21.11. 22:00 Eurosportilta Fitnessiä

syntikka

Hattiwatti
VIP
Ikä
42
Kaupunki
helsinki
Tosiaan siis mainitulla kanavalla ainakin telkku.com:in ohjelmatietojen mukaan ekana 21:00 Aerobicia ja sen jälkeen Fitnesiä Tukholmasta... Vielä kun joku saisi nuo ripattua koneelleen ja jakoon ni ... :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä ihme kisa tuo oikein oli?

Taso oli ihan surkeeta (pari hyväkuntoista vain)..

EDIT: se olikin joku fitnessmissikilpailu...

Joo, mikä kisa lieneekään ollut. Taso täysin naurettava. Missikisoissakin näkee kireempiä kroppia. Olin järkyttynyt.

Ja voisiko joku selittää mulle sen, mikä kumman idea siinä on, että ne eukot saa raahata lavalle ihan mitä tahansa krääsää mukanaan??? Tarkoitus lienee peitellä sitä, että ei osata tehdä juurikaan mitään - vai?? Jotenkin vain jää sellainen fiilis, että mitä enemmän näitä karkeloita näen, sitä vähemmän arvostan koko "lajia" :zzzz:

Originally posted by PMLats
Joo, mikä kisa lieneekään ollut. Taso täysin naurettava. Missikisoissakin näkee kireempiä kroppia. Olin järkyttynyt.

Ja voisiko joku selittää mulle sen, mikä kumman idea siinä on, että ne eukot saa raahata lavalle ihan mitä tahansa krääsää mukanaan??? Tarkoitus lienee peitellä sitä, että ei osata tehdä juurikaan mitään - vai?? Jotenkin vain jää sellainen fiilis, että mitä enemmän näitä karkeloita näen, sitä vähemmän arvostan koko "lajia" :zzzz:

Ne krääsät pitäisi kyllä kieltää.. Kieltämättä nauratti se varasjuttu, ku kauhea teline siellä lavalla :lol2:

Mutta ne vaparit oli kyllä taitavia, ihan jokaisella. Vaikka muutama kyl sähläsi jonkin verran. Pari taas teki sellaisia juttuja, että jäi monttu auki tuijottamaan :eek:

Noi kisat on IFF:n fitness kisat, jos niitä voi nyt fitnesskisoiksi edes mainita. Niillä on aika tarkat pisteytykset vaparissa(vähän niinkun telinevoimistelussa). Sen takia vaparit on upeita. Fyysikat on sitte ihan hanurista. Siellä saattaa olla pari ihan ok pimua, mut suurin osa ihan löysiä. Kaverini kilpailee näissä kisoissa ja hän piti jopa 3 viikon dieetin, joten se kertoo hieman...Kisat on melkeimpä tarkoitettu aktiiviuran lopettaneille telinevoimistelijoille. Iltapukukierros tekee taas niistä ihan missikisat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom