2 markan kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
Sen voin sanoa et 1/3 nousee 2markasta.:david::lol2:Todistin tänään ku kaveri nosti aika reippaasti 105 penkistä ilman et on koskaan käyny salilla. Sitte paljastu et tyyppi tekee 3*50etunojapunnerrusta per päivä ja tehny näin pari vuotta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by jarre55
Ööh... 200x3 vaatii aika paljon kestävyyttä (siis kolme kiloa...);)

Juokse kauas :)

Välillä tossa hommassa kyl tulee väärinymmärrettyä. Jotkut merkkaa noin päin ja jotkut 3*200..

No voi vittu, jos joku ei tota tajunnu, niin voin tulla vääntämään sen rautalangasta. Joo, tiedän et oli joke. Mutta vitun huono sellainen. Jätkät on ihan :david:

:lol2:

Originally posted by Raven
Juokse kauas :)

Välillä tossa hommassa kyl tulee väärinymmärrettyä. Jotkut merkkaa noin päin ja jotkut 3*200..

jotku tykkää jotkut ei mut nyt on vähän semmoinen vitutus olo et ei paljon jaksais naurattaa..:curs:

On tullut paidalla ja ilman ja molemmissa vähän päällekin.

sori jos täst tuli sekaannusta..pahoittelen sekaannusta,,:(
oli eilen "vähän" vitus päällä ehkä se johtu siitä..mut elkää välittäkö..näitä sattuu itse kulleki aina silloin tällöin..;)

oli eilen "vähän" vitus päällä ehkä se johtu siitä..mut elkää välittäkö..näitä sattuu itse kulleki aina silloin tällöin..;)

Originally posted by mik99

toisille näyttää sattuvan vähän useemminkin. ;)

Originally posted by mik99

Se aikako kuukaudesta? ;)

Kyllähän tonne 200 sadan kerhoon ois mukava päästä. Mutta ku mä en noita ykkösiä ikinä oikeen koita niin vaikka semmonen 8x200kg ois kiva :D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom