24 online oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mde
  • Aloitettu Aloitettu

mde

Kellään kokemuksia kyseisestä firmasta ? Muutama viikko sitten tarjottiin nettiliittymää 14e kuukaudessa 6/1 megaselle (avaus 139e) jonka väitettii olevan myös todellisuudessa tuo 6megaa ilman hyytymisiä. Jännä juttu että mitää sopparipaprui ei tullu vaikka halusin. Avauslasku kyllä tuli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kellään kokemuksia kyseisestä firmasta ? Muutama viikko sitten tarjottiin nettiliittymää 14e kuukaudessa 6/1 megaselle (avaus 139e) jonka väitettii olevan myös todellisuudessa tuo 6megaa ilman hyytymisiä. Jännä juttu että mitää sopparipaprui ei tullu vaikka halusin. Avauslasku kyllä tuli.
.

No niin, minähän kokeilin ja tässäpä esimerkki toiminnasta:

Lasku tuli suoraan Gothia perintätoimistolta. Se oli heidän käsitys tarjouspyynnöstä!

Reklamoin asiakaspalveluun johon pääsinkin alle puolen tunnin jonotuksella.(eka kerralla)
Purettiin sopimus ja tehtiin hyvitystä "kännissä" olleen myyjän lopputilin kunniaksi.
Uusi lasku ja avauskuviot käyntiin.

Avaus luvattuna päivänä ei toteutunut joten jatkoin edellisen liittymän turvin.
Koitti sitten avauspäiväkin ja maksu 2krt 49.50e tuli maksettua.

Sitten alkoi liittymä pätkimään säännöllisen epäsäännöllisesti, useiden puhelinjonotusten 30-45min./kpl. jälkeen kyllästyin avaamaan liittymääni viikonloppujen ja juhlapyhien toimimattomuusjaksojen vuoksi maanantaisin uudelleen ja uudelleen puhelimella vikapalveluun jonottaen tai kuuntelemaan selittelyjä mun konevioista,torstaihin mennessä korjataan ym.skeidaa..

Siis pyysin pistämään asiakaspalvelusta pelin poikki.

Ei voida palauttaa rahoja,koska ne avauksen asennuskulut.... vastaus sähköpostiin.
Soitin kuluttajavirastoon josta neuvottiin perimään rahat takaisin tuotteen toimimattomuudesta johtuen tai ainakin 20e alkavalta viikolta jolloin ei pelannut ja enint.160e
Tuohon reklamaatioon ei vielä vastausta kuulunut josta johtopäätös,että paljon täytyy olla muitakin vastaavia menossa?

Odottelen viraston yhteyden ottoa jatkotoimia varten.
Ps. Ne fonectan yritystiedotkin kertoo missä mennään:rolleyes: , tässäkin tapauksessa.

Mulla jäi kyseisen lafkan liittymä sittenkin avaamatta. Avaus viivästy usealla kuukaudella ja olin jo sanonut irti edellisen liittymän kahden kuukauden irtisanomisajan takia. Asiakaspalvelija lupasi ilmasia kuukausia sen hinnan edestä minkä olisin maksanu väliaikaisesta mokkulaliittymästä joka olisi ollut siihen asti käytössä kunnes saavat netin toimimaan. Ei innostanut idea ja pyysin avausmaksun takaisin ja avasin isomman yrityksen liittymän jonka sain parissa päivässä. Alkuperänen tarjous oli siis liian hyvä ollakseen totta

Asiakaspalvelun jonot oli todella pitkiä

Viimeksi muokattu:
Näistähän on tää kuuluisa juttu että he voisivat ystävällisesti tulla tekemään PAKOLLISEN asennuksen sinne sun kotikoneellesi. Asennus käy myös silloin kun et itse ole kotona, jätät vain avaimet jalkamaton alle.

Mulla jäi kyseisen lafkan liittymä sittenkin avaamatta. Avaus viivästy usealla kuukaudella ja olin jo sanonut irti edellisen liittymän kahden kuukauden irtisanomisajan takia. Asiakaspalvelija lupasi ilmasia kuukausia sen hinnan edestä minkä olisin maksanu väliaikaisesta mokkulaliittymästä joka olisi ollut siihen asti käytössä kunnes saavat netin toimimaan. Ei innostanut idea ja pyysin avausmaksun takaisin ja avasin isomman yrityksen liittymän jonka sain parissa päivässä. Alkuperänen tarjous oli siis liian hyvä ollakseen totta

Asiakaspalvelun jonot oli todella pitkiä

Vielä senverran, jotta käväsin tekemässä myös tuon sopimuksen ,yrityksessä missä asiakaspalvelupisteitä ympäri suomen ja tukea myös viikonloppuisin ja iltaisinkin tarvittaessa. Nämä reppanat ei taida konttoriin sisälle päästääkään? Ei sisäänkäyntiä lukee kaupparekisteritiedoissa:rolleyes:.
Nyt pelittää,joten painukoot syvemmälle suohon jos väittävät mööpeleissä vikaa olevan ,mites samat systeemit pelittää jos vialliset olisivat?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom