- Ikä
- 37
Edelleenkään ei kovinkaan moni kritisoinut itse lippujen hintoja, vaan pikemminkin sitä iänikuista sähellystä joka niihin liittyy.
http://www.bodylehti.fi/?cid=6472
Ok, myyty loppuun.
Ei sittenkään, vaan lippuja onkin vielä SATOJA, ainakin heti aamusta.
Ensin ostit tapahtumaan liput, mutta myöhemmin...
...ilmoitetaan, ettet ko. lipulla pääsekään enää iltapäivän kilpailuun.
VMP, pitäkää tunkkinne.
Voi jekku sentään mitä paskaa :lol2: Ei tarvi varmaan jatkossakaan mennä katsomaan noita kisoja. Hyvin tää homma menee :thumbs: Saadaan ne viimisetkin asiakkaat karkoitettua.
Olen sannut sellaisen käsityksen että tänä vuonna olisi niinkin että kilpailijat EI pääsisi katsomoon olleenkaan elleivät he myös osta pääsylippua?? JOS näin on, se vasta onkin perseestä..
Olet kilpailija ja vedät yleisöä tapahtumaan ja itse joudut maksamaan kisamaksun (eikö se niin ole?) ja sit vielä pitäis maksaa jos omaa sarjaa odotellessa/jo kilpailtuasi menisit katsomaan
kisaa..
Pitäisköhän palloliiton ottaa sama kanta, tai jääkiekkoliiton..että kun on yksipäiväinen turnaus niin jos et oo kentällä niin katsomoon ei oo asiaa ellet maksa pääsylippua..vois tulla aika meteli..
Ihan sama paljon odotetaan katsomoon väkeä tai kuinka paljon kisaajat "syö" katsomopaikkoja niin kyllä kilpailijalla pitää olaa vapaa pääsy/kulku kisapaikalla Suomessa.
:lol2: