Itse tekisin sellaisen muutoksen tuohon ohjelmaan, että ekalta päivältä pystysoutu pois, tilalle etukyykky kuudella sarjalla, tai edes neljä sarjaa ja siinä tapauksessa vielä kaksi vaikka reiden ojennusta. Toiselle päivälle prässi pois ja sjmv tilalle, mahdollisesti voi myös ottaa koukistuksen pois ja lisätä sjmv sarjoja sen mukaan. Jalkojen kohdalla voi treenikohtaisesti vähän vaihdella liikkeiden määrää, joka toinen vaikka mukana vain raskaat perusliikkeet (etukyykky, kyykky, sjmv), ja joka toinen ottaa mukaan noita koukistuksia ja ojennuksia vähän ja sen mukaan vähentää moninivelliikkeistä, mutta sarjamäärät saisivat pysyä vakiona kuitenkin.
Toi nykynen ei ole mielestäni kovin hyvä jalkojen osalta, kyllä joku kyykkäys tulisi sisällyttää noihin treeneihin. Noilla muutoksilla mitä sanoin tulee mielestäni jo parempi kierto, ja siihenkin on suositeltavaa vaihdella juuri alataljan kanssa kulmasoutua välillä, penkin kanssa vinopenkkiä, ja muitakin liikkeitä tietty mutta noin esimerkkinä.
Tuollainen jako on siis mielestäni epätasapainoinen, en ainakaan itse lähtisi toteuttamaan. Tämä siis oma mielipide.
Toi nykynen ei ole mielestäni kovin hyvä jalkojen osalta, kyllä joku kyykkäys tulisi sisällyttää noihin treeneihin. Noilla muutoksilla mitä sanoin tulee mielestäni jo parempi kierto, ja siihenkin on suositeltavaa vaihdella juuri alataljan kanssa kulmasoutua välillä, penkin kanssa vinopenkkiä, ja muitakin liikkeitä tietty mutta noin esimerkkinä.
Tuollainen jako on siis mielestäni epätasapainoinen, en ainakaan itse lähtisi toteuttamaan. Tämä siis oma mielipide.