Pienille lihasryhmille on sarjoja vähän turhan paljon. Hauis ja ojentaja pärjää yhdellä liikkeell ja kolmella sarjalla. Tossa ekassa treenissä ei olkapäille ole kun vipareita, teen itse aina toisen liikkeen pystypunnerrusta jossain muodossa ja vaihtelen sitten vipareita sivuille ja taakse eri treeneissä.
Jättäisin myös seltätreenistä maven pois ja tekisin takareisille SJMV:tä, selälle sitten joka treenissa joku ylätalja/leuanveto liike ja joku soutuliike. Ja tee takareidet enne pohkeita, mulla ainakin kramppaa treenautut pohkeet jos kovaa koukistuksia vääntää takareisille.
Tässä vielä sarjamäärät joitan itse teen lihasryhmille:
Selkä 6
Etureidet 5
Takareidet 5
Pohkeet 4
Olkapäät 4
Rinta 4
Ojentajat 3
Hauis 3
Epäkkäät ja forkut vuorotreeneissä 2
Vatsat 3
Moni pitää noitakin korkeina määrina, mutta itellä tuntuu sopivalta ja treeni menee minuutin palautuksilla tuntiin.
Jättäisin myös seltätreenistä maven pois ja tekisin takareisille SJMV:tä, selälle sitten joka treenissa joku ylätalja/leuanveto liike ja joku soutuliike. Ja tee takareidet enne pohkeita, mulla ainakin kramppaa treenautut pohkeet jos kovaa koukistuksia vääntää takareisille.
Tässä vielä sarjamäärät joitan itse teen lihasryhmille:
Selkä 6
Etureidet 5
Takareidet 5
Pohkeet 4
Olkapäät 4
Rinta 4
Ojentajat 3
Hauis 3
Epäkkäät ja forkut vuorotreeneissä 2
Vatsat 3
Moni pitää noitakin korkeina määrina, mutta itellä tuntuu sopivalta ja treeni menee minuutin palautuksilla tuntiin.