Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai jotain kovia kyykkysarjoja minuutin palautuksilla? Kyllä mulla ainakin on vähintään 3min nuo palautukset, paitsi kyykyssä, penkissä ja mavessa 4-5min. Toki nuo pumppailuliikkeet, kuten viparit voivat mennä hieman pienemmillä palautuksilla.
Kyllä ne kovat sarjat menee lähemmäs sitä kahta minuuttia. Kun kerran tuntuu, että jaksaa niin mitä sitä turhaan odottelemaan.
Onko se sillon kova sarja jos heti parin minuutin jälkeen jaksaa uutta alkaa vetelemään? ;) Varmasti aivan yksilökohtaista, mutta itse en ainakaan minuutin/parin palautuksilla jaksa raskaita perusliikkeitä tehdä.

Kannattaa varmaan kevyitä viikkoja pidellä välillä. Itse menen ainakin ihan jumiin jos viikosta toiseen vetelee täysiä tätä ohjelmaa. Etuolkapäät varsinkaan eivät meinaa palautua.Olen tehnyt syksystä elaston aloitusviestissä olleella ohjelmalla (no okei, vähän olen säätänyt välillä uusien ärsykkeiden saamiseksi) ja muistan, miten ensimmäisen kierron kova kyykkysarja oli hikinen 3x3x90kg. Tänään sain ykkösen 130 kg:lla. Kiitos mainiosta ohjelmasta!
Ongelmana minulla on tosin penkki jossain määrin. Nostin kesällä 85, tänään 90. Raskaiden viikkojen sarjat menevät oikeastaan aina failureen asti. Painojen tiputtamisellako minä saan kehitystä tuohon?
Voiko tähän mihinkää mahduttaa ranteenkääntöjä tangolla vai saako forkut tarpeeks osumaa muista liikkeistä ettei siitä olisi hyötyä? Ajatus oli et tohon body treenii eli 2b viimeseks sarjaks tai ennen pohkeita 2x samalla progressiolla.
Kertokaapas miltä näyttää!
Olkapäät, Rinta, Ojentajat, Jalat
1a
Penkki 2x
Kapea Penkki 3x
Kyykky 4x
Pystypunnerrus 2x
Takaolkapäät 3x
vatsat 3x
1b
Vinopenkki 2x
Jalkaprässi 4x
Dipit 2x
Ojentajat köydellä 3x
viparit sivuille 3x
vatsat 3x
Selkä, Pohkeet, Hauis
2a
Leuat 3x
Kulmasoutu 3x
Pohkeet seisten 4x
Hauis käsipainoilla 2x
Alaselkänousu 3x
2b
Ylätalja 3x
Alatalja 3x
Pohkeet istuen 4x
Hauis tangolla 2x
Alaselkänousu 3x
Tarkoitus olis käydä salilla 4 kertaa viikossa. Eli 2on 1off 2on 2off systeemillä!