Mikä olisi hyvä 2 jakoinen ohjelma? Voiko tälläisellä ohjelmalla kehittyä vai onkos pakko käydä se kolmesta neljään kertaa viikossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan hyvin voi 2-jakoisella kehittyä, jopa paremmin kuin N+1 osaan jaetulla. Itse treenaan tällä hetkellä seuraavanlaisella 2-jakoisella:HaRaXz sanoi:Mikä olisi hyvä 2 jakoinen ohjelma? Voiko tälläisellä ohjelmalla kehittyä vai onkos pakko käydä se kolmesta neljään kertaa viikossa.
Jos teet suorin jaloin mavea jalkatreenissä en ainakaan itse suosittelisi normi-maven tekemistä yläkroppatreenissä.suortti sanoi:Itse olen juuri väsäämässä kaksijakoista ja olen tullut siihen tulokseen, että älyn lahjani eivät riitä sijoittamaan maastavetoa siihen.
Mulla on ollut aika pitkälti tuon verran sarjoja, paitsi etu- ja takareisille olen tehnyt yhden sarjan enemmän. Hauiksille ja ojentajille taas yksi sarja vähemmän. Alaselkää en ole tehnyt erikseen, jos on takareisille tehty sjmv.suortti sanoi:Itse ajattelin seuraavanlaisesti: rinta 4, selkä 5, alaselkä 2, ojentajat 3, hauis 3, olkapäät 4, epäkkäät 2, forkut 2, etureidet 4, takareidet 2, pohkeet 2 ja vatsoille 3 sarjaa.
Hulkki sanoi:Aivan hyvin voi 2-jakoisella kehittyä, jopa paremmin kuin N+1 osaan jaetulla. Itse treenaan tällä hetkellä seuraavanlaisella 2-jakoisella:
1. Reidet, kädet
2. Selkä, rinta, olkapäät, pohkeet
Treenit otan joka toinen päivä, enkä tee yhtään sarjaa loppuun saakka. Treenit kestävät noin 30-50 minuuttia.
Kaikkein klassisin 2-jakoinen lienee se kaikkein yksinkertaisin:
1. Jalat
2. Yläkroppa
HaRaXz sanoi:Siis tarkoitukseni on käydä vain kaksi kertaa viikossa salilla. Ei joka toinen päivä. Voiko tällä tavalla kehittyä?
En tiedä olenko kokeneempi, mutta antaa mennä vaan! :whip:suortti sanoi:*töks*
Juhannuksesta huolimatta viitsisikö joku kokeneempi kommentoida tätä ohjelmaa, kun pitäs jo maanantaina alottaa tällä. Olisin kiitollinen.
Etkös sä ollu treenannu 2-jakosella? Eikö tossa todellakaan ole mitään korjaamista?Warheart sanoi:En tiedä olenko kokeneempi, mutta antaa mennä vaan! :whip:
Treenasin joo. Lähes samanlainen ohjelma kuin sulla ja kehitys on nopeaa.suortti sanoi:Etkös sä ollu treenannu 2-jakosella? Eikö tossa todellakaan ole mitään korjaamista?