukautta töitä ja pitää sen pari tonnia varalla _aina_.
TomBombadil sanoi:????
30 tuntia putkeen on mahdotonta. Oma paras tulos on varmaan joku 15h ja siitä moni jo sanoo että ei muuten monelta onnistu.
setae sanoi:55h myös syömättä? :D
lypsäjä sanoi:Melkein. 10 pulloa Ediä ja muutama pannu kahvia ja yks mikrossa lämmitettävä pitsa.
10 pulloa ediä=5litraa=50 desiä*ainakin 50cal= 2500cal:Dlypsäjä sanoi:Melkein. 10 pulloa Ediä ja muutama pannu kahvia ja yks mikrossa lämmitettävä pitsa.
mxm sanoi:Mä meen sekaisin jos oon syömättä neljä tuntia, joten toi 24h on aika kova. Kyllähän toi onnistuis jos sais hyvän hinnan mutta hermot ois tosi kireällä ja pitäis laittaa jonnekin häkkiin. Kyllä on tullut oltua syömättä lähes vuorokauden verran esim. mahataudissa ja krapulassa mut silloin on muutenkin niin koomassa, ettei tajua yhtään mitään.
Mutta se on juomista, ei syömistäace-oo- sanoi:10 pulloa ediä=5litraa=50 desiä*ainakin 50cal= 2500cal:D
Ei tod melkein sama asia.