2+3-sekalaisjako

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mrniemi
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
33
Selailin foorumia läpi ja en löytänyt kyseistä aihetta. Elikkä tekeekö kukaan tälläistä "sekalaisjakoa" jossa yhdistetään 2-jakoinen ja 3-jakoinen? :dance2: Itse olen nyt tahkonnut 2,3,4-jakoisia ja toimivin näistä on ollut 2 ja 3-jakoinen mutta haluaisin yhdistää 2-jakoisen voimapainotteisen treenin ja sekä 3-jakoisen hypertrofia treenin. Kyselisin kuinka muodostettaisiin järkevä 2+3-jakoinen?!? :wtf: Oma ehdotus:

1.Jalat(voima)
2.Yläkroppa(voima)
-
3.Rinta/selkä(pumppi)
4.Jalat(pumppi)
5. Olkapää,kädet(pumppi)

1,2 päivinä liikkeet koostuisivat perusliikkeisiin(kyykky,mave,leuat..etc) Sitten kolmena viimeisenä päivänä ensimmäinen liike olisi perusliike ja muut sitten hilavitkuttimia kovan pumpin saamiseksi. Painoilla ei niin pumppi reeneissä olisi väliä. Kiitosta! :kippis1:

Hyvin toimii tämä! Itse olen treenannut tälläsellä jaolla jo jonkun aikaa ja kehitystä on tullut ja into pysynyt treeneissä hyvänä :) Alotin tälläsen jaon sen takia,että jalat ja hauikset ovat hieman jäljessä,joten tahkoan niitä 2 kertaa viikossa,mutta muuta yläkroppaa vain kerran.

Ma Jalat
Ti Rinta,Selkä,Hauis
To Jalat
Pe Olkapäät,Kädet

Olen tällaisella tehnyt..yhdistäisin tuohon vielä 5 salikäynnin viikossa,jos pääsisin viikonloppusin salille,mutta se ei onnistu..4 kertaa viikossa on kyllä tosi hyvä sekin!

Kyllähän kaikenlaisia sekasikiöjakoja täällä on kaverit kokeileet. Searchilla varmaan löytyy lisää. Tuosta ohjelman toimivuudesta osaat varmasti itse sanoa parhaiten kun olet sitä jonkin aikaa vetänyt. Muista vaan kuunnella kroppaa eli levätä tarvittaessa ja syödä hyvin. tsemppiä!

Hyvin toimii tämä! Itse olen treenannut tälläsellä jaolla jo jonkun aikaa ja kehitystä on tullut ja into pysynyt treeneissä hyvänä :) Alotin tälläsen jaon sen takia,että jalat ja hauikset ovat hieman jäljessä,joten tahkoan niitä 2 kertaa viikossa,mutta muuta yläkroppaa vain kerran.

Ma Jalat
Ti Rinta,Selkä,Hauis
To Jalat
Pe Olkapäät,Kädet

Olen tällaisella tehnyt..yhdistäisin tuohon vielä 5 salikäynnin viikossa,jos pääsisin viikonloppusin salille,mutta se ei onnistu..4 kertaa viikossa on kyllä tosi hyvä sekin!

Hienoa! :) Itselläni painotus on enemmän yläkropassa kuin jaloissa mutta kyllä minä jalatkin 2x vk treenaan. Tosissaan treenit tuntuvat paljon mielekkäimmältä ja motivaatio pysyy korkealla!:thumbs:

Tollasella vääntäny.

Ma: Yläkroppa (Voima)

Penkki 5*6
Leuat 5*6
Kulmasoutu 4*6
Pysty punnerrus 4*6
Kapea penkki 3*6
Hauis suora tanko 3*6

Ti: Alakroppa (Voima)

Kyykky 5*6
Sjmave 4*6
vatsat koneessa 4*6
Pohkeet koneessa seisten 4*8

Ke: Lepo

To: Olkapäät, kädet (Pumppi)

Vipunostot sivulle kp 3-6*10
Takaolkapäät koneessa 3-6*10
Sivuolkapäät Koneessa 3-6*12
Facebull 3-6*12
Dippi 3-6*10
Hammeri 3-6*10
Ojentajat taljassa 3-6*12
Hauis talja 3-6*12

Pe:Jalat,vatsat (Pumppi)

Hack kyykky 3-6*10
Reiden ojennus 3-6*12
Takareisi maaten koneessa 3-6*10
Takareisi koneessa, yksi jalka kerrallaan 3-6*12
Vatsat 3-6*12
Pohkeet istuen 3-6*12

La:Rinta, selkä (Pumppi)

Vinopenkki kp 3-6*10
Selkä koneessa (en tiedä nimeä) hammer ote. 3-6*10
Penkki punnerrus koneessa 3-6*12
Leuat leveällä otteella 3-6*12
+ sivu ja takaolkapäitä randomisti

Mukavasti pelittää. Vuorosarjoina tehdään melkein kaikki.

Aika samanlainen viritelmä kuin minulla :)

1. Jalat
1. Kyykky 5x
2. SJMV 4x
3. Pohkeet 5x
4. Vatsat lisäpainoilla 4x

2. Yläkroppa
1. Penkkipunnerrus 3x
2. Leuat lisäpainolla m-ote 3x
3. Pystypunnerrus 4x
4. T-tankosoutu 3x
5. Hauiskääntö tangolla 4x
6. Ranskalainen 4x
7 Rannekääntö 4x

3. Olkapäät, ojentajat, hauikset
1. Takaolkapääsoutu 3x
2a) Facepull 4x
2b) Vipunostot sivulle 4x
3a) Hauiskääntö kp 4x
3b) Ranskalainen maaten kp 4x
4a) Taljapunnerrus 4x
4b) Taljahauis 4x
5. Rannekääntö 4x

4. Jalat
1. Jalkaprässi / etukyykky 5x
2a) Reidenkoukistus 4x
2b) Reidenojennus 4x
3. Pohkeet 4x
4. Vatsat 4x

5. Rinta/Selkä
1a) Vinopenkki 4x
1b) Ylätalja 4x
2a) Ristikkäistalja / flyes 3x
2b) Kulmasoutu taljassa 3x
3 Alatalja 3x
4. Vatsat 4x

Ja myös teen hypertrofia treenien lopuksi täydentäviä liikkeitä kuten naruman rinta/selkä päivänä myös olkapäitä :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom