2013 Fitness Classic

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Edelleenkään ei kovinkaan moni kritisoinut itse lippujen hintoja, vaan pikemminkin sitä iänikuista sähellystä joka niihin liittyy.

http://www.bodylehti.fi/?cid=6472

Ok, myyty loppuun.

Ei sittenkään, vaan lippuja onkin vielä SATOJA, ainakin heti aamusta.

Ensin ostit tapahtumaan liput, mutta myöhemmin...

...ilmoitetaan, ettet ko. lipulla pääsekään enää iltapäivän kilpailuun.

VMP, pitäkää tunkkinne.

Voi jekku sentään mitä paskaa :lol2: Ei tarvi varmaan jatkossakaan mennä katsomaan noita kisoja. Hyvin tää homma menee :thumbs: Saadaan ne viimisetkin asiakkaat karkoitettua.

Olen sannut sellaisen käsityksen että tänä vuonna olisi niinkin että kilpailijat EI pääsisi katsomoon olleenkaan elleivät he myös osta pääsylippua?? JOS näin on, se vasta onkin perseestä..
Olet kilpailija ja vedät yleisöä tapahtumaan ja itse joudut maksamaan kisamaksun (eikö se niin ole?) ja sit vielä pitäis maksaa jos omaa sarjaa odotellessa/jo kilpailtuasi menisit katsomaan
kisaa..
Pitäisköhän palloliiton ottaa sama kanta, tai jääkiekkoliiton..että kun on yksipäiväinen turnaus niin jos et oo kentällä niin katsomoon ei oo asiaa ellet maksa pääsylippua..vois tulla aika meteli..
Ihan sama paljon odotetaan katsomoon väkeä tai kuinka paljon kisaajat "syö" katsomopaikkoja niin kyllä kilpailijalla pitää olaa vapaa pääsy/kulku kisapaikalla Suomessa.

:lol2:

Mielestäni kyllä 80€ koko päivästä on liikaa, 40€ vielä erittäin ok. Ja tää koko lippusekoilu on mielestäni ihan amatöörimäistä touhua. Jos ennakkoon ostetuilla lipuilla ei pääsekkään iltapäivän kisoja katsomaan, vaikka niin on mainostettu, niin kuluttaja-asiamies voi olla asiasta ihan toista mieltä.

Kertokaa nyt joku tyhmälle, että miten klo 10 kilpailuun voi olla lippuja jäljellä (joilla ei pääse klo 15 kilpailuun), mutta klo 15 kilpailuun ei ole lippuja jäljellä (ellei osa lähde kotiin klo 10 kisan jälkeen), kun kerran alkujaankaan ennakkoon ei ole myyty muunlaisia lippuja kuin sellaisia millä pääsee molempiin?? Miten se on edes mahdollista...

On myyty vain yhteislippua... eka kisa ei ole myyty loppuun... toka kisa on myyty loppuun... en ymmärrä :confused:

Kertokaa nyt joku tyhmälle, että miten klo 10 kilpailuun voi olla lippuja jäljellä (joilla ei pääse klo 15 kilpailuun), mutta klo 15 kilpailuun ei ole lippuja jäljellä (ellei osa lähde kotiin klo 10 kisan jälkeen), kun kerran alkujaankaan ennakkoon ei ole myyty muunlaisia lippuja kuin sellaisia millä pääsee molempiin?? Miten se on edes mahdollista...

On myyty vain yhteislippua... eka kisa ei ole myyty loppuun... toka kisa on myyty loppuun... en ymmärrä :confused:

Samaa olen pohtinut, mut tää on ilmeisesti jotain semmosta ydinfysiikkaa, joka ei mene mulla jakeluun! :D

No mitä uskaltaako tonne ovellä lähteä esim. yhdeksäksi katteleen saisko lippuja ?

Haisee palaneen käryä tossa, ei voi mennä noin. Eikä mene:

"Myös maksua, toimitusta, sopimuksen täyttämistä ja asiakasvalituksia koskevat käytännöt on mainittava, jos ne poikkeavat siitä, mitä kuluttajilla on yleensä aihetta olettaa. Lisäksi mahdollinen oikeus irtisanoa tai peruuttaa sopimus on kerrottava.

Mainoksen tietojen on syytä olla mahdollisimman täsmällisiä ja kattavia. Markkinoinnissa on myös kiinnitettävä huomiota tiedon selkeyteen ja ymmärrettävyyteen: kokonaisvaikutelma ratkaisee. Perättömät väitteet, virheellisen tiedon antaminen tai tahallinen kuluttajan harhaanjohtaminen ei kuulu hyvään liiketoimintaan ja on lainvastaista."

Lähde http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yritykselle/markkinointi/

Nyt ihan oikeesti Pakkislaiset, ottakaa joku ja viekää tämä homma eteenpäin. Annatteko oikeesti kusettaa itseännä sata-nolla?
Jos saan ite vielä lipun ostettua niin aion mennä vielä iltakisaan samalla lipulla jos ei onnistu niin sitten lipunhinnan korvaa tapahtuman järjestäjä.

Mitään laitontahan ei ole siinä jos liput myydään loppuun, mutta jos ehtoja muutetaan kesken myynnin niin ei olla enää kaidalla tiellä.

Mielelläni katson aamukisan ja otan 20e rahaa takaisin. Voi siinä sitte myydä iltakisaan minun paikan 40e hintaan jollekkin jos kiinnostaa. Liekköhän ihan toimii näin... ;D

Jos järjestäjä aattelee, että kehoilijat on stereotypisesti hieman hölmöä porukkaa ja päätti sen takia vähän koijata apinaa. Takahuoneessa joku lauleskelee, että nyt Keijolla massia, kakssataa tonnia.

Onpas taas aikamoista arpomista lippujen kanssa. Ihmetyttää kuinka on edes mahdollista kusta näitä asioita toistuvasti? Tosta pitäis antaa jo jonkinlainen mitali :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onkos kenelläkään kuvia punnituksessa enempää. Muutamia nähnyt, mutta kunnon photo puuttuu! MIKE? Olitko kisakokouksessa? Bodyn galleriaankaan ei ole tullut mitään ainakaan vielä.

Mitä nyt oon noit järjestäjän kommentteja lukenut netistä, niin kuullostaa siltä, että mikäli sulla on koko päivän lippu ja et ilmesty 10 aikoihin paikalle, niin paikkasi myydään uudestaan ainoastaan ekan kisan lippuna. En kyllä tajua miten noin voidaan toimia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom