2 kk kovaa treeniä

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Oon n. 2 vuotta käynyt melko ahkerasti salilla ja painoa on tullut lisää 15-20 kiloa. Nyt ajattelin vetää pari kuukautta niin kovaa treeniä kun on mahdollista. Tarkoituksena olis hieman kiinteyttää kroppaa ja tietenkin myös kasvaa samalla. Onko hyviä vinkkejä treenin ja etenkin ravinnon suhteen??

No eiköhän kannata mennä ihan samoilla eväillä eteenpäin jos on toiminu hyvin? Miks sitä nyt toimivaa vaihtamaan... ja miks enää 2kk, meinaatko lopettaa treenaamisen sen jälkeen kokonaan? :david:

PS. Kiinteytymistä ei ole olemassakaan, mutta tarkotat tässä varmaan dieettiä. Dieetistä löytyy paljon tietoa alottelijoiden osiolta ja ravinto-osiolta.

Se pari kuukautta on tarkotus ihan kokeilu mielessä vetää mahd. kovasti ja sen jälkeen palata normaaliin treeniin... Työn takia ei pysty eikä jaksakkaan ihan sikana aina riehua mut nyt olis saumaa hetki treenata vähän enemmän.

Samanlaisia mietteitä itselläni, että nyt olisi mahdollisuus treenata kahden kuukauden ajan kovempaa kuin normaalisti, sillä aikaa on hetkellisesti enemmän käytössä.
Itse olen tehnyt kultaisen kuusikon mukaista kehitelmää, mutta se ei varmaan mitenkään sovi päivittäiseen treenaamiseen. Pitäisikö siis ottaa käyttöön joku monijakoinen ohjelma?

Toinen asia mitä olen miettinyt, on aamulenkin ottaminen ohjelmaan. Mitenköhän se vaikuttaisi salilla käymiseen ja kehitykseen?

Samaa treenii, mutta lyhyemmillä palautuksilla. Tai esim. jos käyt 3 kertaa viikossa 3-jakosella ohjelmalla, teet 3-jakosella 4 kertaa viikossa, eli esim. Ma:Rinta,Olkapäät,Ojentajat Ke:Jalat Pe: Selkä,Hauis La: Rinta,Olkapäät,Ojentajat Ma: Jalat jne... tätä voi myös tehdä 2 tai 4 jakosessakin.

Tässä pari vaihtoehtoa.

Samanlaisia mietteitä itselläni, että nyt olisi mahdollisuus treenata kahden kuukauden ajan kovempaa kuin normaalisti, sillä aikaa on hetkellisesti enemmän käytössä.
Itse olen tehnyt kultaisen kuusikon mukaista kehitelmää, mutta se ei varmaan mitenkään sovi päivittäiseen treenaamiseen. Pitäisikö siis ottaa käyttöön joku monijakoinen ohjelma?

Toinen asia mitä olen miettinyt, on aamulenkin ottaminen ohjelmaan. Mitenköhän se vaikuttaisi salilla käymiseen ja kehitykseen?
Aamuaerobinen ei häirinne salitreeniä lainkaan. Max 30min aamulenkillä aineenvaihdunta käynnistyy ja heräät paremmin. Samoin edistää palautumista, koska aineenvaihdunta käynnistyy ja kuona-aineet lähtee liikkeelle. Hapenotolle ja verenkierrolle myös plussaa.

Nämä siis omat käsitykset asiasta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom