2- jakosta ohjelmaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli mie oon nyt noin 2 vuotta reenaillu täs, mut homma muuttu vakavaks vast joku 1-1/2 vuotta sitte. Nykysin oon reenaillu sellasel 2-jakosel ohjelmal joka on koottu oman tiedon sekä sellasen tiedon mitä oon kyselly parilta tutulta mukaan. Mut kuitenki oletan ettei tää oo mikää paras maholline tapa reenata joten haluisinki ottaa käyttöön uuden reenin.

Toi Timba oliki nykässy tonne aika mielenkiintosen näkösen ohjelman, mut siitä haluisin kysyy ekanaki sen et tuleeko siin reenattua vatsoi? Ja toine joka vähä melkee hävettääki kysyy :nolo: (mut eihä se muute selvii), tos ku on esim "-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2" ni meinaako se sitä et teen jokatoinen kerta penkit ja jokatoinen kerta vinot penkit? vai vaikka esim viikon verra teen aina penkit ja toisel viikol sit vinot?

Tarkoitukseni ei siis oo nyt pyytää ketää täält väsää miulle reeniohjelmaa (en itekkä jaksais sellast tehä ventovieraalle) mut vähä vinkkei et saisin täs fiksailtuu kunno 2-jakosen reeniohjleman :)

Joo eli mie oon nyt noin 2 vuotta reenaillu täs, mut homma muuttu vakavaks vast joku 1-1/2 vuotta sitte. Nykysin oon reenaillu sellasel 2-jakosel ohjelmal joka on koottu oman tiedon sekä sellasen tiedon mitä oon kyselly parilta tutulta mukaan. Mut kuitenki oletan ettei tää oo mikää paras maholline tapa reenata joten haluisinki ottaa käyttöön uuden reenin.

Toi Timba oliki nykässy tonne aika mielenkiintosen näkösen ohjelman, mut siitä haluisin kysyy ekanaki sen et tuleeko siin reenattua vatsoi? Ja toine joka vähä melkee hävettääki kysyy :nolo: (mut eihä se muute selvii), tos ku on esim "-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2" ni meinaako se sitä et teen jokatoinen kerta penkit ja jokatoinen kerta vinot penkit? vai vaikka esim viikon verra teen aina penkit ja toisel viikol sit vinot?

Tarkoitukseni ei siis oo nyt pyytää ketää täält väsää miulle reeniohjelmaa (en itekkä jaksais sellast tehä ventovieraalle) mut vähä vinkkei et saisin täs fiksailtuu kunno 2-jakosen reeniohjleman :)

Voithan sä ne vatsat lisätä ohjelmaan jos sieltä ne puuttuu mielestäsi. 2x30 tiukkaa toistoo on aika kova sana.

Ja luulisin että ohjelmassa tarkoitetaan tehtäväksi penkki tai vinopenkki joka treenin, molemmat ottaa rintaan, Voisit itse jaksottaa mielesi mukaan.

"1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2"

Tos olis se mitä kattelin (toi on siis Timban tekemä).
Kumpaa päivää toho sit lisäis vatsat?

Minkälaisia toistoja aattelit vetää?

Edit: Jos tätä timban aattelit, niin mulla ainakin toi oma toimii paremmin.
1. kk 12-15 toistoa per sarja
2. kk 8-12 toistoa per sarja
3. kk 6-8 toistoa per sarja
Ja alusta uudelleen

Itse vedän näin:

1. kk 10-12 toistoa per sarja
2. kk 8-10 toistoa per sarja
3. kk 6 toistoa per sarja

en kauhee mielelläni vetäs noit 6-8 sarjoi, kasvavassa iässä kun vielä olen : /

sit tos on joitaki liikkeitä joita en tiiä, tuol oli jossain kakski suomalasit sivuu mis ois ollu clippein mut ei pelannu kumpikaa.

Jos nyt vaikka täs ottaisin ne esille:
Koukistukset?
annekäännöt / kohautukset?
Vipunostot taakse?
Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot?
Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus?

Nii Karjalainen jo sanoki tos että oletettavasti ainaki penkit ja vinot on tarkotettu samalle päivälle, eli meinaako toi että kaikki noi mitkä on erotettu toisistaan jakoviivalla on samalle päivälle?

Nii Karjalainen jo sanoki tos että oletettavasti ainaki penkit ja vinot on tarkotettu samalle päivälle, eli meinaako toi että kaikki noi mitkä on erotettu toisistaan jakoviivalla on samalle päivälle?

Tarkoitan siis että niitä voi vaihdella sen mukaan ku tykkäät, ei samalle päivälle molempia mutta, jos teet
Esimerkiksi näin:

Jos teet nyt treenissä normaali penkkiä, voit tehdä seuraavassa vinoa, itse en suosi vinoa kun ranteen murtuu matkalla :\

Jos nyt vaikka täs ottaisin ne esille:
Koukistukset?
annekäännöt / kohautukset?
Vipunostot taakse?
Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot?
Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus?

Miten olet treenannut ennen Raaka-Reiska? Saanko nähdä vanhan ohjelmasi?

Koska moni noista kyseisistä liikkeistä on aika perus kamaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kohautukset:

Paino lepää käsilläsi ja sitten vain keskityt nostamaan tangon olkapäittesi avulla.. Vaikea selittää, mutta kumminki. Liike ei siis ole iso.

Rannekääntö: Nimi kertoo paljon, tangosta kiinni, ja sitten kädet 90asteen kulmaan lepäämään polvien päälle, ja sitten vain ranteilla työtä.

Joo huomasin ne linkit, mut siin ei ollu noita liikkeitä.

Ennen tein näin: Päivä A

Penkit
Vinotpenkit
Alatalja/kulmasoutu kp
Viparit sivuille
Ylätalja selän puolelle
pohkeet istuen ja pohkeet seisten

Päivä B

Istumaannousu
Vatsarutistus (sellasel ihme laitteel mis vedetää pakka painoi ylös ain ku rutistetaa)
Vinoivatsoi (sellasel laitteel mis pidetää käännetää alaruumista, mut pietää yläruumis paikallaa)
Ylätalja
Scott hauiskääntö/hauiskääntö kp/hauiskääntö tangolla
Alaselät
sit samaa päivää meni viel etureidet ja takareidet.

Eli tällä vanhalla ohjelmalla pyrin jakaa selät 2 osaa, jalat 2 osaa ja käsist vetää hauikset ja ojentajat eripäivinä. Epäilyttää vaa et jaoinko noi paikat järkevällä tavalla

Nii joo ja oon 17 mutta terkkarin mukaan kasvan vielä intissäkin.

Hieman on omituinen tuo jako... Selkeämpi kuten ylä-alaruumis tai "työntävät" - "vetävät" (ts. pääpiirteittäin kyykky-penkki-pystypunnerrus / maastaveto-leuanveto-soutu) voisi olla toimivampi.

okei, Minä olen 14v aloittelija punttailut vasta noin kuukauden, 165cm "parhaassa" kasvu iässä, mutta treenailen silti, tuskin sinun enää tarvitsee hirviästi varoa sitä kasvuasi.

Ja tiedän 1 -ja 2-jakosista ohjelmista jonkun verran, koska olen hankkinut tietoa.

"1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2"

Tos olis se mitä kattelin (toi on siis Timban tekemä).
Kumpaa päivää toho sit lisäis vatsat?
Kannattas varmaan 1.päivänä vetää vatsat läpi, ku tuossa ainaki tulee 1.päivälle 17sarjaa(ilman vatsoja) ja 2.päivälle jo 20sarjaa, niin ei venyis tuon toisen treenin kesto liikaa...

Suositut

Back
Ylös Bottom