1kk ilman salia miten treenaan?

Mulla on kesän jälkeen tossa 1kk ilman salia, kun tämän hetkinen sopimus loppuu ja uusi sali valmistuu lokakuussa. Pystyn käymään silloin tällöin yhellä salilla mutta ehkä maximissaan 1-2 kertaa viikossa. Mulla on kotona käsipainot ehkä noin 15kg asti ja 1 kahvakuula 12kg. Treenivuosia on takana noin 2v ja teen tällä hetkellä 4-jakoista.

Mulla vähän samaa suunnittelua mökkireissujen ajaksi. Muutaman kerran tulisi kesällä siellä käytyä, ehkä viikon settejä, niin pitäs vähän päästä reenaamaankin. Käytössä on leuanvetotanko ja käsipainot ajattelin ostaa.

Mielessä on ollut:
- Etunojapunnerrukset
- Dippejä yritän jossain siellä tehdä, mutta vielä en ole keksinyt löytyykö paikkaa
- Leuanvetoja
- Pistoolikyykky
- Askelkyykky joko käsipainojen kanssa tai 2v poika niskassa
- Kaikenlaisia vatsaliikkeitä

Sitten käsipainoilla olen ajatellut tehdä:
- Penkkipunnerrus
- Pystypunnerrus
- Ranskalainen punnerrus
- Flyes
- Vipunostot sivuille ja taakse
- Kulmasoutu
- Hauiskäännöt

Mökillä on myös soutuvene ja sillä ajattelin kiertää järveä pari kertaa lämmittelynä. Teen normaalisti elaston kaksijakoista pienillä muutoksilla ja siihen saa noista mahdollisuuksista jo aika hyvin kasattua kaikenlaista. Mave jää kokonaan pois, ellen sitten ala nostelemaan jotain kiviä lähimetsässä. Sen tilalle kun keksisi vielä jotain...

tekis hirveesti mieli reenaa 4-jakoiseilla mut ei oikeen oo mahollista.... Jos ei oo 1kk käy niin aktiviisesti reenaamassa tippuuko tulokset hirveesti? Voi olla vähän tyhmä kysymys

tekis hirveesti mieli reenaa 4-jakoiseilla mut ei oikeen oo mahollista.... Jos ei oo 1kk käy niin aktiviisesti reenaamassa tippuuko tulokset hirveesti? Voi olla vähän tyhmä kysymys
Tippuu. Yhden kuukauden treenaamattomuus tuhoaa kokonaan kutakuinkin vuoden työn.

Keskityt salilla niihin juttuihin, joita on vaikea improvisoida. Eli käyt ne mavet (tai mitä nyt haluatkaan tehdä) välillä kiskomassa niin ei pääse voimatasot tippumaan. Muutenhan on vaan mielikuvitus rajana. Ehkäpä tuosta street workout-threadista löytyisi inspiraatiota.

Kaupunki
espoo
ton salin sopimuksen loppumisen takiako et voi treenata 4 jakoisella? eiks salin vaihto kuukaudeks auta? esim sali fit1 20e/kk

Se ei onnistu oikein et olisin 1kk yhellä salilla en tähän jaksa selittää miksi kun se ei ole olennaista

Se ei onnistu oikein et olisin 1kk yhellä salilla en tähän jaksa selittää miksi kun se ei ole olennaista
Vaikutat nyt aika hankalalta neuvottavalta. Odotatko, että joku listaa sinulle nelijakoisen ohjelman noilla 15kg käsipainoilla ja 12kg kahvakuulalla?

:face:

Vitsinä tuo ois myös aika huono.
Huonot vitsit ovatkin erikoisalaani. Varsinkin sarkastiset heitot, joihin Pakkikselta löytyy aina joku järjen jättiläinen ottamaan tosissaan.

:)

Tässä minun neuvot kesäkuukaudelle/lomalle.

Veda nousujohteisesti vika kuukausi salilla!

Lomalla luonossa liikkumista, uintia, sen 2v lapsen kanssa leikkimistä jne. Jos löytyy hyvä mäki, niin inttervallia siinä vain sitten. Monella kuntopolulla on leuanveto rekkejä, pystypunnerrustukkeja, vatsapenkkejä jne. Niissä treeniä kehonpainolla. Voi treenata esim yhden jalan kyykkyäkin. Panosta venyttelyihin ja muutoinkin lihashuoltoon. Syö järkevästi ja lepää/rentoudu. SE 1 kuukausi ei tuhoa mitään jos ei ihan läskiksi heitä ja vedä makkaraa/kaljaa kuukautta.

Jos pääset sillointällöin salille, niin 1 jakoinen. Esim Arnoldin kultainen kuusikko tai muu vastaava. Tai ihan VaVe, kyykky, penkki, pystypunnerrus, leuat ja kulmasoutu kp.

Tässä minun neuvot kesäkuukaudelle/lomalle.

Veda nousujohteisesti vika kuukausi salilla!

Lomalla luonossa liikkumista, uintia, sen 2v lapsen kanssa leikkimistä jne. Jos löytyy hyvä mäki, niin inttervallia siinä vain sitten. Monella kuntopolulla on leuanveto rekkejä, pystypunnerrustukkeja, vatsapenkkejä jne. Niissä treeniä kehonpainolla. Voi treenata esim yhden jalan kyykkyäkin. Panosta venyttelyihin ja muutoinkin lihashuoltoon. Syö järkevästi ja lepää/rentoudu. SE 1 kuukausi ei tuhoa mitään jos ei ihan läskiksi heitä ja vedä makkaraa/kaljaa kuukautta.

Jos pääset sillointällöin salille, niin 1 jakoinen. Esim Arnoldin kultainen kuusikko tai muu vastaava. Tai ihan VaVe, kyykky, penkki, pystypunnerrus, leuat ja kulmasoutu kp.
Taisi mennä sekaisin minun ja segetinin viestit sinulla. Minulla on kyllä selkeää, mitä teen (no tuota mavea lukuunottamatta, mutta sitä ilmankin selviän kyllä). Yritin noita listata juuri siksi, jos segetin saisi siitä vinkkiä itselleen.

Toi arskan kultane kuusikko kuulostaa ihan hyvältä! Sit jos pääsen toisenkin kerran salille teen vaikka mitä tekee mieli

:face:

Vitsinä tuo ois myös aika huono.
Voin sanoa kokemuksesta, että tuo ei ole edes hirveen kaukana totuudesta.

Itse olin reissussa maailmalla 1.5kk, tuli rellestettyä, syötyä miten sattuu -> paino tippui 8kg ja tuloksetkin melkein tuon vuoden reenin verran.

Tosin helvetin nopeasti nuo kyllä palasivatkin, ehkä 2-3kk:ssa.

Joten neuvona ainakin annan, että elä ainakaan ravinnosta ala karsimaan samalla, niin lihashävikki on helvetisti pienempi.

Mulla vähän samaa suunnittelua mökkireissujen ajaksi. Muutaman kerran tulisi kesällä siellä käytyä, ehkä viikon settejä, niin pitäs vähän päästä reenaamaankin. Käytössä on leuanvetotanko ja käsipainot ajattelin ostaa.

Mielessä on ollut:
- Etunojapunnerrukset
- Dippejä yritän jossain siellä tehdä, mutta vielä en ole keksinyt löytyykö paikkaa
- Leuanvetoja
- Pistoolikyykky
- Askelkyykky joko käsipainojen kanssa tai 2v poika niskassa
- Kaikenlaisia vatsaliikkeitä

Sitten käsipainoilla olen ajatellut tehdä:
- Penkkipunnerrus
- Pystypunnerrus
- Ranskalainen punnerrus
- Flyes
- Vipunostot sivuille ja taakse
- Kulmasoutu
- Hauiskäännöt

Mökillä on myös soutuvene ja sillä ajattelin kiertää järveä pari kertaa lämmittelynä. Teen normaalisti elaston kaksijakoista pienillä muutoksilla ja siihen saa noista mahdollisuuksista jo aika hyvin kasattua kaikenlaista. Mave jää kokonaan pois, ellen sitten ala nostelemaan jotain kiviä lähimetsässä. Sen tilalle kun keksisi vielä jotain...
Tuossahan on varmaan kaikki mahdollinen, mutta lisäisin vielä että pojalles reppuun jotain vielä jos se on innokas aattesta :D
Ja sit vielä heität jonkun katiskan tai jonku veneen perään narulla tai jonku paremman mitä ikinä keksitkään. Tulisko siihen vastusta jos heittäis pari ämpäriä jos kahvat kestää..? pieni reikä vaan pohjaan yms. ?? (mun fysiikantaju ei pelaa tällä hetkellä) tai kehität jonku "vedenalaisen purjeen" :D

Itse ottaisin semmoset uimahanskat/räpylät xxl koon räpylällä :) jos ois mökki jossa ranta.

Voin sanoa kokemuksesta, että tuo ei ole edes hirveen kaukana totuudesta.

Itse olin reissussa maailmalla 1.5kk, tuli rellestettyä, syötyä miten sattuu -> paino tippui 8kg ja tuloksetkin melkein tuon vuoden reenin verran.

Tosin helvetin nopeasti nuo kyllä palasivatkin, ehkä 2-3kk:ssa.

Joten neuvona ainakin annan, että elä ainakaan ravinnosta ala karsimaan samalla, niin lihashävikki on helvetisti pienempi.
Ellet paastonnut koko tuota aikaa, niin tuon ei pitäisi olla mahdollista. Oman kokemukseni mukaan tulokset tippuvat suunnilleen samaan tahtiin mitä ne on tullutkin. Itsellä on ollut puolen vuoden-vuoden taukoja treenaamisesta, eikä painoni laskenut juuri ollenkaan. Myös peilikuva pysyi jokseenkin samana, suurimman muutoksen huomasi voimatasoissa sitten kun taas jatkoi treenaamista. Mutta että puolessatoista kuukaudessa vuoden treeni hukkaan, ei..

Oma kokemus taas on, että 1kk totaalitaukoa punttijutuista tarkoittaa 3kk treeniä, jotta ollaan samalla tasolla. Ja ei tullut syötyä erityisen huonosti tai paastottua.

Tuossahan on varmaan kaikki mahdollinen, mutta lisäisin vielä että pojalles reppuun jotain vielä jos se on innokas aattesta :D
Ja sit vielä heität jonkun katiskan tai jonku veneen perään narulla tai jonku paremman mitä ikinä keksitkään. Tulisko siihen vastusta jos heittäis pari ämpäriä jos kahvat kestää..? pieni reikä vaan pohjaan yms. ?? (mun fysiikantaju ei pelaa tällä hetkellä) tai kehität jonku "vedenalaisen purjeen" :D
Onhan toi poika vielä vähän kevyt noin lisäpainoa ajatellen. Pitää kehittää jotain. Ehkä itse otan reppuun jotain, kun ei tuolla semmoinen varmaan pysy selässä.

Veneen perään en uskalla laittaa mitään. Tuolla on hieman yli-innokas kalastuskunta ja varmasti olisivat kimpussa tuommoisen jälkeen. :)

Onhan toi poika vielä vähän kevyt noin lisäpainoa ajatellen. Pitää kehittää jotain.
Lorauttelet rypsäriä pojan ruokaan :D

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Treeniohjelma 1kk reissulle? Treeni 5
Korkeassa ilmanalassa voimatreeni Treeni 4
Treenaaminen ilman varsinaista treeniohjelmaa Treeni 22
JHR Natuja, ilman heraa, ilman kreatiiniä. Näiden kuvien jälkeen uskot itseesi! Treeni 36
Selkäliikkeitä ilman puristusta? Treeni 16
Vastuskuminauha - maailman monipuolisin treeniväline? Treeni 18
CBB (ja muiden maailman huipun natujen metodit) Treeni 148
Selkä/hauis treeni ilman otevoimaa vaativia liikkeitä - onko sellaista? Treeni 6
Lihasta ilman rasvaa? Treeni 3
Rintatreeni ilman tankoliikkeitä? Treeni 23
Penkki rannetuilla vai ilman ? Treeni 17
Treenaaminen luonnossa & ilman salivälineitä (omia niksejä!) Treeni 25
Reisien/jalkojen kiinteytys ilman nilkan käyttämistä? Treeni 12
Rintatreeni ilman punnerrusliikkeitä Treeni 32
Timba79 Dieetillä ILMAN aerobista! Treeni 77
silmän (värinä) Treeni 3
Ilman ohjelmaa treenaaminen Treeni 74
Rintatreeni ilman penkkiä/vinopenkkiä? Treeni 30
Treenaaminen ilman käsiä Treeni 19
Laihis ilman airobista, muita? Treeni 10