Nyt tarvittaisiin apua.Tässä n.puolen vuoden aikana mitä olen kaksijakoisella tehnyt,on painoa tullut itselleni runsaasti(kin),ja nyt olen huomannut ongelmaksi,että sitä massaa on tarttunut melkeinpä jokaiseen muuhun lihasryhmään paitsi käsiin.
Elikkäs,tarvetta olisi saada käsiin lihaa.2 jakoista teen työntävät vetäjät jaolla 4 kertaa viikossa,eli kroppa tulee kuritettua 2 kertaa läpi.Sarjat olen tehnyt lähes "Elasto tyyliin" eli maanantaina ja keskiviikkona paljon sarjoja ja vähän toistoja(6-8) ja perjantaina ja sunnuntaina hypetrofiaa(typo?

)
Maanantain voimapainotteisessa treenissä ojentajat ottavat hittiä penkistä,jota väännän 4-5 sarjaa pyramidilla,sekä niskantakaa punnerruksesta jota teen pari sarjaa.Lisäksi teen dippiä lisäpainoilla 2-4 sarjaa ojentajien pääliikkeenä.
Keskiviikkona hauikset ottavat offia leuanvedosta,itse hauiksen pääliikkeenä toimii hauiskääntö levytangolla 4 sarjaa(voimapainotteista)
Hypertrofia päivinä ojentaja ottaa hittiä vinopenkki kp:stä,ja ranskalaisesta istuen käsipainoilla 2 sarjaa.Hauis ottaa osumaa kulmasoudusta,ja pääliikkeenä hauiskääntö istuen kp:lla.
Tuossa siis harvinaisen pitkähkö selostus taustoista,nyt kysyisinkin neuvoa,tulisiko minun vaihtaa liikkeitä,että käteen tarttuisi jerkkua,vai viestiikö tämä,että minulle nämä ns.offi rasitukseen perustuvat jaot eivät tuota tulosta? Kannattaisiko siirtyä vaikkapa nelijakoiseen jossa pääsee rankaisemaan käsiä kunnolla kerralla,vai olisiko jotain erikoistekniikoita joilla kaksijakoisessa saa käsille kunnolla kyytiä.
Kiitos jo etukäteen.