2 kysysymystä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja käry
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten huomaa nopeutuneen aineenvaihdunnan ? ts. miten voi sanoa että " mulla on nopeempi aineenvaihdunta kuin muilla" tai hitaampi. eli siis mikä on normaali. ?

ajattelin elämäni ensimmäisen kerran kokeilla lisäravinteita
ja suunnitteilla ois testin vuoksi 1 "kuuri" lisäravinteita ja
katella sitten miten toimii... ajattelin ostaa reco 2 palautusjuoman ja jotain protskuu ja maltoo. Onko kreatiiini välttämätöntä? tuntuu olevan aika kallista...:kippis1:

ei kreatiini välttämätöntä mutta lisää voimaa jonkun verran ja toki nestettä mutta joku palautumis juoma on hyvä olla vaikka harrastas mitä lajia tahansa:cool: ja muista sit sekottaa palautusjuoma veteen ja jos kysyt miks nii vastaus (search)

Originally posted by beginner
tässä kehotyyppitesti.

ektomorfi: nopea aineenvaihdunta
mesomorfi: normaali aineenvaihdunta
endomorfi: hidas aineenvaihdunta

Tiedän oon tehnyt testin , mutta musta tuntuu että oon mesoektomorfi eli siis välimuoto, esimerkkinä, että lihon helposti, mutta laihdun yhtä helposti ja lihas kehittyy nopeasti, mutta kuihtuu kanssa nopeasti ( onnenks en tota viimeistä oo viel kokenu:D ), en oo tosta varma , mutta tuntuu vaan niin..
onko tollanen ees mahdollista, en tarkoita kuihtumisella sitä että hetkessä, mutta jos makailee vaan sohvalla eikä tee mitään niin sitä se teettää, mutta jos treenaa vähänki ni tuloksia tulee..

Back
Ylös Bottom