2013 Fitness Classic

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sunsweetin kannattaa ehdottomasti viedä asia kuluttajaviranomaisille, mikäli siltä tuntuu.

Loppuunvarattu on kuitenkin termi, jota käytetään ihan yleisesti konserttien ym. tapahtumien yhteydessä. Fitness Classic on Lippupalvelun mukaan tällä hetkellä loppuunvarattu, mutta se ei vielä tarkoita, että se olisi loppuunmyyty. Ilmeisesti huomenna (tai siis tänään) klo 12 kannattaisi olla kärppänä Lippupalvelun sivuilla, sillä tuolloin vapautunee myyntiin ne liput, joita ei ole noudettu. Ainakin omassa varauksessani luki, että lippu on noudettava ja maksettava pe 12. huhtikuuta klo 12 mennessä.

Kehokisasta ilmeisesti pudonnut toinen ahvenanmaalainen? kilpailija ja näinollen kuusi kilpailijaa ainoastaan jäljellä. Eipä näytä edelleenkään kevään kisa yleisen bodimiehiä kiinnostavan. Eipä siinä, en itekään menisi keväällä :)

nämä kisathan ovat ja tulevat olemaan k p ouramon rahasampo.olis kiva kuulla että millä meriiteillä herra on tuollaiseen asemaan suomessa päässyt.

Julkista tietoahan yritysten tulokset on ja KP Fitness Productionsin liikevaihto 2011 vuonna oli 229 000€ ja tulos 6000€.....ISO bisneskö? Tai sitten kenkälaatikossa on iso osa massista mitä epäilen suuresti, ei ole tuonlaisessa toiminnassa kovin helppoa kun pyöritellään kalliita vuokratiloja.
Jengi kuvittelee, että Ourama kylpee massissa, mutta näiden julkisten tietojen varjolla se massi ei ainakaan näiden tapahtumien järjestämisestä tule. Turhaan olet katkera, ota iisiä vaan. Ei niillä tuloilla kukaan pääse rikastumaan vaan taitaa niistä lipputuloista iso osa hukkua tapahtumien järjestämiseen.

Julkista tietoahan yritysten tulokset on ja KP Fitness Productionsin liikevaihto 2011 vuonna oli 229 000€ ja tulos 6000€.....ISO bisneskö? Tai sitten kenkälaatikossa on iso osa massista mitä epäilen suuresti, ei ole tuonlaisessa toiminnassa kovin helppoa kun pyöritellään kalliita vuokratiloja.
Jengi kuvittelee, että Ourama kylpee massissa, mutta näiden julkisten tietojen varjolla se massi ei ainakaan näiden tapahtumien järjestämisestä tule. Turhaan olet katkera, ota iisiä vaan. Ei niillä tuloilla kukaan pääse rikastumaan vaan taitaa niistä lipputuloista iso osa hukkua tapahtumien järjestämiseen.

Vähän vanhempana kaverina varmaan tiedät miten tulos lasketaan. Sitten varmaan tiedätkin, että minulla voi olla yritys X, joka tekee 1milj € vuodessa liikevaihtoa. Muiden kulujen jälkeen jäisi rahaa 400 000€, joka voisi olla voittoa. Mutta kas, maksankin palkkana itselleni 350 000€ ulos. Näin voitto 50 000€. Ennen kuin tietää mitkä ovat KP:n privatulot ei tolla esittämälläs tiedolla tee juurikaan mitään.

Vähän vanhempana kaverina varmaan tiedät miten tulos lasketaan. Sitten varmaan tiedätkin, että minulla voi olla yritys X, joka tekee 1milj € vuodessa liikevaihtoa. Muiden kulujen jälkeen jäisi rahaa 400 000€, joka voisi olla voittoa. Mutta kas, maksankin palkkana itselleni 350 000€ ulos. Näin voitto 50 000€. Ennen kuin tietää mitkä ovat KP:n privatulot ei tolla esittämälläs tiedolla tee juurikaan mitään.

Kyllä ja yrittäjä tiedän erittäin hyvinkin. Ja ~250 000€ liikevaihdosta ei kulujen jälkeen (vuokrat, vakuuukset ja muut juoksevat kulut) sellaista palkkaa nosteta millä rikastuu.
Vaikka tuosta nostaisi 100 000€ palkkaa mikä on ehdottomasti yläkanttiin ei se vielä tee ketään porvariksi.
Tuo on varmastikkin kelpo toimeentulo, mutta ei miljoonabisnes niinkun osa kuvittelee :)

Olen sannut sellaisen käsityksen että tänä vuonna olisi niinkin että kilpailijat EI pääsisi katsomoon olleenkaan elleivät he myös osta pääsylippua?? JOS näin on, se vasta onkin perseestä..
Olet kilpailija ja vedät yleisöä tapahtumaan ja itse joudut maksamaan kisamaksun (eikö se niin ole?) ja sit vielä pitäis maksaa jos omaa sarjaa odotellessa/jo kilpailtuasi menisit katsomaan
kisaa..
Pitäisköhän palloliiton ottaa sama kanta, tai jääkiekkoliiton..että kun on yksipäiväinen turnaus niin jos et oo kentällä niin katsomoon ei oo asiaa ellet maksa pääsylippua..vois tulla aika meteli..
Ihan sama paljon odotetaan katsomoon väkeä tai kuinka paljon kisaajat "syö" katsomopaikkoja niin kyllä kilpailijalla pitää olaa vapaa pääsy/kulku kisapaikalla Suomessa.

Onhan tollanen sääntö ollut aiemminkin? Muistelisin että esim vuoden 2011 jyväskylän kisoissa, ei itse kilpailijat päässy katsomoon, oliko expossa tai jossai muualla sama homma?

Onhan tollanen sääntö ollut aiemminkin? Muistelisin että esim vuoden 2011 jyväskylän kisoissa, ei itse kilpailijat päässy katsomoon, oliko expossa tai jossai muualla sama homma?

Viime syksynä expossa käytäntö oli että joko huoltaja tai kisaaja pääsee katsomaan kisoja, eli saa sen ns rannekkeen/leiman. Sitä en tiedä onko nyt sama periaate.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla on yks ennakkolippu myytävänä. Kaveri ei saanut lippua, joten jää bodyfitness-tytöt näkemättä myös multa :( En jaksa yksin lähteä.
43,5 euroa, eli sama, minkä itse toimituskuluineen jouduin maksamaan tästä fiaskosta. Nopein tässä threadissä vastannut saakoon.

elekkee nyt perkele valittako aikuiset immeiset lippujen hinnoista. näitä tapahtumia on käytännössä kaksi kertaa suomessa ja jos siihen vuodessa menee 80 e niin hui kamala. :) ainut että tilat pitäis olla isommat kerta yöeisöä riittää ja suomessa se tulee kasvamaan tuon bikinin takia.

elekkee nyt perkele valittako aikuiset immeiset lippujen hinnoista. näitä tapahtumia on käytännössä kaksi kertaa suomessa ja jos siihen vuodessa menee 80 e niin hui kamala. :) ainut että tilat pitäis olla isommat kerta yöeisöä riittää ja suomessa se tulee kasvamaan tuon bikinin takia.
Edelleenkään ei kovinkaan moni kritisoinut itse lippujen hintoja, vaan pikemminkin sitä iänikuista sähellystä joka niihin liittyy.

http://www.bodylehti.fi/?cid=6472

bodylehti.fi sanoi:
Ensimmäistä kertaa kehonrakennus- ja fitnesshistoriassa on Kulttuuritalon kilpailu loppuunmyyty ensi viikonloppuna.

Ok, myyty loppuun.

bodylehti.fi sanoi:
Kulttuuritalon lippupisteessä myydään kello 09:00 lähtien lippuja tähän tilaisuuteen ja myynnissä on vielä satoja pääsylippuja ainakin heti aamusta.

Ei sittenkään, vaan lippuja onkin vielä SATOJA, ainakin heti aamusta.

tapahtuman juliste sanoi:
...näe molemmat tapahtumat samalla lipulla.

Ensin ostit tapahtumaan liput, mutta myöhemmin...

bodylehti.fi sanoi:
Näillä lipuilla EI PÄÄSE sisään iltapäivän kilpailuun. Lippujen hinta on 40 euroa.

...ilmoitetaan, ettet ko. lipulla pääsekään enää iltapäivän kilpailuun.

VMP, pitäkää tunkkinne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom