1kk ilman salia miten treenaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja segetin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oma kokemus taas on, että 1kk totaalitaukoa punttijutuista tarkoittaa 3kk treeniä, jotta ollaan samalla tasolla. Ja ei tullut syötyä erityisen huonosti tai paastottua.

Mulla liki päinvastaista kokemusta. 3 kk totaalitauko ja vanhat raudat rapiassa kuukaudessa takaisin. Siitä vielä pari kuukautta treeniä ja yhteistulos parani 35kg verrattuna taukoa edeltäneeseen kisaan. Voimanoston painoista toki kyse, mutta eipä tuossa ajassa peilissäkään mitään muutoksia huomannut.

tekis hirveesti mieli reenaa 4-jakoiseilla mut ei oikeen oo mahollista.... Jos ei oo 1kk käy niin aktiviisesti reenaamassa tippuuko tulokset hirveesti? Voi olla vähän tyhmä kysymys

Lol, ei. Mä olin intis vuoden treenaamatta ja 3kk kotiutumisen jälkeen tein enkat kyykkyy,penaa ja maveen. Ni tuskin se yks kk hirveesti sulta pois on.

Kannattaako alkaa tekee sitä arskan golden six vai alottaa 1-jakoinen ohjelma sitten kesän lopussa? Itsellä ei ole minkäänlaista kokemusta 1-jakoisesta/arskasta kun oon aina tehny 2 ja 4 jakoista joskus taisin tehä 5 jakoista, mutta kumpi olisi parempi 1-jakoinen vai arska?

Mä taidan olla tätänykyään treenitaukojen ammattilainen. Puolentoista vuoden treenitauolla maksimeista lähti 20-45% riippuen liikkeistä. Täytyisi koittaa vieläkö voimat (ja lähinnä motivaation) saisi takaisin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom