194cm/73kg OK?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sanokaas viisaammat tälläiselle teekkari-jupille, mitenköhän mun pitäisi lähteä tästä kuntoilemaan, kun painoa on joidenkin mielestä liian vähän. Onko teistä 194cm/73kg? Musta on ihan ookoo, kun menee samankokoiset farkut ex-tyttöystävän kanssa (se on kyllä aika hyvin syöny). Joskus paino tippuu alle 70kg, kun en muista aina syödä. En liiku hirveesti. Tulee istuttua aika paljon. Mulla on kyllä salikortti isoon kuntokeskukseen, kun sellanen vetävännäköinen jäsenneuvoja sai mut houkuteltua sinne.

Niin millasia tavoitteita voisin asettaa? Kiitos jos joku viitsii vastata.

Kannattaa ruveta syömään kunnolla...

Niin millasia tavoitteita voisin asettaa? Kiitos jos joku viitsii vastata.
Tuskin kukaan muu voi sulle tavotteita asettaa, kyllä sen motivaation pitää lähteä siitä että itse haluaa olla isompi/pienempi/parempi.

Jos lihasmassaa haluat niin ei muuta kuin ruokaa ihan hel-vetisti koneeseen ja jollain hyvällä perusohjelmalla salille. Itse olin suunnilleen samoissa mitoissa pari vuotta sitten, nopeasti sitä painoa alkoi tulemaan kun ruokaa rupesi lappaamaan.

Ite alotin 80kg painavana ja mummon takapihalla ku pistin rautatankoon hiekkaämpäreitä ja kyykkäsin niitä ja tein maastavetoa ja good morning liikkeitä. Sit pistin muovipusseihin hiekkaa ja kepin päähän ne ja tein hauista.

Eli kaikki alkaa jostakin. Nykyään käyn jo salilla 5:ttä vuotta vaikka mulla oli tossa taukoa 2v just.

Jos tahdot esim lihaksia niin sit joudut treenata ja syödä niin. Se on 4-6 ateriaa päivässä, joka päivä ja treenausta noin 5 päivää viikossa. 3:kin riittää jotta saa jo jotain tuloksia mutta jos tahdot 3v päästä olla monta kiloa lihaksikkaampi niin se vaatii sulta liikkeiden opiskelun, kehon totuttelun ruokailuun ja sitten totuttelua löytää joka päivään tuo treenaus.

Esim itse voin mennä aamulla treenaamaan ja se ei häiritse ja vie koko päivän energioita kuten teki alussa ja tuon oppii pikkuhiljaa. Sulla on paljon pituutta ni paino nousee nopeesti aika varmasti jos syöt paljon lihaa ja semmosta ja treenaat.

Ei noin pitkään varteen voi tosiaan paljoa lihasta mahtua tuolla painolla.Eikä varmaan läskiäkään mikä on ihan hyvä juttu.

Mun mielestä sinun itsesi pitäisi ne tavoiteet asettaa.Jos lihasta haluat niin kehonrakennus/voimailu on juuri passeli tähän hommaan.

Pikkuvinkki,viskaa ne exän farkut jo roskiin tai vaikka kierrätykseen.

edit: olikin jo tätä kirjotellessa tullut monta samanhenkistä vastausta...

No mikä olisi sopiva paino tän pituselle? Mulla on aika narut reidet, kädet menee ympärill. Oon aika nopea juoksemaan (sitten kun juoksen).

Haluaisin saada lisää massaa käsiin (ja ehkä jalkoihin).

No mikä olisi sopiva paino tän pituselle? Mulla on aika narut reidet, kädet menee ympärill. Oon aika nopea juoksemaan (sitten kun juoksen).

Haluaisin saada lisää massaa käsiin (ja ehkä jalkoihin).
Sopivaa painoa on vähän hankala määritellä, kun on niin paljon erilaisia ihmisiä ja mikä millekin sopii yms...Mutta jos lähdetään siitä, että haluat saada lisää massaa, niin eikun ruokaa naamariin ja treeniä..Ei kannata pelätä lihoomista, sillä toi paino/pituus on tosi laiha.

Itekki alkuaikoin 193/80, jolloin tuntu tosi laihalta, nyt joku 106kg on mittarissa.

E: Niin ja tunnen itteni vieläkin suht laihaksi..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyykky, penkki, veto, ja pystypunnerrus variaatioineen liikerungoksi, pienempiä liikkeitä tueksi. Riittävästi perusruokaa, että paino nousee pitkällä ajalla luokkaa 0.5 - 1.0 kg / kk, riippuen nykyisestä rasvatilanteesta sekä kertyvän rasvan määrästä. Tavoitteeksi sarjapainojen kasvattaminen. Kroppa läpi 2-3 kertaa viikkoon, treenit 3-4 kertaa viikkoon. Monivitskut ja kalaöljyt päälle.

Itse suosittelisin ketjun aloittajalle tavoitteeksi päästä painamaan tuota vetävännäköistä jäsenneuvojaa.

Mulla on tuttu joka oli 17-vuotiaana 185/130. Joten kaikki on mahdollista.
Niinno onhan jenkeissäkin 13 vuotias jotka painaa 300 kg... Riippuu mistä se paino koostuu.
Onhan tälläkin palstalla 17v, 130kg ja 300kg mave kaveri... (290kg total raw kisoissa)

Joo elikkä suoraan asiaan, alat syömään paljon ja käyt siel salilla nii kyllä se siitä lähtee :D

Suositut

Back
Ylös Bottom